kikkis
Jostain jotain jo tietävä
Huhhuh mä oon niin loppu tähän p*skaan. Mies oli ollu perjantaina muutamalla kavereitten kanssa ja samaan kapakkaan oli sitte pöllähtänyt mun sisko oman kaveriporukansa kanssa ja mun hyvä kaveri omansa. No mun kaveri ei ollu moikannu sitä mistä tää mun mies otti sit herneen nenään ja mun sisko oli kännissä huutanut että mun miehelle ja mulle tulee lapsi ja miehen kaverit ei tietänyt siitä että mä olen raskaana vaikka viikkoja on jo 17.. no mä sain tästä kotona hullunmyllyn niskaan koska on mun syy että nyt sen kaverit tietää ja kohta kaikki tietää ja hän ei olis halunnut kertoa kellekään että tulee lapsi koska ei halua koko lasta.
Nyt mä vaa mietin sitä et miks hitto mä olen tässä suhteessa, kun miestä ei kiinnosta millään lailla ja sano eilen että hoida yksin et lapsi ja suksi vittuun. Ja mun perhe saa myös kuulemma suksia vittuun. tätä on siis ollu koko rv 8? jälkeen ja mä oon vaa yrittänyt et jos se suhtautuis myöhemmin paremmin mitä ei tuu tapahtumaan kun veti siitäkin raivarit kun kerroin mun perheelle. Mä en oo ees kertonut mun kaikille kavereille varsinkaan meidän yhteisille ku oon niin loppu tappeluun.
Nyt mä vaa mietin sitä et miks hitto mä olen tässä suhteessa, kun miestä ei kiinnosta millään lailla ja sano eilen että hoida yksin et lapsi ja suksi vittuun. Ja mun perhe saa myös kuulemma suksia vittuun. tätä on siis ollu koko rv 8? jälkeen ja mä oon vaa yrittänyt et jos se suhtautuis myöhemmin paremmin mitä ei tuu tapahtumaan kun veti siitäkin raivarit kun kerroin mun perheelle. Mä en oo ees kertonut mun kaikille kavereille varsinkaan meidän yhteisille ku oon niin loppu tappeluun.