Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä yritän noudattaa noita eviran suosituksia, koska olis ihan kamalaa jos jotain kävis ja sit vaan miettis, että oliko oma vika, kun ei noudattanut. Kyllähän noissa pientä ylivarovaisuutta on havaittavissa, mutta 9 kuukautta on kuitenkin aika lyhyt aika niin olen nyt sit yrittänyt elää ohjeiden mukaan. Olen ymmärtänyt, että pehmeät juustot on maitotuotteista kielletty, koska listeria viihtyy niissä niin hyvin. Valiolla tosin edellinen kerta kuin listeriaa on löydetty kertaalleen pastoröidusta tuotteesta oli 10 vuotta sitten, eli riski ei ole suuren suuri. Suurimmalla todennäköisyydellähän listerian voi saada huonosti pestyistä kasviksista.Itse en kyllä ole karsinut niin paljoa ruokavaliosta. Esikoisen aikaan söin(2016) ja syön kyllä nytkin Valion pastoröituja tuotteita. Jos kaikki ns pehmeet maitotalous yms tuotteet pitäis jättää pois niin eihän periaatteessa jogurttejakaan ja maitoa saisi käyttää, ainakaan mun ymmärtääkseni tällä periaatteella? Anteeksi, ei ole tarkoitus tällä pahoittaa kenenkään mieltä, mutta itse ainakin ajattelen, että jos niin tarkkaan mietitään suosituksia niin ei sais oikein syödä mitään. Kaikesta voi saada jonkun pöpön jos sitä ei kypsennä...
Mä yritän noudattaa noita eviran suosituksia, koska olis ihan kamalaa jos jotain kävis ja sit vaan miettis, että oliko oma vika, kun ei noudattanut. Kyllähän noissa pientä ylivarovaisuutta on havaittavissa, mutta 9 kuukautta on kuitenkin aika lyhyt aika niin olen nyt sit yrittänyt elää ohjeiden mukaan. Olen ymmärtänyt, että pehmeät juustot on maitotuotteista kielletty, koska listeria viihtyy niissä niin hyvin. Valiolla tosin edellinen kerta kuin listeriaa on löydetty kertaalleen pastoröidusta tuotteesta oli 10 vuotta sitten, eli riski ei ole suuren suuri. Suurimmalla todennäköisyydellähän listerian voi saada huonosti pestyistä kasviksista.
)
Toivottavasti ei kovin raskaaksi kävisikään. Itse jätän tänä vuonna väliin suosiolla.