Mikä fiilis?

Huhhuh mä oon niin loppu tähän p*skaan. Mies oli ollu perjantaina muutamalla kavereitten kanssa ja samaan kapakkaan oli sitte pöllähtänyt mun sisko oman kaveriporukansa kanssa ja mun hyvä kaveri omansa. No mun kaveri ei ollu moikannu sitä mistä tää mun mies otti sit herneen nenään ja mun sisko oli kännissä huutanut että mun miehelle ja mulle tulee lapsi ja miehen kaverit ei tietänyt siitä että mä olen raskaana vaikka viikkoja on jo 17.. no mä sain tästä kotona hullunmyllyn niskaan koska on mun syy että nyt sen kaverit tietää ja kohta kaikki tietää ja hän ei olis halunnut kertoa kellekään että tulee lapsi koska ei halua koko lasta.

Nyt mä vaa mietin sitä et miks hitto mä olen tässä suhteessa, kun miestä ei kiinnosta millään lailla ja sano eilen että hoida yksin et lapsi ja suksi vittuun. Ja mun perhe saa myös kuulemma suksia vittuun. tätä on siis ollu koko rv 8? jälkeen ja mä oon vaa yrittänyt et jos se suhtautuis myöhemmin paremmin mitä ei tuu tapahtumaan kun veti siitäkin raivarit kun kerroin mun perheelle. Mä en oo ees kertonut mun kaikille kavereille varsinkaan meidän yhteisille ku oon niin loppu tappeluun. :sad001

Ihan kauheeta kikkis :( ehkä olis tosiaan parempi ilman koko miestä.. Luulisi että olis jo osoittanu merkkejä jos meinaa tulokkaasta kiinnostua saati ottaa vastuuta. Aikamoinen reaktio tosiaan häneltä ja tarve salailla asiaa. No saapa mies ainaki nyt ehkä vähän paineita muuttaa tapojaa muualta kun ihmiset saa tietää. Eikä ole kyllä sinun syy. Tsemppiä!

Kikkis, onpa tosiaan p***a tilanne :(
Varmaan sinuna ottaisin tosiaan nyt eron ja toivoisin että mies kasvattais itelleen munat ja rupeis ottaa vastuuta, ja lapsi sais tavata isäänsä.. Tsemppiä ihan hirveesti, mitä ikinä päätätkään tehdä :Heartred

Tsemppiä myös täältä <3 menikö teillä kikkis hyvin ennen vauva uutisia? Voisiko mies olla vaan paniikissa tapahtuvasta muutoksesta? Mun mies on ihan innoissaan vauvasta mutta ei silti ole kertonut kuin yhdelle ystävälleen.. Hänen töissä edes kukaan ei tiedä rv17 myös lopuillaan. Tarkoitan vain että voiko asia tarvita hänelle vaan pitkän sulattelu ajan ?

Voi kikkis ♡ mua harmittaa kans kun riidelty hirveesti lähiaikoina.. tiedän ettei keskenmenoa voi aiheuttaa itse, mutta aina riidan jälkeen pelottaa että aiheutinko jotakin pahaa vauvalle.. :(

Meni meillä hyvin ja on tolla jo ennestään lapsi. 5 kk me yritettiin ja sit yhtäkkiä tää pilaa hänen elämänsä. Meillä on ollu välillä tosi pahojakin riidat et oon lähteny mun kissojen kanssa evakkoon. Ei oo kertonut ees omille vanhemmilleen tästä raskaudesta

Todella omituista käytöstä mieheltä, jos on oikein halunnut yrittää. Suosittelisin laittamaan lusikat jakoon. Ihmettelette sitten lapsen synnyttyä tarviiko miehen sitä tavata. Ei sinun, eikä lapsen tarvitse kärsiä tuollaisesta.

Kikkis, tosi inhottava tilanne. Ja outoa, kun mies on ensin halunnut lasta ja sitten ei. Vai olisiko se kuvitellut, että ei onnistu ja siksi suostunut sun mieliksi yrittämään? Joka tapauksessa ei kuulosta hyvältä, Ehkä ero saisi miehen vähän miettimään asioita ja jos ei saa, niin ei hän ansaitse teitä. Joka tapauksessa kuulostaa siltä, että teidän on vauvan kanssa parempi ilman miestä, ainakin nyt, ettei sun tarvi koko ajan stressata ja ahdistua. Jos miehen vastuuntunto sitten herää myöhemmin, niin hyvä, voi sitten olla isänä jos osaa. Elatukseenhan sitä on kuitenkin osallistuttava.

Höh, ompa vain kamala tilanne kikkis :/ Ehkä tosiaan auttaisi miestäkin laittamaan asiat tärkeysjärjestykseen jos häippäset. Saapi yksin miettiä mitä nyt oikeasti haluaa.

Mulla on pienempiä murheita, en oikein pysty missään asennossa kunnolla nukkumaan kun tuntuu mahassa ikävältä myös kyljellään olo. Selällään välillä saa hyvän olon, mutta se taas ei ole suositeltavaa.

Mie taas oon sitä mieltä, että lasta ei saa sotkea vanhempien väleihin. Tarkoitan tällä nyt sitä, että lapsella pitää olla mahdollisuus tavata isäänsä oli äidin ja isän välit mitkä tahansa, eriasia tietenkin jos isä ei halua lastaan nähdä. Lapsi on se joka kärsii jos siltä isä riistetään. Ja jos jompaakumpaa vanhempaa haukutaan ja morkataan lapsen kuullen niin se vaikuttaa myös lspsen itsetuntoon.

Miusta on erittäin lapsellista ja itsekästä pitää isä ja lapsi erillään, sillä ei ajatella millään tavoin lasta vaan omaa itseä. Vaikka se isä ois kiinnostunu tapaamaan lasta vasta sitten kun lapsi on 2 tai 3v, pitää miun mielestä siihen antaa mahdollisuus.

Tulipas parempi olo kun sai avautua. Pitää nyt vaan katsoa mihin ite pääsis kun asunto on miehen nimissä.

Harakraah eihän selällään nukkumista suositella kun sen takia että äidille voi tulla huono olo?

Sitä mie mietinki, että uskaltaisko siihen luottaa että ku kerta ei tunnu pahalta, niin selälläänkin olo ois ok. Luin jostaki että sitä ei suositella siksi, kun silloin kohtu painaa sydämeen meneviä valtimoita ja saattaa häiritä istukan verenkiertoa. Toivottavasti tuo kyljellään makoilu helpottuis kunhan kroppa tottuu mahan kasvuun, jos se johtuis siitä :)

Kyllä kai tollanen kerrottais jo neuvolassa jos se on oikeesti tärkeetä :) itse tässä parhaillaan selällään pötkötän sohvalla kun tuntuu kylkiasentoo mukavammalta

Kikkis, kun kerroit että sun miehellä on jo ennenstään lapsi, niin millanen isä hän sille lapselle on? Onko paljon tekemisissä ja välittääkö lapsestaan? Jos ei, niin tuskin suurta muutosta nytkään tekee. Toki voihan joku oppia virheistään. Mut on toi tosi kurjaa mitä hän sulle sanoi, onko edes anteeksi pyytänyt? Ei tommosta tarvii jaksaa!

Mulla on kassa lonkat särkeny jonkin aikaa :inpain: Kyljellään ei voi olla eikä selälläkään ole hyvä, en oo koskaan tykänny nukkuu selällään.
Kaikki ärsyttää. Etenkin mies joka tuli noitten haisevien juustonaksujensa kanssa tohon viereen rouskuttamaan :mad: Yh, yrjö meinaa muutenkin lentää, niin tuo haju on kamala!

Voi kikkis! Kannattaa oikeasti harkita tarkkaan jaksaako tuollaista käytöstä katsoa, varsinkin kun pieni ihminen on tulossa siihen kaiken keskelle.

Olen samaa mieltä kuin Iidis siitä että lapsella tulisi olla oikeus molempiin vanhempiin, aina se ei vaan ole mahdollista. Useasti etäisukit vasta vuosien jälkeen huomaa jäävänsä jostain paitsi ja haluavat ruveta osallistumaan lapsensa elämään. Äideistä se voi tuntua hankalalta kun omat rutiinit pyörii vallan mainiosti ilman ylimääräistä säätämistä lapsen isän kanssa. Pitäisi antaa lapselle mahdollisuus saada isi takaisin omaan elämään, nyt kun se kerta ilmeisesti on järkiintynyt. Tilannehan voi olla myös toisin päin.

Kikkis, kun kerroit että sun miehellä on jo ennenstään lapsi, niin millanen isä hän sille lapselle on? Onko paljon tekemisissä ja välittääkö lapsestaan? Jos ei, niin tuskin suurta muutosta nytkään tekee. Toki voihan joku oppia virheistään. Mut on toi tosi kurjaa mitä hän sulle sanoi, onko edes anteeksi pyytänyt? Ei tommosta tarvii jaksaa!

Kyllä se meillä on joka toinen viikonloppu ja ois enemmänkin jos lapsen äiti antaisi muttei anna. Oon kakkonen miehelle kun lapsi tulee joka nyt ei hirveästi haittaa koska lapsi on aina etusijalla
Ei se multa ikinä pyydä mitään riitoja anteeks vaan mun pitäis siltä pyytää koska mä olen sen mielestä aiheuttanut tän kaiken

Muokattu viimeksi:
Voiskohan kikkis sun miestä pelottaa et tuleva lapsi jotenki viel vähentäis nykyisen lapsen tapaamista (eksä kieltäis neki) tai et sinäki viet lapsen jossai vaiheessa? Vai onks se vaan muuten vaan niin tunteeton..

En mä usko koska exältä ei ole mua vastaan mitään ja sille syntyy kohta puoliin muksu sen miehensä kanssa.

Tuntuu ettei sitä kiinnosta ku oma napa ja mitä hän ajattelee sen jälkee varsinki ku autoin miten sen kannattais toimia lapsensa kanssa koska oli ihan hukassa siinä..

Takaisin