Mieliteot ja Kuvotukset

Appelsiinimehu on vieny nyt voiton kaikesta! Sitä menee purkki tunnissa.. En kyllä osta sitä kun purkin silloin tällöin, ettei hampaat mene ja sokeriakin siinä on ihan tarpeeksi.

Äm osta aplareita ja purista itse niin ei oo ku hedelmän oma sokeri ?

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Ei se oo yhtä hyvää :D kun se on se koostumus! Sellasta pehmeetä ja kylmää (jääpaloja vielä sinne).. En tykkää yhtään appelsiineistä muuten. Ainakaan vielä..

Ihana tuo viimeinen lisäys : ainakaan vielä :)
Mä vedin aamupalaksi tuna munakkaan öljyssä paistettuna johon oli pakko ruiskauttaa balsamicoa. Kohta ollaan osastoa suolakurkkua jäätelöllä..

Yksi suurimmista mieliteoista viime raskaudessa oli semmoinen tonnikala-raejuusto-kurkkusalaatti sekoitus. Vielä ei ole sitä tehnyt mieli. :)

Mun keittohimo se vaan jatkuu. Tänään syötiin loppu kalakeitosta ja äsken tein töihin evääks kattilallisen makkarakeittoa. Taas, kolmas viikko putkeen. :D Ja viili, talkkunan ja sokerin kanssa, NAM!

Mulla on myös tuo viili. Se uusi kerrosviili punaherukka + ruis, nam!

Sent from my GT-I9105P using Vau Foorumi mobile app

Viime viikolla söin kans soppaa neljänä päivänä. Tällä viikolla olen vetänyt vain tonnikalasalaattia. Eilen pyysin miestä ostamaa nuudeleita, niin on sitten ensi viikonkin lounaat hallussa.

Suolakurkut on perus iltapala. Eilen meni kaksi ja puoli kunnon mötkälettä :D

Musta on tullu melkein kasvissyöjä! Tultiin tänään mökiltä ja kannettiin kahden kilon possun sisäfileet takas kotiin kun oltiin varauduttu vähä suurempaan lihamenekkiin. Miehen pihvistä maistoin aina yhden haarukallisen ja se riitti. Myöskään makkarat ei menny alas, vaikka ryynäri on yleensä mun herkkua.

Muuten mitään kummosia mielitekoja ei oo, ja pahoinvointikin loppui jo joku aika sitten, mutta sellaista yleistä ruokahaluttomuutta ehdottomasti on. Tietysti kuumuuskin vaikuttaa siihen, mutta ei nyt viileempinäkään päivinä oo saanu oikeen mitään erityistä syötyä.

No okei, yks asia on millä voisin elää. Nimittäin vaalee leipä! Oikeen sellanen ällö höttöhiilari, ja mielellään rapeekuorisen patongin tai sämpylän muodossa! Normisti syön pelkkää ruisleipää, mutta nyt en oo saanu edes puolikasta siivua alas. Kaupunkiin mennessä on pakko päästä Picniciin vetään patonkia, ja kotona kaapissa on aina niitä esipaistettuja ranskanpatonkeja. Voisin hyvin korvata niin aamu- ja iltapalan, kuin lounaan ja päivällisen yhdellä täytetyllä patongilla, ja välipalaks vaikka sämpylä! :D En kylläkään salli sitä itselleni....

Makee ei uppoo sit millään muutamaa ihan poikkeushetkeä lukuunottamatta. Jopa jätski on mun mielestä liian makeeta, ja oikeestaan jugurttikin. Suklaasta tai karkista puhumattakaan.. Kummallista.

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

Olitpa ikävä kun mainitsit sanan Picnik... Alkopa tehdä ihan jumalattomasti mieli!!! :)
Ensi viikon perjantaina junailen Jyväskylään ja tiedän jo nyt mitä matkakeskukselta sieltä ostan. Aah <3 Ja onneksi lähdetään neljän viikon päästä Kreetalle loikoileen viikoksi niin lentokentällä on Picnik! Huh.
Kylläpä vesi tuli kielelle.

AImageUploadedByVau Foorumi1406915560.427538.jpg ainoa ruoka joka nyt illallisesta menee alas :)

No voi harmi lissufin mutta josko menisi ihan ruokavaliolla ja monessa kaupassa myydään sokerittomia nameja kanssa

Pikku ripsaus suolaa päälle niin nami :)

• Tykkään
Reaktiot: DT
ImageUploadedByVau Foorumi1407260810.623654.jpg tälläistä tänään kun ei osannut päättää tekikö mieli eniten kanaa maksista vai silliä ;)

Meil on keittiö rempassa ni käydään paljon ulkona syömässä. Rax on naapurissa... :grin Älkääpä tuomitko ennenkö kerron. Siellä ei maistu ku salaatit ja varsinki se etikkapaprika... vedän aina sen lokeron tyhjäksi.

Mä oon aina ollu intohimoinen salaatin syöjä mut nyt raskaana ollessani väkistellä pitää salaattia syödä :( Mut ite tehdyt hölskykurkut on hyviä ja porkkanaraaste on hyvää. mut perus jenkkisalaatti ei vaan uppoa

Sama juttu lissu mä saatan vetää 2 kokonaista tuorekurkkua illassa mutta salaatti ei todellakaan maistu. Porkkanat ja porkkanaraaste ja kirsikkatomaatit menee mitä suurempana annoksena sen parempi :)

Takaisin