Mielitekoja

Meinasin jo nukahtaa, mutta sitten alkoi tehdä mieli leipää, maustekurkkujen kera. Nam!
 
MInulle iski kova himo kiinalaiseen ruokaan, kun täällä on ollut siitä juttua. Eilen laitoin miehen kauppaan piiiitkän ostoslistan kanssa, ja tänään olisi tarkoitus sitten kokkailla kaikkea kivaa kiinalaisen teeman mukaan. :)
 
Mä haluan friteerattua tofua! Sellasia ihania rasvaisia rapeita palloja ja hapanimeläkastiketta! Eilen tilasin annoksen friteerattua tofua kotiin, ja pettymyksekseni annos olikin paistettua tofua :sad001. Ihan hyvää se oli, mutta saatoin hiukan itkeä. Edelleen hirvee friteeratun tofun himo!

Syytän myös kiinalaisen ruuan himosta teitä :wink
 
Oi kiinalainen! :excited001 Kävin toissapäivänä Asian Noodles Barissa ja söin niiiiiin hyvän annoksen riisinuudelia, tofua, herkkusieniä, paprikaa ja kiinankaalta keskitulisessa kastikkeessa :love7
 
Muussi maistuu taivaalliselle. Koko viikon teki myös mieli pannukakkua ja tänään vihdoin sain!

Kiinalaista myös tehnyt mieli.. ja sushia. Jälimmäistä ei voi syödä ni jos huomenna sais edes kinkkiä. :)
 
  • Tykkään
Reaktiot: hme
Kamala, ku koko ajan tekee mieli ruokaa, mut sit kun pitäs syödä, ei maistu tai jos syö, kaikki tulee pihalle...
Mut just nyt haluisin kylmää colaa sekä erittäin tulista ja valkosipulista kiinalaista ruokaa ja sitä ihanaa riisiä, mitä siellä aina on..
 
Jäätelö ja popparit on olleet nyt aivan lemppari herkkuja! Ja kanakeitto on ihan taivaallista! Viikko-pari sitten ei oikein tehnyt mitään mieli ja aamuisin söin vain näkkileipää ja kurkkua... Nyt on alkanut pikkuhiljaa taas maittamaan :)
 
Mulla kävi tänään tekemään mieli pinaattikeittoa ja kananmunia - saa nähdä teleekö enää huomenna mieli kun on tarkotus tehdä sitä ruuaksi... Toinen uusi himo on perunapiirakat! :happy:
 
Mulla kävi tänään tekemään mieli pinaattikeittoa ja kananmunia - saa nähdä teleekö enää huomenna mieli kun on tarkotus tehdä sitä ruuaksi... Toinen uusi himo on perunapiirakat! :happy:

:-D täsmälleen sama mielihalu tänään ja teinkin keiton päivälliseksi. Hyvin maistui :-)
 
Takaisin
Top