Millaisia raskausoireita sinulla on?

Tällähetkellä ei ole mitään oireita, reilu viikko sitten oli muutaman päivän etova olo (samanlainen kun esikoisen kanssa pari ensimmäistä kuukautta), mutta nyt ei enää mitään oireita, ainakaan toistaiseksi.
 
Turvotus on kyllä ihan jäätävää varsinkin iltaisin :D Viimeks ei ihan näin aikaisin alkanu.
 
Niin ja saa nähdä alkaako pahoinvointi nyt aikaisemmin... Ruoka ei meinaa oikein maistua ja aamulla yökötti, kun laitoin kissoille ruokaa. Viimeks alkoi rv 6 samalla tavalla
 
Rasvottuuko muilla hiukset helpommin nyt :O mulla ykskaks alkanu, alle päivässä jo ihan rasvaset. :/
 
Muuten oonki aika oireeton tällä hetkellä. Seki vähä huolestuttaa ku niitä tuhruja kuitenki tullu viikonloppuna
 
Nämä klo 3-5(6) yövalvomiset alkaa rassaamaan. Miehen pienetkin liikkeet vieressä herättää ja ärsyttää. Aioin tänään mennä myöhemmin töihin kun on pitkä päivä tiedossa, että saisin nukkua kunnolla, ja lopulta nukuin vaan vajaa 5h...

Ja digitestikin näytti edelleen 2-3 vko, niinkuin viime viikon maanantainakin. Eiks sen pitäis olla jo 3+? Tänään siis 5+1
 
Rust minullakin pitäisi näyttää jo 3+ kun digin tein tänään, mut näytti 2-3.. Ja viikkoja myös 5+1.
 
Rasvottuuko muilla hiukset helpommin nyt :O mulla ykskaks alkanu, alle päivässä jo ihan rasvaset. :/

Mulla rasvottuu kanssa hiukset. Ku ois voissa uitettu. Voi tosin tää kuumuus ja hikoilu tehdä myös.
 
Mulla ei ole vielä muita oireita kuin ajoittaiset "menkka"jomotukset, vessassa ravaaminen ja ruokahaluttomuus. Jopa makeanhimo on loppunut kuin seinään, mikä on kyllä tosi jees :happy:
 
Mä muuten hikoilenkin enemmän. Toki on lämmintä ollu mut ero on silti huomattava. Tääkin on sellainen oire mitä oli edellisessäkin raskaudessa :D
 
Tää nälkä on jotain ihan järkyttävää, aamulla herätessä heti syötävä tai rupee huimaamaan, normaalisti syön aamupalan noin kuudelta ja lounaan klo 13, nyt pitää siinä välissäkin syödä. Sitten töiden jälkeen mentävä hirveällä vauhdilla kotiin että pääsee taas syömään :D

Onhan se syöminen ihan kivaa, mutta jos ei heti syö niin tulee paha olo.
 
Hiukset rasvoittuu täälläkin nopeasti, ja turvotus erityisesti illalla on ihan kamalaa :rolleyes: Muuten ei mainittavia oireita edelleenkään.
 
Koko päivän on jomottanu vatsaa, ihan yllättäen iskenyt(viikko 6+4), ei oo tähän mennessä ollut muita tuntemuksia ollut kuin turvotusta. Kait se vatsakipu on ihan normaalia? Perjantaina ultra, jos malttais sinne asti vielä odotella...
 
Mulla on alkanut ympärivuorokautinen etova olo, joka pahenee aamuisin tosi pahaksi. Jatkuvasti pitää olla syömässä jotain ja silti ihan vetämätön ja kipee olo koko päivän. Repäisykipuja, vihlontaa ja juilintaa on aika paljon ja joskus sattuu ihan kovastikin. Nyt 5+4 ja ihan epätoivoinen olo siitä, meneekö koko kesä näin.
 
Takaisin
Top