Millaisia raskausoireita sinulla on?

Joo tuntuu turvotus ja näkyy vaikka pyöree oonki.. alavatsa ihan turvoksissa nytkin. Tällästä ei ollu esikoisen aikana ollenkaan.
 
Hilu, voi kyllä! :D Turvotus näkyy ja tuntuu ja housut kiristää siihen malliin että mä odotan oikein että pääsen käyttämään äitiyshousuja. Olen myös pyöreä.
 
Hyvä etten oo ainoo :D Jotenki vaan vaikee sisäistää tällästä turvotusta ku järki sanoo et häviää viel pitkään näihin kiloihin mut ei näemmä :D
 
Joo, ihan jäätävä turvotus ollut jo kolme viikkoa! Sanoinkin miehelle ennen plussaa, että joko alan laihikselle tai olen raskaana :joyful: Väsymys iskee aalloittain, olen varmaan viikon ajan jo nukkunut töiden jälkeen päikkärit, vaikka yöunetkin on 8-10 tunnin väliltä o_O
 
Mulla on kilpirauhasen vajaatoiminta, lääkitystä nostettiin heti plussan jälkeen. Tällähetkellä riesana on lähinnä annosnostosta johtuvat sivuoireet kuten korkea leposyke, aamuöinen heräily ja väsymyksen puuttuminen (tai siis olen väsynyt mutta ei nukuta).

Eilen suihkussa vesipisarat sattui nänneihin:hilarious:
Vatsassa nipistelee, joskus oikealta puolelta ja joskus vasemmalta. Nipistyksiä tuntuu myös kohdunkaulalla. Ja turvotus, voihan turvotus:grin.

Ainiin, olen myös normaalia ärtyneempi ja itku tulee herkästi. :rolleyes:

Vielä ei ole pahoinvointia, saisi pysyä poissa nyt vielä ainakin kaksi viikkoa.
 
Onko muilla ollu tiputtelu vuotoa? Itsellä on tänää iha vähä ollu. Hirmu stressi ja paniikki että nytkö tämä on tässä:sad001
 
Muokattu viimeksi:
Onko muilla ollu tiputtelu vuotoa? Itsellä on tänää iha vähä ollu. Hirmu stressi ja paniikki että nytkö tämä on tässä:sad001
Ootko ollu neuvolaan yhteydessä? Oon kyllä lukenut et jollain on tiputteluvuotoa alkuraskaudessa ja silti kaikki menny hyvin.
 
Heiloo minulla on ollut kummassakin onnistuneessa raskaudessa pientä veristä vuotoa. Kaikki silti mennyt hyvin. Syytä vuodolle ei koskaan löytynyt.
Minä soittaisin neuvolaan sinuna, ihan mielenrauhan vuoksi. :)
 
Ei vielä juuri oireita, ellei nyt vähän arkoja rintoja lasketa mukaan. Väsyttää, mutta se on ehkä itseaiheutettua, kun en ikinä pääse illalllaa ajoissa nukkumaan :grin Nyt on kuitenkin vasta 5+4 menossa. Aiemmin oireet on tulleet vasta 7+ viikolla, jos nyt oikein muistan.
 
En oo vielä ollu neuvolaan yhteydessä. Aattelin soittaa tänää ku soittoaika alkaa klo 12. Tuli myös semmonen hassu ajatus tässä mieleen. Oon siis itse erimunainen kaksonen, mulla on kaksoisveli. Mun äidin siskot on kaksosia. Että voiskoha olla kaksosraskaus? Toisaalta äitini on sanonu, että kaksonen itse ei saa kaksosia.. tein kyllä jonku oulun yliopistollisen sairaalan testin kaksosien saamisen todennäköisyydestä. Ja se anto siihe aika hyvät todennäköisyydet. Huh odottavan aika on kyllä pitkä ekaan ultraan...:eek:
 
En oo vielä ollu neuvolaan yhteydessä. Aattelin soittaa tänää ku soittoaika alkaa klo 12. Tuli myös semmonen hassu ajatus tässä mieleen. Oon siis itse erimunainen kaksonen, mulla on kaksoisveli. Mun äidin siskot on kaksosia. Että voiskoha olla kaksosraskaus? Toisaalta äitini on sanonu, että kaksonen itse ei saa kaksosia.. tein kyllä jonku oulun yliopistollisen sairaalan testin kaksosien saamisen todennäköisyydestä. Ja se anto siihe aika hyvät todennäköisyydet. Huh odottavan aika on kyllä pitkä ekaan ultraan...:eek:
Mulla on kans melko korkea riski monikkoraskauteen, kolme viikkoo viel potäis jaksaa odottaao_O
 
Mulla on kans melko korkea riski monikkoraskauteen, kolme viikkoo viel potäis jaksaa odottaao_O

Mun nää tädit jotka siis on kaksosia niin eivät oo saaneet kaksosia. Isänki puolelta pikkuserkut on kaksosia.

Toisaalta työkaverit on kertoneet kuinka he tuntee kaksosia jotka ovat saaneet kaksoset. No joka tapauksessa jos sinne asti selvitään niin tuli yks tai kaksi on yhtä tärkeitä kaikki.
 
Onko muilla ollu tiputtelu vuotoa? Itsellä on tänää iha vähä ollu. Hirmu stressi ja paniikki että nytkö tämä on tässä:sad001
Voi olla ihan normaaliakin, alkuun saattaa olla vähän pientä tiputtelua, varmaan vuodon luonne vaikuttaa, minäkin soittaisin neuvolaan ja varmistaisin :)
 
Soitin neuvolaan. Iha normaalia on. Sitte jos alkaa kovemmin vuotaa niin olla uudelleen yhteydessä.

Yllätyin siitä että täällä Kpo ei raskautta todeta verikokeella vaa luotetaan kotitestehin:eek:
 
Miulla on tän viikon alusta (5+3-->)ollu lievää pahoinvointia aamusta, ekassa raskaudessa ei ollu mitään muuta ekoihin 4 kuukauteen kuin väsymystä. Toivotaan et ei pahene, on vielä ihan siedettävällä tasolla
 
Tänään kunnon raivopäivä, hirveää ätinää turhasta asiasta miehelle [emoji87] ehkä väsymykselläkin oli oma osuutensa asiaan..
 
Kello on nyt vähän yli viis aamulla ja hereillä ollaan tuttuun tapaan:bored:
Josko ensviikolla kroppa olis tottunut lääkkeen annosnostoon ja häviäis nämä sivuoireet. Toisaalta annosnoston tuoman vireystilan nousulla kyllä jaksan näilläkin unilla iltaan saakka:wtf:
 
Takaisin
Top