Mikä fiilis?

Kikkis, Oiskohan mahdollista saada se sun miehes lähtee juttelee jollekki ulkopuoliselle, siis että menisitte yhessä pariskuntana? Et jos se ei vaan osaa tuoda omia tunteitaan ja mietteitään ilmi kun tuntuu stressaava olevan hälle vauvan tulo..?
 
Ei oo yritin mä saada sitä neuvolaan ki mukaan mutta veti raivarit kun sanoin et kerroin meidän tilanteesta sinne ja et ois mahdollisuus saada keskusteluapua molempien yhdessä tai erikseen ni ei auttanut.
 
Kikkis lähde nostelemaan sieltä miehen luota. Lapsi ja mies voivat luoda keskinäisen suhteensa myöhemmin, mutta minusta sitä ennen teille molemmille, siis sinulle ja lapselle, on parempi että jatkatte kahteen pekkaan. Lapsikin vaistoaa jo tosi varhain millainen suhde vanhemmilla on, ja jos se on huono, pitää sitä luultavasti herkästi omana syynään ja hänestä itsestään johtuvana. Itse ainakin olisin onnellisempi kaksin vauvan kanssa, oman onnellisuuteni luoden, kuin jonkun sylkykippona omassa kodissani.
 
Kikkis, ota yhteyttä sossuun ja kerro tilanne, kunnat raskaustokarin auttavat sua asunnon hankkimassa. Miten on voiko sun vanhemmat auttaa
 
Kikkis, onpa inhottava ja muutenkin varmasti siun voimia vievä tilanne. :sad001miekkii oon sitä mieltä että lähet vaan nostelemmaan sieltä. Ei siun raskaana tuota tarvihe kestää, tuo ressi ei oo hyväks siulle eikä kasvavalle vauvallekkaan. Kyllä sossu siulle ehttii kämpän ja pääset omilles. Omaa onnea siun on ajateltava, mikäli ei miehen kans oo onnellinen on parempi olla yksin. Mieki pärjäsin vauvan kans yksin, on siitä kokemusta jo kahesti, eli ei se oo mahottomuus. Kauheesti tsemppiä ja voimia siulle päätätpä miten vaan! ❤
 
Tänään niin ihana fiilis, eilen tunsin aivan kunnolla liikkeet ja niin mun äitikin tunsi. Tänään kaveri jatkanut möyrintää. No kaverin nimi on Möyrijä.

:Heartbigred
 
Tänää taas itkupotkuraivarit ku kaaduin persiilleni lumitöissä liikkuessa, onneks sain kerättyy itseni nopeesti ni ei miehelle tarvinu näyttää et taas se parkuu
 
Miulla oli pinna niin kirreellä kaupassa, että piti sitte itkkuu tuherttaa siellä mummojen keskellä.. mahto ne kahttoo. :D
 
Alko taas ressi painosta... Vaikka en ees tiiä sitä. Se kait tässä pahinta on.
 
Takaisin
Top