Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Keskiraskaudessa aloin taas varovasti juoda. Toivotaan että sielläkin vielä joskus maistuisi!
Eikä se kai niin vaarallista oo vaikkei.

Kahvia en ole juonut vuosiin, mutta energiajuoma oli arkiaamujen traditio töissä aamun leivän/sämpylän kanssa. Vähän hirvitti, miten pärjään ilman, mutta ihan hyvin on mennyt, ei ole tehnyt lainkaan mieli. Saa nähdä sitten, palaanko vielä siihen tapaan. Muuten en esim. kotona kaipaa sitä ollenkaan. Kahvi kyllä tuoksuu hyvältä mun nenään, ja tekisi mieli juodakin joskus, mutta vatsa ei varmaan edelleenkään kestä yhtään kahvia jostain syystä. Ja voihan se olla, ettei se sitten oikeasti maistuisikaan, jos ottaisin kuppiin ja maistaisin...
Eilen mietin, onko se jauheliha itsessään kuitenkaan se ällötys, vai miehen käyttämät mausteet. Itse olen käyttänyt esim. naudan jauhelihan kanssa pitkälti vain suolaa ja mustapippuria, joskus ehkä vähän olen laittanut valkopippuriakin. Mies käyttää paprikaa ja grillausmaustetta, ehkä se tekee jauhelihaan sellaisen maun, että nyt se ällöttää :/
Mä en oo koskaan juonutkaan kahvia, mutta energiajuomia kyllä senkin edestä. Olikin jännä, miten helppo niistä lähes päivittäisistä Batteryistä oli päästä eroon! Vikan join saman päivän aamuna kun plussasin.. Yhen 2,5ld energiajuoman join tossa taannoin, mutta ihme kyllä ei ole tehnyt mielikään.. En kai sitten niin koukussa niihin ole ollutkaan.
Itse vaihdoin kahvin teehen tuossa 9 vuotta sitten, kahvia olin kerennyt hörppiä siihen mennessä 2 vuotta. Sitä kahvia meni iltapäivällä pannullinen kun koulusta kotiuduin ja eräänä iltapäivänä ei sitten enää se pannullinenkaan riittänyt. Keitin vielä pari kuppia lisää. Hommahan kääntyi siihen, että makasin sängyssä seuraavat 2 tuntia, oksensin ja luulin tulleeni hulluksi kun silmiä auki pidettäessä näin että muka seinät liikkuisi (kaatuisivat päälle). Olin "vähän" pökerryksissä sen pari tuntia. Pieni kofeiinin yliannostus siis... Olo kun meni ohi, pistin keittimen piiloon kaappiin ja siihen loppui mun kahvin juonti. Sen jälkeen olen juonut näiden 9 vuoden aikana yhteensä ehkä 10 kupillista kahvia, muuten aina teetä jos tekee lämmintä mieli :)
Oli sen verta hirveä kokemus, vielä kun yksin asuin enkä tajunnut täysillä mistään mitään sinä aikana kun se oli päällänsä, että stoppasi kyllä kertaheitolla kahvinryystöt :D Ei meinannut pysyä edes puhelin kädessä kun kädet tärisi, saati että olisin nähnyt jotain siitä näytöstä, sen verta "lujaa" meni päässä :D
Jää jotenki niin vajaaks. Tai kakun kanssa..mehu? Öh. En tykkää oikein teestä tai kaakaosta niin kahvi vain jää jäljelle!
Mutta toiset on oikeasti todella herkkiä kofeiinille. Itsekin olen, joten ihmettelen miten sitä joikin joskus pannutolkulla.. Ja kyllä, tupakka kuului pakettiin.
Onni onnettomuudessa näin kuitenkin pääsit kahvin mokomasta eroon.
Kun ennen se oli sellaista pakonomaista kittaamista ja melkein ykkösellä ryystöä alas että vain sai taltutettua sen himon.