Millaisia raskausoireita sinulla on?

Hei muuten! Täällä ei ole alkanut pahoinvointi!!! Viimeksi esikoistyttöä odottaessa oli alusta loppuun sellaista että oksat pois, rajoitti kyllä koko raskautta :yuck: nyt tekee vaan KOKOAJAN mieli jotain kunnon suolaista kotiruokaa ja piimää on tullut litkittyä, mitä ei ole näkynyt meidän jääkaapissa sitten neljään vuoteen :hilarious:
 
Yääh tänne rantautu 6+0 kunniaksi pahoinvointi. Onneksi tälleen juhannuksen jälkeen vasta, niin en jäänyt kiinni. Siis ettei tarvinnut paljastaa raskautta. :)
 
Täällä on vieläkin vähäiset oireet. Mahaa nippailee, vessassa pitää ravata sekä nännien kärjet on kipeet. Jonkin verran mielialojen vaihtelua ollu. Yritän aatella, että kaikki on hyvin ja vauva saadaan. Silti hieman pelottaa tää oireiden vähyys. Nyt oon 6+5.
 
Tuleeko muilla etovaa oloa tai pahoinvointia just kun on syöny? Mulla on nyt monena päivänä ollu etova olo heti ruokailun jälkeen. On toki välillä niinkin, että huono olo tulee kun on liian pitkä aika edellisestä ateriasta.
 
Miten tän pahoinvoinnin kans pitäis pärjätä töissä? Ruokahalu on poissa, koko ajan suuta kuivaa ja etoo. Tänä aamuna kävi oksu kurkussa pari kertaa mut ei tullu ulos asti. Elän smoothieilla. Tosin eilen yhtäkkiä rupes tekee mieli paahtoleipää ja se maistui niin hyvälle! Mikään lämmin ruoka ei meinaa mennä alas ja niiden haju vaan ällöttää
 
Haha, rust, minulla kävi myös eilen tekemään ihan älyttömästi mieli paahtoleipää ja piti lähteä kauppaan ihan sen takia! :grin
 
Oksensin ekan kerran rv4 ja nyt viime viikolla rv6 alko tosi paha pahoinvointi. Eka oli etova olo ja loppuviikosta ylty että oksensin kaikki ruuat ulos aina. Ihan sama syökö niin sen oksentaa tai jos ei syö silti oksentaa. Saa nähä miten pärjään tämän kanssa töissä.
 
Rust, minä en viime raskaudessa pärjännyt. Yhden viikon sinnittelin töissä yökkien salaa ja voiden pahoin (teen työtä jossa toimin asiakkaiden kanssa ja joskus aika ällöttävissäkin olosuhteissa/ällöttävien asioiden kanssa). Pakko oli hakea saikkua kun pahoinvointi vaivasi 24/7, vaikka kertaakaan en oksentanut. Ainut milloin oli hyvä olo niin nukkuessa ja syöminen oli ihan tuskaa. Itkin ja istuin keittiön lattialla ja koitin saada jotain alas. Lisäksi vaivasi migreeni, joka paheni kaikesta (mm. näytön tuijottaminen, lukeminen) joten lähinnä vaan makasin kotona ja yritin selviytyä yöuniin asti. Tätä kestokrapulaa kesti noin kuukauden.
 
Kestokrapula tosiaan.. hyh, toivottavasti tällä kertaa pääset helpommalla
 
Vatsassa velloo ja lievästi etova olo. Maha menii aina ihan yllättäen sekaisin, vähän kuin olisi pilaantunutta ruokaa syönyt. Mutta kun en ole. Jokin ruoka-aine varmaan sopimaton raskausaikana niin kuin viimeksikin. Niin hätä vessaan että hyvä ettei kurat tuu housuun jo matkalla
 
Vatsassa velloo ja lievästi etova olo. Maha menii aina ihan yllättäen sekaisin, vähän kuin olisi pilaantunutta ruokaa syönyt. Mutta kun en ole. Jokin ruoka-aine varmaan sopimaton raskausaikana niin kuin viimeksikin. Niin hätä vessaan että hyvä ettei kurat tuu housuun jo matkalla
Hei mulla kävi samoin eilen illalla, ei kivaa!
 
Viime rankauden aikana herkistyin ruisleivälle mikä tuon kakkashown aiheutti. Nyt en ole ees uskaltanu maistaa sitä kuukausiin. Tekee sit edelleenkin mahan kipeäksi vaikkei raskaana oiskaan.
 
Nyt vasta rv 4+5 mutta jo toissa viikon lopulla alkoi itkuisuus, etova olo jos ei syö parin tunnin välein ja nyt väsyttää koko ajan... Sitä kusirundia odotellessa.. :D
 
Nyt on vähän alkanut tulla oireita, päänsärkyä, väsymystä, mielialanvaihteluita, välillä etovaa oloa mutta ei onneks jatkuvaa. Rv 7+0
Ei onneks sen pahempaa, vielä, toivottavasti ei alakaan.
 
Onko kellään käyny niin että raskaustestien viiva välillä haalenee. Eilen sain tumman viivan ja tänään haalean kahdesta testistä. Onkohan mennyt kesken? Piti olla n. 4+5
 
Mulla oli eilen illalla jonkun tunnin vatsa kipee mut ei vuotoa.
Pikkutassunen, otan osaa jos niin kävi. Ootko menossa lääkäriin?
 
Pikkutassuinen olen pahoillani :Heartred
Ruusunterälehti minulle on käynyt noin ja raskaus meni hyvin, siitä esikoinen todisteena :)
 
Väsymys, johon ei tunnu nukkuminen auttavan. Kokonaisvaltainen pahoinvointi lähes koko ajan. Ei minkäänlaista ruokahalua. Välillä oireet oli poissa mutta tulivat sitten takaisin.
 
Eiliseen asti paljon oireita, kunnes alkoi vuoto jota jäi paperiin vessareissuilla ja menkkamaiset kivut. Nyt yön aikana vuotanut paljon ja uskon olevan keskenmenon kyseessä. Tänään raskausoireet kadonneet. Testiviiva yhä haalea eilen testissä ennen vuodon alkamista. Menkkamaiset kivut on ja viikkoja tänään 5+4. Toivottavasti muilla menee raskaus hyvin loppuun asti:Heartbigred
Olen tosi pahoillani, paljon voimia!❤
 
Takaisin
Top