Mielihaluja ja ällötyksiä

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Cocoa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tiiiu, Mä oon pitänyt mun miestä ihan kahelina tapauksena kun syö pinaattilettuja sriracha-kastikkeen kanssa, muttei hän ehkä ookka jos muutkin näin. :p

Enpä suostuis normaalioloissa koskemaankaan moiseen yhdistelmään, mutta nyt tää himo kaikkeen tuliseen on niin valtava, että kuulosti ihan hyvältä idealta :hilarious:

Eilen melkein tyhjensin Citymarketin hedelmäosaston... Se alkoi siitä, että eilen kesken työpäivän tuli karmea tarve syödä hedelmiä, joten ravasin lähikauppaan ostaa hunajamelonin. Sen jälkeen ei oo tehnyt mieli syödä muuta.
Tänään aloitin päivän sellasella valtavalla kulholla hedelmiä, töissä vedin boxista hedelmäpalasia ja nytkin mussutan kiiviä. Katotaan jos "oikea" ruokakin jossain kohtaa taas maistuis :D

Voi salmiakki, sniis! Neuvolassakin sanoin, että tää on mulle ainoa asia, jossa joudun käyttämään valtaisaa itsehillintää. En voi ostaa pussia, jossa sitä on syömättä niitä! Siispä yritän olla ostamatta, tosin mulla on tää alkuraskaus ollu sellasta, ettei oikein mikään herkku maistu, vaikka ennen mussutin lähes joka ilta :D Kerran tuli irtokarkkihyllyllä hirvee himo ja siinä ei kauaa kotona nokka tuhissu kun koko pussi oli tyhjä! Epäilemättä se kohta korjaantuu.. ;)

Mun tekee taas älyttömästi mieli lihaa! Just mies kokkailee pihviä ja valkosipuliperunoita, nam!
Myös appelsiinit on himona. Niit PAKKO syödä päivässä väh 5.
Vohveleitaki olis kiva saada, päälle kermavaahtoo ja mansikkahilloa.
Ompa hauskaa.

Joo, mullakin on sellainen olo, että voisin elää pelkällä punaisella lihalla. :joyful: Kanakin tökkii. Ja sit kun mulla on koko ajan niin hervottoman huono olo, että kaikki ällöttää, tekis oikeasti vaan mieli jättää lisukkeet pois ja hotkia pelkkää lihaa :hilarious: Saa nähdä vaivaa, että keksii ruokia, joita saa ees vähän alas ja sit pitää toivoa, että ne myös pysyis alhaalla.

Mulla päin vastoin kuin teillä, ei tee mieli yhtään punaista lihaa!! Pippuripihvi oli poikkeus.

Äsken mun oli saatava Ristoranten pakaste tonnikalapitsa! :p
En oo varmaan koskaan sellaista himoinnut joten kai tääkin täytyy laittaa raskaushimojen piikkiin.

Mulla on nyt menossa rv 10. Oksennan edelleen etenkin aamuisin kahvit pihalle. Väsyttää hirveesti, tänään nukuin 3 tunnin päikkärit. Mahassa on välillä pieniä vihlaisuja, mutta ei mitään suurempaa tai huolta herättävää. Tuntuu että aika kuluu tosi hitaasti, jotenkin sitä haluaisi jo tietää tuleeko tämä raskaus oikeasti jatkumaan vaiko ei. Eli odotan np- ultraa sekä kauhulla että jonkinlaisella innolla ja mielenkiinnolla.

Mun ei tee yhtään mieli liharuokia, kamalan vaikeeta miettiä mitä ruokaa tekis ko kaikki lihat ällöttää ja kasviksiakaan ei oikein mieli tee että se niistä kasvisruiistakin...tonnikalaa voisin kyllä syyä mutta meillä mies taas inhoo sitä.

Hedelmät ja jugurtit maistuu, viinirypäleet eritoten sekä suurinosa herkuista.

Nyt (vasta?) on ruvennut oikeasti ällöttämään välillä kaikki ruoka :/ Raaka porkkana on ok, ja tomaatti, mutta leikkeleitä lukuun ottamatta kaikki liha ällöttää jonkin verran. Ei nappaa hedelmätkään. Leipää en haluais koko aikaa syödä, mutta lämpimät ruoat tuntuu haisevan pahalle, varsinkin kotitekoiset. Jogurttia oon syönyt vähän väkisin, mutta tuntuu, että hiilarit tekee olon huonoksi. Leivistä parasta on ruisleipä, vaaleita ei kauheasti tee mieli. Pullat ym. makea maistuu vaihtelevasti, suklaasta en välitä nyt juurikaan, vaikka se on muuten herkkua.

Oli pakko töiden jälkeen mennä vaakatasoon, kun tuntui olo niin pahalta. Pelkään vaan, että huonovointisuudet alkaa nyt vasta :( Voi kyllä olla osittain stressistäkin johtuvaa, kun tuntuu siltä, etten ole töissä tarpeeksi tehokas, ja tämä odottelu ottaa mielen päälle. No, näillä mennään, katsotaan, mitä tuleman pitää.

Jauheliha, yök! Tein murekkee eilen ja loppu päivä meni nieleskellessä huonoa oloa enkä saattanut syyä sitä. Syöminen tökkiny nyt vähä enemmä taas, mitään ei tee mieli. Paitsi ehkä jotai kirpeetä karkkia, joista en tykkää yleensä.

Mä oon aina luullu et monet syö sitä, mut ei vissiinkään :D siihen pitää laittaa vielä juustoa päälle ;)

Ruisleipä ja banaania päällä on kans herkkua :D syön sitä kyllä ihan muutenkin :cool:

Mulla menee silleen, että ruisleivän päälle voita ja juustoa, mikroon hetkeks, ja sitten nautin banaanin kanssa :D Siis normaalioloissa, nyt ei oikein banaani maistu :/

Takaisin