Mikä fiilis?

Onpa täällä nyt lannistunutta porukkaa :( oletko Dino kysynyt, mikä miestä riivaa? Kyllä toisen pitää osata sanoa mikä on! Niin aikuiset toimivat. Kyllä pahalla päällä saa olla, muttei kaataa sitä syyttä suotta toisen niskaan.

Eipä itselläkään mikään häävi olo ole. Lähinnä sellainen luovuttanut fiilis. Ylihuomenna on ultra ja tuntuu että menen sinne vain saadakseni vahvistuksen sille aavistukselleni että sikiö on lopettanut kehityksensä joitakin viikkoja sitten ja kyseessä on keskeytynyt keskenmeno. Olen jo tehnyt kaikenlaisia suunnitelmia siltä varalta ettei minusta nyt tule äitiä, ja mietin hakeutumista opiskelemaan tai muuttoa ulkomaille. Tulin hieman kateelliseksi kun ystävä kertoi 2kk:n työkeikasta Eurooppaan. Itsellä oli mahdollisuus hiljattain muuttaa myös ulkomaille mutta sanoin ei.. tämä oli ennen raskautta. Hohhoi.. mitä tästä tulee? :grin

Olen kysynyt, mutta vastaukset on sitä luokkaa että "v*ttuako kyselet ja kyllä sun pitäs tietää" yms... :(

Jelly Bean, miksi mietit että sikiö olisi lopettanut kehityksensä? Mulla on meinaan ollut myös ihmeellinen olo tän raskauden suhteen viime aikoina, tuntuu myöskin ettei kaikki olisi hyvin, vaikkei mitään oireita ole ollutkaan ja aiemmin on ultrissakin ollut kaikki hyvin. Oon siis käynyt jo 3 kertaa ultrassa vaikka viikkoja on nyt 15+4 ja noista yksi on vasta ollut "virallinen" ultra. Toikin ehkä kertoo jotain kun piti ennen sitä virallistakin ultraa käydä kaksi kertaa omatoimisesti ultrassa varmistelemassa onko kaikki ookoo.... ;) Oon siis "hieman" neuroottinen välillä ja helposti ajattelen kaikkea negatiivista...

Mikä noita miehiä vaivaa? Munkin mies töksäytteli koko viikonlopun tosi tökeröitä juttuja.. mm eilen sanoi ettei jaksa kun kokoajan haluun hellyyttä ja ettei häntä huvita seksikään. Olin ihan että :OOO mistä tuulee tällä kertaa.

Meillä taas loukkaannutaan siitä kun mua ei huvita seksi koko aikaa.. Vaikka oon koittanut selventää ettei johdu miehestä vaan mun huonoista oloista..

tsemppiä... tiedän tunteen inhottavaa ku toinen tiuskii... mutsa sitte ku puhuu ja sopii asiat on taas ihanampi olla :)

Selkeesti on jotain raskaushormoonia miehelläkin... ;D Soitteli äsken ja oli niin hyvällä päällä että mua oikein ihmetytti! Uskaltauduin linkittelemään sille kun löysin ihania vauvanvaatteita, sellasia mun mielestä pakkosaada-kategoriaa kun oli niin mageita, mies vaan ihmetteli että enkö tilannut niitä jo kun ovat hänenkin mielestään hienoja ja ihmetteli vielä lisää kun sanoin etten viittinyt tilata vielä mitään kun en tiennyt sopiiko se hänelle. :D En tiedä sitten onko tää "tyyntä myrskyn edellä", mutta toivon kovasti että sitä myrskyä ei nyt ihan hetkeen olisi tulossa..

Kylläpäs mulla onki kiva mies ku teiän juttuja lukee :eek: täällä lykättiin lämmin keittokuppi nenän eteen johon oli ihan tarkoituksella jättänyt suolan lisäämättä vaikka yleensä molemmat tykätään suolaisesta. Oli hyvää! Sanokaa niille teidän turjakkeille että ottavat mallia tuosta.

Dino, jotenkin vaan on ollut aika pitkään tällainen olo. Ehkä kun raskausoireita ei ole ollut sitten rv 7:n jälkeen juuri mitään.. rinnat ei oo kipeät eikä kasvaneet, mahassa ei tunnu mitään pallukkaa, painoa ei ole kertynyt.. olen nähnyt sen klassisen hampaan irtoamis-unen jne. Toisaalta äidillä ja anopillakaan ei kuulemma kummallakaan ollut aikoinaan mitään oireita. Yritän olla miettimättä mutta koko ajanhan se on mielessä.. ääh.

tykkään tehä kaikki itte oikeestaa :) en halua että mies paapoo , mut joskus tekee leivät aamulla.. harvoin mutta iha ihanaa :) oon ite semmonen että tykkään hellitellä muita :D kaipaan enemmä semmosta läheisyyttä.. ei seksiä vaan että pidetääm kainalossa ja ollaa vaikka iha hiljaa vaa

Kyllä täälläki mies usemmiten toimii niin kuin pitää, mut nyt eilinen oli kyl taas sitä, mitä voi odottaa ku ollaan vähän liikaa meno päällä. :mad: On se tänään asiasta kuulluki ja kukkapuskaa tuossa illemmalla kanto miulle, ku "heitin" sen ulos että sain edes vähä nukkuu ennen yövuoroo :wink
meni ehkä itelläki vähä överiks mutta syytän hormooneita :rolleyes:

Jelly Beanin tuskailut kuulostaa aika tutuilta! Noinhan se usein menee, tässä välissä on ne pahimmat oireet helpottanut ja raskaus elää jotenkin seesteistä aikaa, saattaa jopa unohtaa olevansa raskaana. Eli älähän nyt vielä suruile siellä, kaikki voikin olla ihan just niin mallillaan kuin kuuluukin! Kyllä niitä oireita taas ehtii sitten loppuraskautta kohden kirota :)

Tsemppiä!

No osaa tuo mun mieskin paapoa silloin tällöin. ;) Tekee ruuankin joka päivä kun mun kokkaustaidoilla me syötäis varmaan vaan nuudeleita...

Jelly Bean, yritä vaan olla stressaamatta kun kaikki tosiaan voikin olla ja toivottavasti onkin ihan niinkuin pitääkin. :)

Ite ei oikkeen tiiä mikä on fiilis.. välillä v-tuttaa kaikki ja välillä on ihan hyväki mieli. Turhauttaa tää kämpän ehtiminen.. ei vaan tunnu löytyvän. :(enkä halluis pakkailla ja muuttaa viimesillään, siitäki on nimittäin kokemusta.

Nyt täältä Torniosta. Käytiin sitä talloo kahtomassa sieltä Heinävaarasta, mutta eipä saatu. Eli siks tässä jatkkuu tää kämpäm etintä. Huomenna kahtommaan yhtä talloo, mutta saapi nähä saahaanko sitäkkää. Nyt vaan vuokralle muutettaan, vuojen päästä osttaa oman.

Miulla myös ketutus päällä kämpän takia... Vuokranantaja mainitsi et kesä-heinäkuussa alkais kylppäriremppa :confused: Pakko löytää hyvissä ajoin uus.. Ei hirveesti nappais just muuttaa viimesillää tai sit vastasyntyneen kans o_O

Täällä kans muuttojutut ja kaikki siihen liittyvä stressaa... Vielä kun eilen sain kuulla sellaisen asian joka aika varmasti vaikuttaa lainan saantiinkin, niin voi olla että joudutaan sanomaan heipat sille talolle mitä käytiin kattomassa viikonloppuna... :( Se olis ollu just eikä melkein täydellinen meille... <3 Ketuttaa!!!

Talokuume, asutaan rivaris nyt ja välil käy ahtaaksi mut hyvin toistaiseksi mahdutaan. Katotaan sit ku tulee vauva ja kaikki sen pienen ihmiset tarvikkeet :D

Nyt oon kyllä *ittuuntunu! Erinäisten pask* syiden, eikä oman syyn takia, en päässytkään reumalääkärille. Joudun vielä kinkkaamaan polvet turvoksissa ties mihin saakka..

Takaisin