Millaisia raskausoireita sinulla on?

Kolmen tunnin välein järkyttävä nälkä. Siis tosi kova nälkä
 
Etova olo ja melkein mitään ei pysty syömää. Hedelmä ja piltti linjalla menty ja puntari näyttääki - 4kg [emoji16] tosin ei haittaa ku on tätä ylipainoakin vähäsen
 
Mä oon kärsinyt aivan kamalasta flunssasta ja päänsärystä nyt pari viikkoa... Onko muita? Lääkärissäkin osasivat vaan neuvoa lepäämään... Tukkoinen nenä hankaloittaa nukkumista ja väsynyt olen ollut muutenkin, niin tämä kombo ei oo yhtään kiva:arghh:
Sit lisäksi pissattaa jatkuvasti ja ruoka ei oikein maistu.
Muita raskausoireita ei sit taida ollakkaan... Vielä:happy:
 
Väsyttää ja heikottaa lähes päivittäin. Ruokahalukin on kadoksissa! Sit kans itkettää herkästi.
 
Viisi viikkoa täynnä ja nälkä kateissa. Aivastuttaa ja huimaa, mutta niitä on tehnyt jo aiemminkin. Toinen tissi on kipeä samasta kohtaa kuin ennen menkkoja, joku hormonaalinen juttu siis? :confused004
 
Oksettaa, väsyttää, palelee, närästää, tissit on kipeät. Lisäksi nyt oman haasteen tuo migreenit, kun lääkkeitä ei voi ottaa. Vähän luotin siihen, että ne jäisi kokonaan pois, mutta nyt jo yksi rajumpi kohtaus takana ja pelottaa, jos se on tuommoista koko ajan.
 
Minulla on ihan hiivatin kylmä.. Ai miten kamalaa ku paleltaa! Varmaan kohta painun kuumaan suihkuun..
Olen kyllä yllättynyt kun ei ole vielä tullut pahoinvointia, mutta voihan se sieltä vielä tulla.
Tissit on alkanu hiukan olemaan arat.
 
Itkukohtaukset olemattomista asioista oli ehdottomasti selkein oire. Lisäksi mahan nippailut ja paineen tunne alavatsalla. Vessakäynnit ovat tihentyneet, ennestään isot rinnat on vieläkin isommat ja nännit vähän arat. Sitten välillä on etova olo, mutta ei pahoinvointia onneksi ainakaan vielä. Välillä iskee sellainen koko vartaloväsymys.
 
Heräsin äsken ihan vaan etovan olon vuoksi, nytkö se alkaa :meh: Oon tässä miettinyt että mitä sanoa töissä jos tämä kovin pahaksi alkaa yltyä.
 
Mulla on varmaan tissit kasvanu :D tuntuu ku ois kasvanu tosi paljon ja tuntuu eriltä ku aiemmin.
 
Mahan nippailu, menkkamainen kipuilu. Itkuherkkyys,väsymys ja muuten höntti olo.. Ja se että juoksen yölläki ja muutenki vessasa.
 
Antzkyy, mä oon lomalla mutta mietin, että jos olisin töissä nyt niin mun ois varmaan pakko hakea saikkua! Ihan koko ajan etova olo. Eihän tässä olossa mitenkään voisi tehdä töitä, vaikka en oksennakaan. Ois varmaan parempi jos oksentaisi niin välillä helpottuisi olo!
 
Joo, aika näyttää miten haastavaksi olo vielä muuttuu, onneksi ollut helppo päivä ja tarpeeksi eväitä. :angelic: Esikoisen aikana kävi tuuri ja oli poskiontelontulehdus samaan aikaan, joten ei tarvinnut paljastaa todellista syytä poissaololle.
 
Eilisillasta alkaen on välillä nipistellyt alavatsaa. Rinnat vähäsen turvoksissa ja aristaa hiukan jos oikein puristaa :p. Digi antoi tänään 2-3, huh, yksi merkkipaalu saavutettu...
 
Mä oon koko päivän siivonnut meidän kotia huone kerrallaan kuvauskuntoon, kun ollaan suunniteltu asunnon myyntiin laittoa. Alkoi juilia mahaa ihan kunnolla, kun pesin kylppärin suihkukaappia. Piti tulla hetkeksi levähtämään sohvalle :p Muuten oon aika oireeton, vielä. Esikoisesta se etova olo alkoi joskus 7+ viikolla ja kesti melkein sinne 12 viikolle asti. Kertaakaan ei tarvinnut onneksi oksentaa, mutta muuten olo oli ihan jäätävä välillä. Toivottavasti nyt ei mene tuon pahemmaksi olo, kun muistelen, että tuon kanssa jotakuinkin pärjää arjessa. :wink
 
Huomasin jo eilen, että mun pitää jo kävellä eritavalla kun tuntuu, että alavatsa painaa enemmän ja heiluu erilailla.

Eilen jomotti munasarjoja, tänään on vain erittäin täysi olo ja vatsaakin turvottaa.

4+2 vasta tänään, ja terkkarin mukaan 3+5 koska hän laski sen kierron alusta eikä ovulaatiosta. Uskon omia laskelmia enemmän, koska digitestikin näytti jo 2-3 maanantaina (4+0 omien laskujen mukaan silloin)
 
Onko muita "pyöreempiä" odottajia? Jos on nii tunnetteko te turvotusta? Mua oikeesti ittiä huvittaa et miten voi tässä kohtaa housut puristaa vaikka ennen raskautta pudotin painoa useita kiloja (ja samat housut niillä vanhoilla kiloillaki)ja ei näin pyöreässä kropassa ikinä mikää turvotus tunnu. :D
 
Takaisin
Top