Millaisia raskausoireita sinulla on?

Onko kellään käyny niin että raskaustestien viiva välillä haalenee. Eilen sain tumman viivan ja tänään haalean kahdesta testistä. Onkohan mennyt kesken? Piti olla n. 4+5
Mulla kävi niin että viiva oli alkuun haalea, vähän vahvistui ja sitten haaleni jälleen. Vuoto alkoi 2vrk siitä kun testi oli jo tosi haalea.
Sitten on käynyt myös niin että ensin oli vahva ja sitten melkein nega ja seuraavana päivä olikin tosi paljon vahvistunut taas. Ei taida muu auttaa kun odotella...vaikka se on todella raastavaa!

Pikkutassuinen olen pahoillani <3
Ruusunterälehti minulle on käynyt noin ja raskaus meni hyvin, siitä esikoinen todisteena :)

Todella toivon että noin olisi, että kakki olisi kuitenkin kunnossa ja etenisi hyvään malliin. En nyt päässyt tästä testailukierteestä vielä eroon. Nämä ensimmäiset viikot on vaikeita kun ei uskalla olla onnellinen. Ensimmäisen testin jälkeen olin kunnes pelko keskenmenosta otti vallan ja tänään se sai kokonaan vallan. Tänään kuitenkin selvästi oireettomampi kuin eilen. Eilen oli etovaa tunnetta ja väsymystä. Tänään ei mitään. Toivo vielä kuitenkin elää!

Aamulla oksensin sängystänoususmoothiet ulos ekaa kertaa.

Kotimatkalla töistä alkoi taas tulla verta. Näyttäis tulevan parin-kolmen päivän välein. Toivottavasti loppuu taas.. oli kyl vähän menkkamainen olo ennen sitä, nyt taas normaali. Eilen tosiaan nähtiin minipieni sykkivä sydän, joten eiköhän siellä ole edelleen kaikki kunnossa

Mittarissa 5+6 ja rinnat toooodella kipeät, nännipihat kasvanut ja muuttanut väriään, menkkamaisia jomotuksia, nälkä ihan jatkuvasti ja paha olo tulee jos nälkä ehtii kasvamaan. Lisäksi täällä kans heräily aamuyöllä ja aivan julmettu väsymys.

Pikkutassulle tsemppiä! <3

Pahoinvointi rantautui tänne oikein kunnolla, kun piti käydä ensimmäistä kertaa halaamassa pönttöä hetki sitten. Mies lämmitti ruokaa ja sen haju alkoi ällöttämään siinä määrin, että tuli huono olo. Jännittää ihan, että miten selviän ensi viikonlopusta kun olen menossa festareille ja siellähän tunnetusti on se haju aivan kuvottava...

Pikkutassuinen paljon voimia :Heartbigred

Aiheuttavatko noi vitamiinit oireiden häviämisen? Aloitin ne eilen ja yöllä olin aivan varma että asiat ole kunnossa. Väsymys oli poissa ja oli lämmin, pahaolokin hävisi.
Kokeilin enkä ottanut tänään ja oireet palasivat.
Nyt tosin oireet paljon helpommat kuin aiemmin joten on vaikeaa uskoa että tästä tulee jotain:confused005

Kyllä tutkimuksissa on todettu b vitamiinista olevan hyötyä aamupahoinvoinnin suhteen, sitähän on mammavitamiineissa!

Tää alkuraskaus on niin epävarmaa, toivottavasti kaikki on kuitenkin hyvin!

Pikkutassuiselle paljon voimia!:Heartred

Tänään ollut iso väsymys, vatsajomotuksia tosi kipeesti aaltoillen. Huolettaa. Ja kaikinpuolin kiireinen päivä.

Joka päivä juilii alavatsaa ja nivusia repii sekä yhteen tiettyyn kohtaan alavatsas pistää tosi kovasti monta kertaa päivässä! Väsyttää ja röyhtäyttää! Huomenna soitan neuvolaan ekaa aikaa ja yritän päästä kunnalliselle varhaisultraan koska kierron pituudesta ei tosiaan ole tietoa..

Pikkutassu, pääsitkö ultraan? Voimia kaikkeen! Toivottavasti kaikki voisikin olla hyvin. Itsekään en ole uskaltautunut edes aiemmin tänne kun pelkään keskenmenoa (suht pahoja menkkasärkyjäkin oli) mutta tänään testasin pitkästä aikaa ja oli ai akin vähän viime viikkoisesta vahvistunut. Toivottavasti pysyisi mukana loppuun asti. Muita oireitakaan ei hirveästi ole vielä ollut.

Pikkutassuinen kovasti tsemppiä ja toivotaan, että kaikki olisi kuitenki hyvin!

Tsemppiä pikkutassuinen!

Mä olen sairaslomalla pahoinvoinnin takia ja olo on mitä kammottavin. B-vitamiinit tuntuu auttavan, joten niistä pidän huolen ja muuten syön mitä voin.

Pikkutassuinen. Ikävä kuulla, että neuvola ei voi uskoa sinua.
Minä kun kävin ultrassa niin kerroin sinne tietäväni suurinpiirtein milloin hedelmöitty ja otti sen huomioon. Ultralla katottaessa, olin aivan oikeassa. Viikkoja olisi menkkojen mukaan jo 7+ mutta sanoin, että on varmasti 6+ tai muutama päivä vähemmän.

Kerrohan sitten mitä naistenpolilla sanotaan :)

Takaisin