Mielihaluja ja ällötyksiä

Täällä olis kauhea himo lakritsiin :'( oon ottanut linjan etten ota sitä vähääkään joka ois kai sallittu, tulee vaan pahempi mieli kun ei saa enempää :D eilen alkoi tehdä mieli Fazerin Lontoon rae-suklaata mutta kappas kummaa, kaupassa huomasin että lakritsiahan siinäkin on. Oon jo miehen ripittänyt että kun aikanaan osastolta kotiudun on kotona oltava Ainon lakritsijäätelöä :D muuten täällä himoitaan mm. herkkusieniä ja granaattiomenaa :eek:
 
Oon kyllä aika rennosti ottanut tuon lakritsi-salmiakki -kiellon kanssa. Tosi vähän syön karkkia kerrallaan muutenkin (tulee huono olo), niin jos yhtenä päivänä kaksi minttulakua meneekin, tuskin vauva siitä kärsii kauheasti. Eri asia jos joka päivä vetäisi. :D

Tekee mieli: suunnilleen kaikkea. Näkyy painossa.
Ei tee mieli: kahvia. Vieläkään! Rakastin kahvia ennen raskautta, join monta mukia päivässä - nyt ei pysty edes ajattelemaan kahvin keittämistä.
 
Mäkin olen syöny salmiakkia ehkä vähän liian usein... Iski himo niihin Haribon Click mix pusseihin! Ja nyt ostin sitten lakritsan tuoksuista käsisaippuaa Citymarketista! :D
 
Takaisin
Top