Mikä fiilis?

helmimeri

Sukkela juttelija
aattelin tällästä ketjuu et voi laittaa kuulumisiaan tänne, jos ärsyttää niin purkaa ja iloita hyvistä hetkistä. jos surettaa nii surraan yhdessä ja iloitaan yhdessä!

Tällä hetkellä tunnen suurta kiitollisuutta tästä tilanteesta:Heartred vaikka ressaa miten tässä sit pärjää ku yksin raskaus ajan:/ mut viikko ennen LA:ata mies pääsee intistä kottiin:) tällä hetkellä hyvä olo ja haluum nauttii tästä nyt :)
 
helmimeri, mä en kans saa nukuttua sitten millään! Tunnin pätkiä vetelen ja sit liikun zombiena. Mutkun ei vaan saa yhtäjaksosta unta aikaseks. Tuskin tilanne paranee raskauden edetessä :laughing002
 
nyt menee hermo... ootan täällä että työt alkas... pomosano ajan ja siitä asti oottanu!!!! tunnin odottanu ja ihan karsee olo... tietenkää en ottanu evästä mukkaan!! ja tää vaa 2h keikka... joten ois jo hyvässä vauhdissa... toivottavasti työkaveri ois mukava ku em tiiä ees kuka se on:) ja sit viel se... maksaa jostai parkkipaikasta... turhaan... melkee itkettää... mitä väliä !!!!


mitäs teille tänään?:)
 
Mä vedän unta et riittää tänäänkin nukuin 11h oisin voinu jatkaa mut pakoon itteni ylös. Yökkäilyjä "aamusta", vuorotyötä ku teen ni onneks ei oo hirveesti aamuvuoroja...
 
Pahoinvointi tuntuu lisääntyvän päivä päivältä, samoin väsymys. Ja tuo esikoinen ei oikein ymmärrä miksi äiti ei jaksa riehua ja pomppia koko aikaa, mutta onneks on muumit.. :)
 
Mitä syödä kun ei haluta mitään? Mansikoita oon syöny mut tulee paha olo jos niitäkin syö koko ajan. Käyn kyl tyhjentää cm hedelmähyllyt. :) niitä pystyy syömään eikä pahaa oloa tule. Mut pitäis saada varmaan muutakin syötyä ku hedelmiä.
 
joo itekki mietin että mitäss sitä söis.. li kevyt meinais vaa maistua ... joku salaatti ois kyllä ja siihen vähä sit jtn :rolleyes: vaikka kanaa.. yöks nyt inhon kanaaa.. ajastuski oksettaa mut onha niit muitaki lihoi yms :)
 
Mun on tehnyt jo pari päivää mieli piimää?!? Enkä edes koskaan juo sitä :D muuten oksettaakin lähes kaikki...
 
jooo :) neuvola täti sanopuhelimessa viikko sitte että maksaa ei saa syödä yöksyös ja hetki sem jälkee maksamakkaraaa ois niin haluttanu :F nneks meni yhtä nopeesti ohi niii ei tarttennu hakeee :) juu kehnosti mikää maistuu...
 
oon aina ollu niin makeen perään !!! joka päivä pitää jtn herkkui saada... mutta nyt ku ollu pahoinvointia... niiiei maistu tippaakaa... vaan suolasta suolasta !!!! ja raikasta ja kevyttä
 
Maksamakkaraa saa syödä jonkin verran :) Eihän siinä ole sitä maksaa kuin ihan nimeksi. Netistä jostain löytyy varmasti ne tarkat määrät.
 
Takaisin
Top