Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mene päivystykseen ja valita JÄRKYTTÄVIÄ maha kipuja. Ottavat hcg:n ja utraavat. Ne ei voi käännyttää sua pois. Etenkin jos mainitset että epäile ku:ta. Niin mää tein eka kerralla kun se tuli.Eivät ota mua polille. Oot yhä raskaana ei väliä että testi haaleampi tuu ultraan normaalisti viikolla 12 niinku muutkin.
Eikä! Mulle sanottiin kans noin, että ei raskaustestejä voi käyttää hcg tason seurantaan, jos rt on positiivinen niin oot raskaana...aivanEivät ota mua polille. Oot yhä raskaana ei väliä että testi haaleampi tuu ultraan normaalisti viikolla 12 niinku muutkin.
Milloin teillä alkoi selvät raskausoireet kuten pahoinvointi ja selvästi etova olo?
Luulisin, että olen 5+0 mutta mietityttää kun ei MITÄÄN oireita vielä ole. Ehkä väsymystä, hengästymistä ja pissahätää muttei vielä kunnon etovaa oloa ja sitä kestokrapulaoloa.
Esikoisesta oireet alkoi muistaakseni vasta kun menkat oli pari viikkoa myöhässä. Silloin alkoi aamulla pahaa oloa ja testasin. Oli vko 6 tai 7. Ehkä se sieltä tulee. On vaan kuin en olisi edes raskaana.
Milloin teillä loppuivat selkeimmät raskausoireet? Mulla 3pv ennen ekaa neuvolaa, 7+3 hävisi voimakas väsymys ja etova olo. Pitäisikö huolestua? Terkka totesi vain, että kummallista
Milloin teillä loppuivat selkeimmät raskausoireet? Mulla 3pv ennen ekaa neuvolaa, 7+3 hävisi voimakas väsymys ja etova olo. Pitäisikö huolestua? Terkka totesi vain, että kummallista