Mieliteot ja Kuvotukset

Mä olen aina ollut tosi huono syömään aamuisin, kun ei ole heti nälkä. Nyt olen kuitenkin viikon verran herännyt viiden tai puoli kuuden aikaan aamulla nälkään. Ihan vatsa silloin kurnii. Muuten syömiset ja iltapalat ovat pysyneet samoina. Hassua!
 
Mulla ei edes aamulla ollut pahemmin nälkä, mutta pakottauduin äsken syömään, koska on kiva syödä yhdessä aamupala miehen kanssa, ja sitten voi mennä tosi pitkään ennen kuin syön uudelleen eikä ole mitään takeita, että syön terveellisesti, jos pääsee kehittymään kunnon nälkä.

Noh, katsotaan josko yösyöminen rauhoittuisi (tai paheneeko se).
 
Mulla öisin tekee hirmusti aina mieli maitoa :grin Pakko juoda aina tilkka kun vessaan nousee.. Pitkään teki mieli omenaa ja niitä tulikin syötyä, menisi vieläkin, mutta jostain ihmeen syystä nyt raskauden aikana menee kieli aivan kaikesta vähänkin happamasta rikki :eek: Tai kielen pinta tulee sen näköiseksi kuin nahan alla olisi jotakin matoja ja kirvelee paljon o_O Muilla samoja ongelmia? IKINÄ ei mistään ruoka-aineesta ole tuollaista tullut.. Koko raskauden ajan on tehnyt muutenkin paljon mieli kaikkia hedelmiä, mandariinia.. nams.. Ja kurkku on ollut ihan ykkönen! Ruuan kanssa sitä aina laittanut tarjolle, että mieskin söisi edes jotain vihreää, mutta ennenkuin ruoka ehtii lautaselle saakka niin olen syönyt jo suuren osan kurkkua :rolleyes:
 
Takaisin
Top