Mielitekoja

Plussapallero

Supliikin supersankari
Syyskuunmammat 2015
Siis ehkä tärkein ketju aina!

En tykkää suklaasta. Nyt tekee IHAN hulluna mieli!

Mites teillä, joko on?
 
Olispa mullakin jo jotain mielitekoja, kun tuntuu että mitään ei oikein haluta syödä :joyful: ainut mikä on tullut, että jauhenliha ja makaroni on taas semmonen ruoka joka alkanu vähän etomaan :hilarious:
 
Mun tekee koko ajan mieli sellasia pieniä coctailsuolakurkuja. Toisaalta en tiedä johtuuko se tästä tilasta, koska mulle tulee aina joskus tää sama himo muutenkin. Mulla ei oo vieläkään mitään ruokaällötyksiä. Tulis nyt ees JOKU OIRE o_O
 
Hiljanen: Koita nauttia täysillä jos ei ole oireita, vaikka tiiän että sillon on vaikea kyllä uskoa koko raskauteen. :-) Oisin mielelläni ollut oireeton tämänkin raskauden, tänäänkin piti tihrustaa itkua kun on niin huono olo. Tietty joku mieliteko ois siinä mielessä kiva, niin sais jotain syötyä. :-)
 
Paitsi, ettei se mieliteko auta mitään. Niin törkeesti tekis mieli sitä suklaata, mutta ei. :D
 
Jookus: Juuri niin! Raskaana, kunnes toisin todistetaan!

Kaikkein eniten kadehdin niitä ihmisiä, jotka uskaltavat nauttia jokaisesta hetkestä. Itseltä puuttuu tuo taito. Viime raskaudessakin helpotti vasta kun aloin tuntea liikkeet. :-D
 
Suklaa. Voisin vaikka elää sillä :p ja suolasta tekee kans välillä mieli, siis voisin varmaan jotain suolakiteitä vaan imeskellä :eek: oon sit tyytyny sipseihin tai poppareihin :D
 
Mielitekoja odotellessa... viime raskaudessa ei kyllä tullut mitään muuta kuin hullu viilin himo. Se tosin meni ohi kun aloin syömään kalsium-lisää, eli aika looginen halu lopulta sekin oli :)
 
Sushia ja muuta "kiellettyä" aina alkaa tehdä mieli. Onneksi on aika monta korviketta, joita voi kokeilla.
 
Takaisin
Top