Mielihaluja ja ällötyksiä

Mullakin vaihtuu himot tuon tuosta, tai siis sen hetkinen asia mikä maistuisi.. Taas on ollut sellaisia päiviä ettei mikään oikein maistu. Yritäppäs tässä sitten syödä terveellisesti. :rolleyes:

Tänään ainenkin on verilettuja ja puolukkahilloa, jotta saan rautavarastoja vähän täydemmäksi.
 
Mulla on tullu ehkä pieni himo kaupan valmisruokaan, jota en normaalisti syö kuin todella harvoin. Mutta nyt kokkikartanon lohikeitto, nam! Ehkä se johtuu myös siitä, että ruoan laitto kuvottaa ihan liikaa :grin
 
Mulla on tullu ehkä pieni himo kaupan valmisruokaan, jota en normaalisti syö kuin todella harvoin. Mutta nyt kokkikartanon lohikeitto, nam! Ehkä se johtuu myös siitä, että ruoan laitto kuvottaa ihan liikaa :grin

Sama! Tosin mulla on nyt lemppari porkkanasosekeitto. Ja sitä ruokaa ei tee mieli tehä kun etoo niin helpommin nappaa valmisruokaa kaupan hyllyltä. :grin
 
Kyllä musta alkaa vaikuttaan, että nää huonot olot vasta alkaa kunnolla mulla, rv 8 tänään. Parina päivänä ollut aamut/illat hankalia. Päiväksi vähän helpottaa! En oo oksentanut mutta jäätävän pahaolo on välillä, ettei se varmaan kaukana ole, että oksu lentää.
 
Mä en ala mitään, mun tehny aivan hirveästi mieli ravintolaruokaa (pihviä :p) ja tänään mies sitten vie syömään. Meidän ensimmäiset treffit sitten esikoisen syntymän ja nyt mua etoo taas kaikki. :yuck: Mitähän tästäkin tulee.. Tää mun etova olo on ollut jo parempaan päin, kuinkas muutenkaan kun sitten tänään. :shifty:
 
Voi ei Miitu, otan osaa :grin Jospa se mieli muuttuu, kun saat listan eteesi.
Mulle kyllä kelpaisi kunnon ravintola ruoka. Suunnittelin jo et nappaan joku päivä likan kainaloon ja mennään vaan kaupunkiin lounaalle :wink Tänne tullu pari jotain uutta hyvää ruokapaikkaa..
Eilen mies halusi jauheliha tortilloja ja mä vannoin etten siihen koske, että teen itselleni kanaa. Loppujen lopuksi vetelin jauhelihaa maissitortillassa :p
 
Kyllä se ruokahalu onneksi tosiaan siitä parani kun listan sain eteeni ja hyvällä ruokahalulla söinkin. :grin
Eikä oo ollut nyt etovasta olosta tietoakaan. *koputtaa puuta*
 
Nyt mun tekee kamalasti mieli jotain tulista, ostin kokeeks sriracha-kastiketta lihapullien kaveriks, saa nähdä ajaako asiansa.
 
Tehny mieli kirpeitä karkkeja, ja lakua ja salmiakkia voisin syyä vaikka koko ajan mutta oon nyt yrittäny olla ostamatta karkkeja missä niitä on ko sitten ei pysty olemaan syömättä..
 
Mä ostin missä x pussin ajatuksena syödä vaan hedelmät ja söin koko pussin salmiakkeineen päivineen :sad001 Tuli kamalan huono omatunto, mutta en onnistunut olemaan syömättä, kun ne oli siinä. Jatkossa ei enää salmiakkia tähän talouteen, mun itsehillintä ei selvästikään riitä.
 
Tiiiu, missä x on kyllä paha, itellä kävi ihan samanlailla tuossa viime viikolla.. täytyy tästä lähin ostaa irttariosastolta niitä pelkkiä hedelmäkarkkeja.
 
Tiiiu ja tiuhtimus, Mun oli pakko hakea myös pelkästään niitä hedelmiä kun en tiedä olisinko voinut mustia välttää. Ette ole siis ainoita. :D
Miehelle oon pitänyt palopuheen että tähän talouteen ei salmiakkia/lakua tuoda tai ainenkaan mun nähden syödä!
 
Törmäsin eilen metrilakujen nettimyyntiin :'( :'( synnärille pakko niitä ostaa!
 
Mä en oo löytänyt mistään pelkästään niitä hedelmiä ja mulla on edelleen niihin kauhea himo. Onnistuin jo yhden pussin syömään sillein että annoin miehelle salmiakit, mutta kun mies ei ollut kotona, niin hävis koko pussi. :sorry:
 
Aneska, Joo mä torilla kävelin ja olin siinä että jee metrilakuja!! :woot::woot: Sit muistin... :shifty: Vois olla juu kova sana synnärille. :p

Meidän Makuunissa oli ainenkin erikseen niitä hedelmä!
Ja nyt kun tämän sanoin niin olisi taas Makuunin irtonamuja saatava. :shy:
 
Onneks täällä ei niitä oo kiusaamassa :D siikamarkkinoiden aikaa ja sillo oon varmaa aika lähellä laitosta jo :)
Karkit ja herkut mulle aina maistuu, niitä joutuu tosissaan rajottaa et ei kokoajan söis. Nyt aina hyvin pärjää jo päiviä ilman. Mutta pringelisit on tällä hetkellä ainoat mitkä tuntuu et alas menis. Mutta voihan makuuni, pitääköhä saaha mies lepyteltyä et saisin käyä mantereella ja vähä pyörähtää makuunissa ku en varmaa pariin vuoteen ainakaa oo käyny [emoji10][emoji5]
 
Verkkokauppa.comissa ois myynnissä hedelmä missä x:iä 2 kilon laatikossa ja mulla on todella vakavia itsehillintä ongelmia Yleensä en ees tykkää noista ja nyt himo on loputon!
 
Mulla on ihan järkyttävä himo salmiakkiin ja se tuntuu olevan ainoa, mikä auttaa ällöoloon. Oon kyllä muutaman turkinpippurin päivässä syönyt vaikka vähän huono omatunto siitä on tullut...:sad001 Muuten erityisiä himotuksia ei ole ollut, paitsi marjoihin ja hedelmiin (niitä kyllä lapan menemään ihan muutenkin) ja perunamuussiin :D
Suklaa ei houkuttele yhtään, mikä on vähän yllättävää koska normaalisti syön sitä joka päivä :grin eikä oikein muutkaan herkut. Mä olisin jotenkin odottanut ihan kunnon roskaruokazembaloita mutta ne on ainakin toistaiseksi vielä kokematta...
Kissanruoka inhottaa oikein erityisesti, meinaa laatta lentää joka ruokintakerralla. Muita superällötyksiä ei vielä ole tullut, nyt menossa 8+3.
 
Jaahas, syön tällä hetkellä pinaattilettuja ja sriracha-kastiketta. Tätä ei voi enää kuin laittaa raskauden piikkiin :hilarious:

Mulla oli kans Inkeri_ monta viikkoo sillein, että suklaa ei maistunut yhtään ja nyt se on pikkuhiljaa alkanut taas maistua hyvältä.
 
Takaisin
Top