Mielihaluja ja ällötyksiä

Ruusa#

Supliikin supersankari
Huhtimammat 2016
Elomammat 2017
Oli pakko tehdä tästä aiheesta nyt ketju, kun alkoi kauheasti haluttaa noitapillejä!!! Ja yksiä ihania kirpeitä punamustia pyöreitä, litteitä irtokarkkeja:hungry: Eihän tässä oo kuin 8kk aikaa... Tai no vois muutaman salmiakin ottaa mutten tiedä helpottaisko vai päinvastoin.

Muilla vielä mitään?
 
Siis kaikkee makeeta tekee miel kokoajan, ja armoton janon tunne :D Ällötyksiä ei oo ainakaan vielä ilmenny... :)
 
Mehu mehu mehu ja kaikki juotava!

Makea lähinnä yökyttää!!
 
Kääks, tulikin tuosta artikkelista mieleen että menin vasta syömään parmesaania :banghead:
 
Kääks, tulikin tuosta artikkelista mieleen että menin vasta syömään parmesaania :banghead:

Mutta sehän on kova juusto :)
Sitä en tiiä onko aina pastöroidusta tehtyä. Mutta tuosta artikkelista ainakin sai käsityksen että kovissa juustoissa ei ois niin vakavaa vaikkei olis pastöroitu (vaikka Suomessa taitaakin olla suositus että kaikki pastöroidusta)
 
"Ruotsin ja Britannian ohjeistuksissa sanotaan, että kaikkia kovia juustoja kuten parmesaania tai cheddaria voi hyvin syödä, vaikka niiden valmistuksessa olisi käytetty pastöroimatonta maitoa."
 
Hmmm tein valkosuklaamoussea tänään ja söin vadelmien kera(ei hätää! omasta pihasta pakastettuja :D)
Mutta äsken kun söin toisen kerran niin maistuikin jotenki super ällön makealta:confused:
Oli kyllä viime raskaudessakin että himotti vaan kaikki suolainen ruoka.... toisin kuin siis mulla normaalisti.

Nytkin alkoi tekee mieli hampurilaista!!!! :hungry: Tai ees lämmintä juustoleipää suolakurkuilla.... Harmi ettei asuta lähellä yhtään hampurilaispaikkaa:sad001
 
Aah täälä on tahtonut kylmää maitoo ja kaksi viimeistä päivää tehny mieli siipiä! Mutta niitä ei voi syödä minkään muun kuin auradipin kanssa :sad001
 
Mulla on kans toi maito. Menee varmaan yli litra päivässä. Aina, kun jotain syö niin pitää saada kylmää maitoa! Kaikki makee etoo. Suolasta tekee mieli. Olen myös ruennut vetämään oltermannia hulluna. Töissäkin sitä ollut mukana rasiassa. Ennen en voinut koskeakaan juustoon. Kinkkuleikkeleen haju etoo
 
Mä en ymmärrä tuota teidän maitoon ihastumista :D

Mä ostin koululta tullessa äsken Ärrältä hodarin että selviän kotiin! :hilarious: Olipas hyvää...
Oon mä suklaatakin syöny tavalliseen tapaan, mutta kyllä raskaus tekee suolaisen himon!
En tiiä ennakoiko keho sitä että verenpaineet lähtee laskuun ja siksi pitää nyt saada suolaa.... Viime raskaudessa laski ainaki tosi alas.
 
Mie nyt olen aina juonu maitoo mutta mielummin lllut vähä lämpöisempää kuin auoraa jääkaapista..
Nyt menis maito jääpalojen kanssa :D
 
Joo maitoo menee täälläkin, mutta hiilarit, kaikki hiilarit on namia, liha haisee pahalle nenään.. :sour:
 
Kahvin ja teen haju ällöttää ihan hulluna. Töissä kun pakosta välillä joutuu keittään kahvia niin tuntuu et oksentaa ihan just. Verimakkaraa tekee mieli kokoajan ja samoin maksamakkaraa mut sitä en oo syöny. Oikeestaan kaikkia makkaroita haluttais, yks päivä vetasin kevyt nakkipaketin kerralla nakkeja ko halutti niin hulluna! Mies vaan katto vierestä et miten mie voin syyä niitä raakana. Vesi maistuu metalliselta niin sitä ei oikeen haluttais juua. Suolaista haluttaa melkein taukoamatta, mutta sit ko syö, niin vatta ei vejä ruokaa ko aina vaan vähän kerralla. Kinkkuleikkeet maistuu ihan sairaan hyvälle. Sushia haluttais, samoin suolalohta ja aurajuustoa. Ihan ahistaa ko pihvit pitää syyä well donena eikä saa enää syyä medium miinuksena. Salaattia kans haluttaa aika usein. Vaihtelee halut kyllä melkeimpä päivittäin.
 
Mulla on aina niin etten syö viikolla herkkuja ja se on ollu raskaana ollessa helpompaa. Ei tee mieli kans kun suolaista.
 
Joo mulla sama sääntö ton herkuttelun suhteen, ja nyt ollu huomattavasti helpompaa!
Voi olla että siks kun ei jaksa enää katella telkkaria tai yleensäkään valvoo sen jälkeen kun lapset nukahtaa, vaan aika äkkiä nukahtaa itekin...
 
Mun on tänään tehny mieli kirpeitä karkkeja:hungry: Semmoisia sitkeitä, ei liian kovia. Niinku ne sitruunalohkot!!! Tai lemon posset jälkkäriä... Tein sitte raparperipiirakan... muttei ollu sama asia. Ja ärsttää kun eniten haluttais salmiakki hedelmä kiekko karkkia :shifty:

Ja oih kaikki suolaiset piiraat ja hampurilaiset:hungry::hungry::hungry:
Ja sushi...:hungry: Viimeksi mies toi synnytyksen jälkeen mun synttärinä mulle 2 isoa rasiaa erilaisia susheja ja niitä myös joissa vaan riisin päällä rapua tms (nigirejä?) Ja söin ne kaikki:wideyed:

Leipää oon kanssa syöny nyt ihan kauheasti vaikken es aina ole varma tekeekö mieli...
 
Takaisin
Top