Mielihaluja ja ällötyksiä

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Ruusa#
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Eilinen mäkkiruoka oli kyllä hyvää ja ihmekyllä pystyin melkein koko aterian syömään. Tänään taas ei oo ruoka maistunut kauheesti. Mulle tuli nimittäin jo ruokaa tehdessä etova olo ja ei tehnyt mieli syödä ruokaa ollenkaan. Pakolla söin yhden tortillan, kun ois varmasti tuo kummityttö ihmetellyt, jos en ois syönyt. :D

Tehtiin tänään kotona hampparit tammisen jauhelihapihveistä, kunnon bbq kastikkeet, majoneesit, ketsuppii, suolakurkkua, tomaattia, sipulia ja salaattia sekä cheddarjuustoa sulanneena pihvin päällä. Ja kunnon hampurilaissämpylät uunin kautta vähän rapeiksi :dance018namskis! Ei tee kuitenkaan yhtään mieli pikaruokaloiden hampurilaisia :yuck:

Ootteko syöneet Valion feta juustoja? Alkaa viimeinkin tekemään mieli salaatteja (erityisesti cobb salaattia mhin kuuluu aurajuustoa, argh!) mutta tykkään että salaateissa on juusto elementti... Niin pohdin valion fetaa....
Mulle neuvolatäti sanoi pari viikkoa sitten, että feta ei ole kielettyä. Sanoi että sitä ei ole kielletty missään. Ja kertoi vaan niistä tuorejuustoista, että ne on. Mut Violat ei. No mä sit siitä rohkastuneena ostin Arlan fetaa kun tehtiin eilen tortilloja. Kotona tajusin et arla ei ole kotimaista vaan tanskalaista. Mut oli tehty pastöroidusta maidosta. Mä sit söin hyvällä ruokahalulla! Oli kyl niiin hyviä tortilloja ja pitkästä aikaa fetaa! Mä oon hysteerinen noista ruokasuosituksista, mut nyt oon päättäny et uskon terkkaa ja muita ketkä asioista oikeesti tietää. Ei tästä ressistä muuten mitään tuu. Eikä sitä uskalla kohta mitään syödä. Mut jokainen tekee kun parhaaksi näkee. :)

Tekee mieli ihan hulluna niitä Pez-karkkeja mitä voi laittaa niihin laitteisiin :D mä en kestä! Eilen teki mieli läskisoosia ja oikeen kunnolla käristettyä ja suolattua grillihampparia. Suolakurkut tuoksuu niiiin ihanalle! Ennen jääkaapin haju ällötti ja nyt siellä on suolakurkkuja ja ah voin avata sen ilman että täytyy pidättää hengitystä

Tuota odotellessa.. Mun täytyy pestä kädet aina kun oon koskenu jääkaappiin, koska kädet haisee muuten jääkaapilta :grin
Rv 11+0

Tänään 8+4 ja oireina jatkuva nälkä ja varsinkin näin iltapäivällä iskee kova väsy. :(

Voi kun oliskin jotain mielitekoja. Pahoinvointi alkanut väistyä, mutta ruoka ei vaan maistu! Tällä hetkellä ruokavalio koostuu lähinnä hedelmistä, porkkanasta, voileivistä, puurosta, jugurtista ja maidosta. Oikeeta ruokaa saa taistella väkisin alas ja silloinkin menee vaan ihan miniannokset. Toivottavasti tää menee pian ohi! On jo ikävä sellaista nautiskelevaa syömistä :arghh:

Samoin. Tosin mun ruokavalio koostuu lähinnä mehujäästä.. Leipä, puuro, jogurtti, maito, kaikki juomat ja oikeestaan kaikki ruoat ällöttää.. Ja pahoinvointi ei oo väistymässä.
11+1

Mun alkoi eilen illalia tehdä kauheasti mieli Lidlin Gala fruits-karkkeja! Siis niitä isossa pussissa myytäviä kovia hedelmäkarkkeja joiden sisällä on nestemäistä "lientä". Ihana mies kurvasi iltalenkillään kaupan kautta. Ensin tyrmistyin kun makuja on menty muuttamaan, entisen omenan tilalla on sitruuna. Mutta on nää hyviä yhä. Nam. Koko työpäivän odotin että pääsen kotiin namien luokse ja nyt makaan sohvalla ja nautin :happy:

Mun alkoi eilen illalia tehdä kauheasti mieli Lidlin Gala fruits-karkkeja! Siis niitä isossa pussissa myytäviä kovia hedelmäkarkkeja joiden sisällä on nestemäistä "lientä". Ihana mies kurvasi iltalenkillään kaupan kautta. Ensin tyrmistyin kun makuja on menty muuttamaan, entisen omenan tilalla on sitruuna. Mutta on nää hyviä yhä. Nam. Koko työpäivän odotin että pääsen kotiin namien luokse ja nyt makaan sohvalla ja nautin :happy:
Propsit tällaisille miehille :happy:

Tuolla toisessa ketjussa puhuttiin pullanhimosta. Mua vaivannut monta päivää, että pullaa pitäisi saada. Muuten ei tee juuri mieli makeaa, enemmän suolaista. Ehkä tänään lounaspulla :D

Suolakurkku, pulla, omenamehu, hapankorppu, kirpeet karkit, nuudelit... onhan näitä :D me tilattii viime perjantaina kebabbia ku himo iski, pääs armoton itku ku ne oli laittaneet ranskalaiset kebabin PÄÄLLE eikä alle :smiley-angry017:laughing002:laughing002:laughing002

Tänään tortillapäivä :p ehkä paras juttu mitä on tehny mieli jo monta päivää: itetehtyä quacamolea! :smiley-bounce012 ja nyt tekee mieli omenaa.

Mullakin on tullu himo kirpeisiin karkkeihin sen jälkeen kun luin täältä näitä teidän karkkihimoja...:D

Mulle iski eilen kauhea pullahimo ja leivoin korvapuusteja ja hyviähän ne oli. Nyt on pakkasessakin jemmassa pullaa, jos himo iskee. Tänään ei oo taas tullut himo mihinkään ja kaikki etoo. Välillä nimittäin pystyy melkein normaalisti jopa syömään, kun taas välillä kaikki etoo. :D

Irtokarkkeja on pakko olla saatavissa! Samoin maustamaton jugurtti ja paratiisisose pilttiä :) yhtenä iltana teki hirveästi mieli paahtoleipää ja sitä piti hakea heti seuraavaksi päiväksi. Normi ruoka ei meinaa upota, mutta kaikki epäterveellinen ja suolainen...ai ai miten hyvää! :D

Takaisin