mamaxs
Vauhtiin päässyt keskustelija
Ihan noin niikun informaationa että Subwayn juustot ei oo pastöroituja![]()
Riittääköhän se paahto siihen tappamaan sen listeria riskin? Onhan sen uunin pakko olla melko kovalla lämmöllä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ihan noin niikun informaationa että Subwayn juustot ei oo pastöroituja![]()
Riittääköhän se paahto siihen tappamaan sen listeria riskin? Onhan sen uunin pakko olla melko kovalla lämmöllä
Apua, älkää puhuko ihanista kirpeistä karkeista..tekee kovasti mieli, mutta just oon päättänyt vähentää sokerin käyttöä. Ikävä myös malacon niitä truly juicy namuja, minne lie kadonneet kaupoista....
![]()
Eli kannustan kyllä karkittomuuteen!!! Mutta helppoa se ei kyllä ole... 
Ootteko syöneet Valion feta juustoja? Alkaa viimeinkin tekemään mieli salaatteja (erityisesti cobb salaattia mhin kuuluu aurajuustoa, argh!) mutta tykkään että salaateissa on juusto elementti... Niin pohdin valion fetaa....
On täällä ainakin s-kaupoissa kyseisiä karkkeja vielä, punnitsin eilen juuri kumman ottaisin ja päädyin missä x -pussiin, pari salmiakkia namApua, älkää puhuko ihanista kirpeistä karkeista..tekee kovasti mieli, mutta just oon päättänyt vähentää sokerin käyttöä. Ikävä myös malacon niitä truly juicy namuja, minne lie kadonneet kaupoista....
![]()
Minä taas jostain luin että olisi, se "tulisempi" ainakin mutta täytyy katsoa vielä mistä luin! Noh syöty mikä syöty.niikun informaationa että Subwayn juustot ei oo pastöroituja![]()

olo niin ei maistu.