Mielihaluja ja ällötyksiä

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Cocoa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vitsi, tää ruisleipä - banaani pitää kyl testaa! :D

Mulla menee silleen, että ruisleivän päälle voita ja juustoa, mikroon hetkeks, ja sitten nautin banaanin kanssa :D Siis normaalioloissa, nyt ei oikein banaani maistu :/

Joo voita pitää olla siinä kans :p hurjina nuoruusvuosina laitoin vielä mansikkahilloakin :D

Mä söin joskus omenaa käärittynä juustosiivuihin, oisko vähän samaa sarjaa ees?

Mä oon selkeesti huono täs ruokavaliohommas! :nailbiting::p Just söin puol missä x pussii ja vanhasta tottumuksesta valitsin pussin missä mahd paljon salmiakkei =D Onneks oon lukenu vaanohjeistuksen jossa suositellaan vähän salmiakkia, ei pidättäytymään kokonaan:grin Taidan työntää loppu pussin jemmaan ja syödä toinen kerta loppuun ni ei tuu kerral ihan niin paljoo :smiley-angelic002

Sonic, ikävä pilata suunnitelmaa, mutta se vähän syöminen on vanha ohjeistus, ja nykyohjeistus on välttää kokonaan :D Eviran sivuilla oli onneksi porsaanreikä, kun sanottiin että esimerkiksi lakritsijäätelössä on niin vähän lakritsia, että sitä saa syödä.. Lakritsijäätelö on mun lempijäätelöä, ja söin sitten pienen annoksen tänään :P

Mulla oli niin alhainen verenpaine, että syön kyllä salmiakkia sillointällöin. Kerroin asian myös neuvolantädille ja sekin sanoi, että maalaisjärjen kanssa. Ohjeellisiahan noi ohjeet kuitenkin vaan on. Ei oo tullut mieleenkään poimia salmiakkeja pois ässämux- pussista :)

Mä vetosin tähän samaan lakritsijäätelö juttuun ja ostin nostalgiasyistä Super laku -jäätelöpuikon. Syömisen jälkeen vilkaisin tuotetietoja ja siitä joku melkein 30% oli lakritsia, hups :grin Mutta se oli taivaallista, maistui just samalta kuin lapsena. Täytyy nyt vaan malttaa olla syömättä niitä enää.

Just tajusin että oon noita jätskejäkin syönyt ihan tosta noin vaan. En edes oo tajunnut, että niissä on lakua, vaikka ovat lakujätskejä :D AARRGHH, hyvä minä!

Kyllä täs on itsekin tullu syötyä yhtä sun toista ja tajuttua jälkeen päin että ainiin... hups! Tuskin on vaarallista. :)

Mulla palasi kahvi tänään kolmen viikon tauon jälkeen aamupalasettiin :D
Ja illansuussa mies halusi pizzaa ja pienen empimisen jälkeen tilasin itsellenikin (pizza ollut yksi superyökötyksistä jo hetken), ja maistuipa pitkästä aikaa hyvälle. Pitäiskö tässä huolestua...?? Onko teillä muilla alkaneet ällötykset jo laantua? Mulla nyt rv 8+6.

Mulla ohjeistuksessa luki tuosta lausta ja salmiakista että tosiaan vähän lakujätskiä tai muutama karkki on ok sillon tällön..ja tosiaan oon syöny muutamia laku ja salmiakkikarkkeja sillon tällön ko helpottaa huonoon oloon!

Inkeri, Mä en voinut sietääkään kahvia tässä välissä vaikka normaalisti olenkin kahvin suurkuluttaja. Nyt menee jo pikku hiljaa lattekahvi, joten eiköhän se tästä! :)

Hmm, jos te muutkin niin ehkä itsekin vois rohkaistua syömään pari laku- ja salmiakkikarkkia silloin tällöin. En oo mikään sokerihiiri ollut, enkä edes muista koska olisin viimeks ostanut irtokarkkeja. Tänään kumminkin piti niitä saada, ja melkein itkin kun katoin Filmtownin salmiakkirivistöä. Tajusin yhtäkkiä et melkein kaikki mun lempparit on just salmiakkeja :facepalm:

Aieminhan se ohje oli että vähän voi syödä lakua/salmiakkia. Nyt ettei ollenkaan koska turvallista määrää eivät osaa sanoa. Tämän tiedostaen jokainen syö haluamansa määrän :) itsellä on ällötystä ja pahoja hajuja varten salmiakkipastillit käytössä. Niitä menee muutama päivässä, jokunen gramma siis. Auttavat niin hyvin ällötykseen että niistä en luovu. Muuten koitan hillitä itseni :)

Mullakin oli Sisut käytössä viime raskaudessa! Sen jälkeen olenkin yhdistänyt ne vähän liian paljon siihen ällötysoloon..

Sitä glykyrritsiiniähän nykyään tuupataan ihan kaikkeen eikä aina tarvi edes ilmoittaa. Lakritsijuuri kun on makeaa.. mulla esim semmosia hedelmähaudukkeita mistä olin ajatellut että niitä vois käyttää vaikka yrttiteetä ei suositellakaan. Mut kappas ne on kaikki makeutettu lakritsijuurella. Noista piilolähteistä tulee varmaan äkkiä aika paljonkin huomaamatta, siitä oli just lehtijuttukin et käytetään tosi paljon ja raskaana olevia varoittamatta.

Aaria, Tuo on totta että sitä löytyy melko yllättävistäkin paikoista, joita ei tuu ees ajateltua. :nailbiting:

Takaisin