Mielihaluja ja ällötyksiä

Jaa pitsa onkin yleistä raskausruokaa :hilarious:. Mä en mitenkään usein syö pitsaa eikä sitä juuri koskaan erityisesti tee mieli.. mutta nyt! Ja Miitu täällä se muuton pakkauspuoli käynnissä :D
 
Täällä elelty alkuraskausaika vesimelonilla, vihreillä viinirypäleillä, hunajamelonilla ja riisimuroilla maidon kanssa.
Oon syönyt vesimelonin per päivä :woot:
+Satunnaisesti yritän aina oikeaa ruokaa näykkiä, tänään vähän jauhenlihapihviä&salaattia&v.sip.kermaperunoita.
 
Tänään ollut eka päivä ettei ruoka uppoa. Paistoin uunissa kanaa, tuoksu oli hyvä, nälkä kohdillaan mutta kun se oli lautasella nou nou. Ja kaikki hajut tuntuu miljoona kertaa voimakkaammilta, mies laittoi aamulla deodoranttia ja meinasi taju lähteä siitä tuoksusta joka on ennen ollut oikeasti hyvä.
 
Joo tää hajuherkkyys on kyllä jännää. Mun mies tupakoi ja ai kamala kun se haju ottaa nenään, vaikka yleensä oon aika tottunut siihen.
 
Sipulista mulla on tullu sellanen että ei ei, makaronilaatikkoon mies oli sitä laittanu ja pystyin sen yhden lautasen syömään ja siihen loppu. :D Punasipuli kyllä menee.
 
Tiiiu, hyvä tilaisuus siis patistaa mies lopettamaan :D Hyhhyi kun miehen aurajuustopizza haisi eilen kamalalta..
 
Älkää edes puhuko aurajuustopizzasta :arghh:
Mulla ei käy nenään vaan kamala HIMO!
 
Hyh, nyt tuli vastaan ensimmäinen ällötys, mies teki meillä normaalisti hyvin kauppansa tekevää jauheliha-makaronisörsseliä. Nyt en pystynyt syömään, en sitten millään, yök se haju :sad001 Onneksi oli eilistä ruokaa vielä jääkaapissa, niin sain jotain syötyä.
 
Mul on kyllä oikein kunnon ällötyskausi menossa.. useimmat ruuat inhottaa jo ajatuksena ja tuntuu et kämppä on vaan niin täynnä ällöttäviä hajuja.
 
Kaikkee tekee mieli. Mut syöminen suunnitellaan sillä ajatuksella että mitä on helppo oksentaa.
Ps. Peruna ei kuulu siihen listaan. En syö ennen ku yrjökausi on varmasti ohi.
 
Huh. Täälläkin tuntuu nyt et kaikki ruoka ällöttää.. ei tee mieli mennä lähellekään keittiöö. Ja se mitä on koittanut syyä ja oksentanut, päätyy ällötyksiin :eek: onneks tää kausi ajottuu tähän vuodenaikaan.. kesään mennessä se on jo ohi :D toivottavasti..Esikoisen kanssa pahoinvointia kesti viikolle 15 :eek:
 
Ei oikein tee mieli mitään, varsinkin salaatit ja kasvikset eivät kiinnosta ja normaalisti syön niitä paljon :O Lisäksi huomaan kaipaavani lisää suolaa kaikkiin ruokiin. Perunaa on myös tehnyt mieli, enkä normaalisti sitä juurikaan syö.
 
Mulla mikään oikea ruoka ei maistu hyvältä. Väkisellä syön parin tunnin välein koska se pitää pahan olon poissa. Mutta nyt on jo jonku päivän ihan hulluna tehny mieli vanukasta ja viiliä. Tupakin hajusta on tullut suuri ällötys. Mieheni tupakoi enkä pysty olemaan edes samassa huoneessa jos hän on juuri käynyt tupakalla. Koko ukko haisee sillon niin kamalalta.
Kävin tuossa lounasbuffetissa syömässä ja jo ruokapaikkaan sisään astuessa ihmettelin että onpas kummallisen voimakas valkosipulin haju täällä. Myöhemmin kävi ilmi että salaattipöydässä oli pienen pieni kippo valkosipulimurskaa ja kipon kohdalla ihan jo silmiäkin kirveli
 
Ei tee mitään mieli, väkisin pitää jotain syödä ettei taju ihan lähde ja musta mun iho haisee ihan oudolle [emoji23] sellaselle itseruskettavalle ?
 
Mulla ei oo vielä iskenyt mitään ällötyksiä tai himoja, mihin ei normaalistikin ois. Melkeen odotan tommosia, niin tuntuis olo ees jotenkin raskaana olevalta. :confused004 Ainoo vaan, että ruokahalua riittää ja koko ajan voisin jotain syödä!
 
Mä en voi sietää kirpeitä karkkeja, enkä oo koskaan pystynyt niitä syömään, mutta nyt ne himottaa ja pakko oli tänään ostaa vähän. :shy:
Kaikkea raskaus saakin aikaan. :hilarious:
 
Menitkin Miitu sanomaan, alkoi tehdä ihan hirveästi mieli missä x:iä vaikka en yhtään pidä niistä :hilarious: Harmi kun ei viitsi ostaa, kun siinä pussissa on sen verran reippaasti salmiakkia :shifty:
 
Mua ällöttää liha. Ihan sama oli esikoisen raskausaikana, jo kun jauhelihaa paistoi niin haju sai yökkimään, sama homma nyt.. enkä pysty syömään ollenkaan! Vaatii vaan nyt keskeliäisyyttä kun me ollaan aina syöty tosi paljon lihaa (liikaakin), mies varsinkin, niin nyt onkin ollut monena päivänä hankaluuksia keksiä ruokaa kun täytyy pistää ruoanlaittotavat uusiks.. ja joo kaikki hajut on tosi voimakkaat, ja ällöttää.

Mun kans tekee hirveesti mieli suolaista, ja ruokiin tekee mieli lisätä extrasuolat. Ja SUOLAKURKKU, ahhhh! Esikoisen aikaan söin kilokaupalla suolakurkkua ja sama näyttää jatkuvan. Mun siskolla on molemmissa raskauksissa ollut kans toi suolakurkku, aika hauska :D ja sit kaikkee raikasta, hedelmät ym maistuu.. semmonen napostelu enemmän kuin kunnon ruuat.
 
Pahoittelut Tiiiu! :p

Juu suolakurkut myös, tai oikeastaan mulla iski himo kurkkusalaattiin (missä sinappiakin)
 
Takaisin
Top