Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Juuri näin. Ei mulla lugesteroneissa kyllä oo asetinta..Käsittääkseni voi vahingoittaa kohdun suuta. Voin olla väärässä
Ei tarkoita automaattisesti. Oireet voi paljonkin vaihdella päivittäin. Odota muutama päivä ja toivotaan et tulee takas. Kohta sulla on se ultrakin onneksi.Nyt iski ahdistus ja huoli! Mulla oli ton ekan viikon ajan (plussan jälkeen siis) kaikennäköisiä raskausoireita, mutta eilen ja tänään ollut melko normaali olo. Väsyttää kyllä edelleen koko ajan, ja ruokahalu on vähän hukassa, mutta enää ei oo niin etova olo eikä sitä karseaa "ihan kohta tulee oksennus" - oloa Voiko tää nyt tarkoittaa sitä, että kyseessä olikin vain tuulimuna tms ja en ookkaan raskaana?
Minulla myös oireet kadoksissa. Ei ole edes ultraa nyt muutamaan viikkoon... Tuntuu ettei oikeestaan olisi edes raskaana Eikä minulla ole ollut pahaa oloakaan kuin satunnaisesti. Ultrassa reilu viikko sitten kaikki oli ok, mutta nyt kauhea huoliNyt iski ahdistus ja huoli! Mulla oli ton ekan viikon ajan (plussan jälkeen siis) kaikennäköisiä raskausoireita, mutta eilen ja tänään ollut melko normaali olo. Väsyttää kyllä edelleen koko ajan, ja ruokahalu on vähän hukassa, mutta enää ei oo niin etova olo eikä sitä karseaa "ihan kohta tulee oksennus" - oloa Voiko tää nyt tarkoittaa sitä, että kyseessä olikin vain tuulimuna tms ja en ookkaan raskaana?
Minulla myös oireet kadoksissa. Ei ole edes ultraa nyt muutamaan viikkoon... Tuntuu ettei oikeestaan olisi edes raskaana Eikä minulla ole ollut pahaa oloakaan kuin satunnaisesti. Ultrassa reilu viikko sitten kaikki oli ok, mutta nyt kauhea huoli
Mites finnit muilla? Itsellä tulee ihan kamalia, jättisuuria ja jättikipeitä ihonalasia hormonimönttejä. Viimeksi tullut vastaavia, kun aloitti pillerit. Toivottavasti olisi vaan alkuajan vaiva...