Mielitekoja

Ruisleipää voilla. Olen syönut PALJON ( sitä ja ylipäänsä ruokaa :angelic:).

Sipsejä en ole syönyt vuosiin, mutta nyt: merisuola-viinietikka sipsit, täydellisen kirpeän suolainen yhdistelmä!

Sipsejä en ole syönyt vuosiin, mutta nyt: merisuola-viinietikka sipsit, täydellisen kirpeän suolainen yhdistelmä!

Ennen raskautta noi oli niiiiin lemppareita! Nyt ei ole maistunut sipsit ollenkaan :( Ehkä tämä tästä normalisoituu ja sipsihiiri pääsee taas kohta rapisuttamaan pusseja.

Toi ruisleipäjuttu on worth of testing :grin en oo pariin viikkoon kyennyt syömään kuin kaupassa paistettuja leipiä (koska on ällöttänyt) mut tänään on hyvä päivä syödä ruispaloja keijulla :)

Kivennäisvettä menee myös mulla aika paljon.Aluksi tuumin että onko se ihan ok mutta ilmeisesti etenkin sitten kesällä on viimeinen 3 käynnissä sitä suositellan koska sisältävät yleensä runsaasti suoloja.

Kyllä täälläkin menee sitruunan makuista kivennäisvettä reilusti. Sen pitää olla melkein jäätävän kylmää.

Kyllä täälläkin menee sitruunan makuista kivennäisvettä reilusti. Sen pitää olla melkein jäätävän kylmää.

Nimenomaan jääkylmät juomat ihan parasta! Haen välillä tutusta kahvilasta ihan vain veden jäillä ja ah, miten hyvää! :D

Omenamehu ja porkkana! mitään makeaa ei oo tehny miel mut saatoin ehkä yhen suolasen toffeekrokanttilevyn suklaata vetästä:rolleyes: jännä kun ei tee mieli makeeta eikä suolasta:wideyed: enemmin hedelmiä mitä yleensä en paljoo syö:eek:

Itse leivotut kaura-porkkana -sämpylät ovat kyllä herkkua! Raa'asta porkkanasta saan vaan närästystä... opin senkin tässä samalla kun noita leivoin, kun tuli muutama jääkaappikylmä porkkana nakerrettua. :o

Raakaan sipuliin tullu taas himo.. se menee sellasenaan tai ruisleivän päällä.

Tuoremehua voisin juoda litran päivässä. Myös suolakurkuista on tullut erityisen hyviä. Kahvi jäi kokonaan pois. Se on kuulunut mun päiviin kyllä aiemmin. Se oli yks asia myös mistä arvasin olevani raskaana kun ei äkkiä maistunutkaan. Niin oli myös viime kerralla.

Oispa jotain suolaisia karkkeja, jotka ei olis lakua tai salmiakkia. Eikä olis kumminkaa kirpeitä. Ei tulis kellekää mielee mitään? :D

Takaisin