Mieliteot ja Kuvotukset

Joo, olen mitannut myös 1 tunti herkuttelujen jälkeen ja on arvot korkeammat kuin normaalin ruoan jälkeen, mutta kaikki arvot ovat tähän mennessä jääneet alle seitsemän vaikka mitä olisi syönyt ja kuinka paljon. Toivotaan, että näin menee loppuun saakka. Illalla herkuttelu myös nostaa hiukan aamun paastoarvoa, mutta ei sekään onneksi ole lähellä rajaa.

Miten sinulla PiPaNat kävi sen riisisuklaan kanssa? Nousiko arvo?
 
Riisisuklaa rules :grin Arvot oli ihan hyvät eli nyt kaappi täyteen riisisuklaata!! Voin myös pari keksiä syödä ruoan jälkeen eikä vaikuta arvoihin, et ei tässä sentään ihan ilman herkkuja tarvi olla!:rolleyes:
 
Mä haluan jotain todella hapanta kävin kaupassa ja mun teki mieli purra limeä.. Ostin sit greippinehua :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mulla pysyy herkuttelujen jälkeenki rajoissa (ei nouse rajan yli edes silloin, kun mittaa hetken kuluttua herkuttelusta). Oon kokeillu ruokailun yhteydessä ja ihan pelkkien herkkuhetkien jälkeen. Jos syön normiaterian (ilman herkkuja) niin 1 h arvo on lähes aina sama ku paastoarvo. :D
 
Alkoipa himottaa hapankorppuja, eikä meillä ole!!! Mielitekoja ei ole ollut pitkään aikaan. Sen oon huomannu, että aika helposti joistain herkuista tulee huono olo. Jospa niitä tulis nyt lopussa sen vuoksi edes vähän rajoitettua. Sain synninpäästön neuvolassa tänään eli tarttee mitata sokereita vain välillä, esim. parina päivänä. Tarkoitus seurata loppuun asti, ettei ala nousta nyt viime metreilläkään, vaikka nyt pysyykin arvot hyvinä.

Tietysti hieman mietitytti, kun isoa lasta lääkäri tänään ultratessaan povasi. Sanoi vain, että ellei sulla sokeriarvot heittele niin ruokavalio ei silloin suuresti vaikuta eli ainoastaan sokeriaineenvaihdunnan häiriön vuoksi verensokeri menee istukan läpi sikiöön. Paino määräytyy lähinnä perintötekijöiden mukaan ja kuulemma näin iäkkäämmät :p synnyttäjät saavat herkemmin isokokoisia lapsia ja äidin kokokin vaikuttaa, mutta jos sitä varulta nyt pystyis tuota herkuttelua rajoittamaan...
 
Muokattu viimeksi:
toki karkit, suklaat, pizzat ym herkut uppoo mutta ylitse kaiken on nyt erilaiset puurot :P riisipuuro ja kaurapuuro maidolla ja voisilmällä Nam :)
 
Mulle on jo pitkään maistunut kaikki makea ja aiemmin alkoi maistua kahvi vaikka en ole sitä juonut vuosiin. Se oli ehkä ensimmäinen mieliteko. Nyt on jostain syystä tullut kuvioihin kaikki hedelmät erityisesti sitrushedelmät. Juuri söin aamupalaksi kolme mandariinia ja lisää tekis mieli. Välillä kokonainen paketti viinirypäleitä saattaa mennä helposti.

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app
 
Suklaata vois syödä vaikka kuinka.
Ja sit tietty kaikki muiden tekemät ruuat maistuu, ku ei toi kokkaaminen huvita. Jouluruokia olen alkanu jo ajattelemaan, mut säästän kyl niiden syömisen jouluun. :grin
 
Muutama viikko sitten loppui hirveä karkin mässäily. Joka ilta piti syödä karkkia. Nyt en ehkä viikkoon ole syönyt kuin muutaman karkin koko aikana. Eikä kyse ole siitä, ettenkö olisi voinut, ei vaan ole ollut tarvetta.

Söin viikolla ulkona, ja ruoassa oli hirveä määrä suolaa ja rasvaa. Yön kärvistelen vatsakivuissa, tuntui siltä kuin suoli olisi täynnä kaasua ja räjähtäisi milloin vain. Silti jätin annoksesta n. puolet.

Tuntuu, että valikoivammaksi on tullut.
 
Siis voi elämä, piparit ja glögi... Menisi ihan vaikka kuinka paljon... Olin leiponu pipareita yks aamu ennenku mies lähti töihin ja kun se tuli kotiin kaikki oli jo menny, mies oli vähän aikaa ihmeissään. Ei mulla normaalisti mene kolmea pellillistä pipareita edes koko talven aikana.
 
Älä nyt Lila Aurora kyllä täällä on mennyt herkkujakin vino pino tosin tää mun myötätuntoraskaana oleva puoliso pitää huolen että mä en syö liikaa suklaata :) nimim tobleronet jaettiin niin että mä söin 10 palaa 32 palasta :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mulla on ihan hirvittävä nälkä tunnin välein :0


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Siis mitä tämä nyt on???

Viime yönä vetäsin 2 mandariinia, appelsiinin ja omenan. Laitoin raskaan ja epäterveellisen jouluruoan piikkiin.

Nyt (yöllä) olen vetänyt manteleita, rusinoita, juustonlopun ja maustekurkun.

Ihme yösyömistä. Ja aiemmin siis ei tämmöistä ole ollut. On se hyvä, että mielitekojen tulee sitten viikolla 37.. Jos ne edes ennakois jotain, niin hihkuisin riemusta.
 
C vitamiinia taitaa sun kroppa huutaa:) täällä on yösyöty koko viimeinen kolmannes muuten herää aamulla huonoon oloon :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Takaisin
Top