Mielihaluja ja ällötyksiä

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Ruusa#
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kylmä mangopiltti on ihanaa!
Nyt tekis mieli taas hedelmäkarkkeja... tai vielä enempi salmiakkia/lakua. Semmoista jossa on vähän rouskuva kuori mutta muuten pehmeä...
Mutta söin eilen jo koko namipussin :(
Mustikkapiirakkaa vois kanssa tehä mieli, mutten taida jaksaa leipoa. Ja sitä söisin kumminki vaan ähkyyn itseni:rolleyes:

Salaatti! Anoppilassa olisin voinut syödä koko kipon muun ruuan lisäksi. :D
Ja eilen keksin jostain alkaa himota niitä nachojuustopalloja... Olevinaan haistoin sen hajun jostain tyhjästä kun luin illalla sängyssä kirjaa, ja nyt se ajatus ei jätä hetkeksikään yksin.
Ja on muuten ihan sama tosi monen muunkin himon kanssa! Että kun ajatuksen saa päähänsä niin sitä haluaa niin pitkään ennen kuin sitä saa. Ja sitten se jättää usein rauhaan. Vähän niinkuin ne letut.

Oi rupes itekkii tekemään mieli raikasta itsetehtyä salaattia.. :hungry:
Himot ollut tosiaan aika epäterveellisiä tähän mennessä. Voimakkaasti tuoksuvat ruoat ei maistu, erilaiset sosekeitot ym. On hyvää.. maha vaan meinaa räjähtää. Päivällä eka kasvissosekeittoo ja illasta hernaria niin on olo kyllä kuin ilmapallolla.
Kaikkia ravintolaruokia tekee mieli kovasti. :joyful:
Ja voi salmiakki ja laku. Olen syyllistynyt kyllä vähän niitä syömään.. Mutta esikoisen kohdallakin söin aika huoletta.. :shy:
En oikein tiedä tekeekö enemmän mieli suolasta vai makeaa. Makeasta yleensä tulee vain kauhea nälkä melko heti.

Salaatti! Anoppilassa olisin voinut syödä koko kipon muun ruuan lisäksi. :D
Ja eilen keksin jostain alkaa himota niitä nachojuustopalloja... Olevinaan haistoin sen hajun jostain tyhjästä kun luin illalla sängyssä kirjaa, ja nyt se ajatus ei jätä hetkeksikään yksin.
Ja on muuten ihan sama tosi monen muunkin himon kanssa! Että kun ajatuksen saa päähänsä niin sitä haluaa niin pitkään ennen kuin sitä saa. Ja sitten se jättää usein rauhaan. Vähän niinkuin ne letut.

Kuule sieltä löytyy varmaan vielä joku hikisukka sängyn alta ;D jos juustopallerot haisee....

Mä teinki pitkästä aikaa mansikkasmoothieta/fruitieta :b Eli ihan hyvä ettei ollu hedelmänameja! Oli ihanan kirpeää, makeaa ja raikasta.
Mäkin voisin ravata jossain ravintolassa tai pikaruokalassa!
Nytkin on nälkä mutten yhtään tiedä mitä haluttais :shifty:
Sipsit dipillä ois ihania, mutta inhoan sitä jälkimakua joka jää tosi monista sipseistä ja kaikesta sipulisesta (niinku tosi moni valmisruoka):wtf: Häiritsee koko yön vaikka kuin lipittäis vettä.
Ja August ilmapallo täälläkin, vaikken ole hernaria syöny aikoihin!

Nyt on tehty lohikeittoa ja tänään stroganoffia, ens viikolla minestronekeittoa ja kaaliraaste-kana-shriracha-salaattia :) kyllä ruoka vaan maistuu. Lohikeiton kanssa meni viimein ruisleipäkin, jeeeeee :)

Nyt ku mie lueskelin näitä niin hitto että rupeskin tekemään mieli juustokeittoa ja patonkia :laughing021:banghead:
Tuntuu siltä että mie TARVITSEN sitä JUST NYT:laughing025

Nyt on tehty lohikeittoa ja tänään stroganoffia, ens viikolla minestronekeittoa ja kaaliraaste-kana-shriracha-salaattia :) kyllä ruoka vaan maistuu. Lohikeiton kanssa meni viimein ruisleipäkin, jeeeeee :)

Mä niin oon himoinnu stroganoffia!! En oo vaan jaksanu tehdä ja mies ei osaa

Mulle tullut himo kaakaoon. Pakko saada heti aamulla. Ei varmasti terveellisin vaihtoehto, mutta saanpahan vähän maitoakin juotua näin. Subi oli munkin ihan suosikki muutama vk sitten, nyt ajatuskin puistattaa. Hassuja nää mieliteot kyllä, kun vielä vaihteleekin!

Nyt ku mie lueskelin näitä niin hitto että rupeskin tekemään mieli juustokeittoa ja patonkia :laughing021:banghead:
Tuntuu siltä että mie TARVITSEN sitä JUST NYT:laughing025

Toi on muuten hassua että ne mielihalut usein tuntuu että TARVITSEE välttämättä jotain :grin
Ettei elimistö selviä ilman tai vähintään tulee huono olo...

Toi on muuten hassua että ne mielihalut usein tuntuu että TARVITSEE välttämättä jotain :grin
Ettei elimistö selviä ilman tai vähintään tulee huono olo...

Äläpä. Mulla tuli yks aamu tarve saada subwayn patonki. Sitte lähdin toiselle puolelle kaupunkia subiin hakemaan sitä ja hyvää oli... :joyful:

Paistoinpas aamupalaksi mustikkamuffineja:hungry:
Tuli ehkä turhanki mustikkaisia eikä niin kauniita... mutta maussa ei valittamista
!:joyful: Tää muffinihimo lähti siitä kun näin aamulla sisustusohjelmassa kuppikakkuja...:rolleyes:

Mulle tullut himo kaakaoon. Pakko saada heti aamulla. Ei varmasti terveellisin vaihtoehto, mutta saanpahan vähän maitoakin juotua näin. Subi oli munkin ihan suosikki muutama vk sitten, nyt ajatuskin puistattaa. Hassuja nää mieliteot kyllä, kun vielä vaihteleekin!

Täällä päin vastoin. Itselläni on ollut tapana juoda iltaisin kaakaota, mutta nyt ei maistu. Pelkkä hajukin ällöttää. Suklaa muutenkaan ei enää maistu ja karkkiakaan ei tee mieli. Ennen olisi mennyt vaikka kuinka paljon.

Nakkeja vaan voisin syödä tolkuttomasti, ne nyt vain ovat epäterveellisiä kaikella tavalla :( Enemmän tekee kyllä suolasta mieli, vaikka muuten olen makean perään.

Kahvin haju ällöttää, mutta maku ei. Sekin inhottaa, että juon sitä vaikkei ole vauvalle varmasti hyväksi, mutta olen ajatellut, että koska se ei ole kokonaan kiellettyjen listalla, juon sen mitä saa. Päivä ei oikein lähde kunnolla käyntiin ilman.

Mulle ei maistu kebab. Mies haki meille mut mä en saa alas. Tuolla se jääkaapissa odottaa syöjää.. Mulla on niin päivästä kiinni mikä maistuu ja mikä ei.. nyt taidan tehdä pannaria :D

Pari päivää tehny mieli kirpeitä karkkeja, ja kaupassa en osannu päättää et otanko haribon flower zourr karkkeja vai tv mixin kirpeä minipussin, nii päätin ottaa molemmat :') ja nyt on hetken taas hyvä mieli...

Kaikki raikas syötävä menee tässä pahassa olossa, viime yönä heräsin syömään porkkanaa ja pitkin päivää menee hedelmiä ja sitruunavettä. Kerran päivässä tulee isompi nälkä ja kauhea himo johonkin tukevampaan ruokaan. Tänään oli pakko saada pitsaa ja valitsin pitsan nimeltä hungover :D Ongelma on että näitä ruokia ei voi syödä kun sen kerran ja sen jälkeen ällöttää. Alkaa jääkaappiin kertyä syömätöntä ruokaa mistä yleensä olen tarkka kun en tykkää heittää ruokaa pois. Onneksi mies tulee tänään reissusta takasin niin voi sille syöttää kaikki nää puolikkaat pitsat ja muut. ite voi alkaa miettiä sitte jo seuraavia mielitekoja.

Muakin houkuttaa kirpeät ja suolaiset maut! Ja esim.jääkylmät marjat. Ei ole kyllä nyt ollu ruokavaliossa kehumista....

Ajatuskin kasvissosekeitoista ällöttää, samoin tämän aamuisen oksennuksen jälkeen kaurapuuro on varmaan loppuelämän pannassa. Jäätelöä tekee koko ajan mieli ja erilaisia smoothieita. Ja vispipuuroa! Ja sitä salmiakkia. Oi, se rouskuva kuori ja sisältä pehmeä salmiakki mitä täällä jo kuvailtiin.. Tuli himo!

Ja rapeaan raikkaaseen salaattiin myös. Tonnikalalla.

Eilen oli saatava perunamuusia, soijanakkikastiketta ja maustekurkkuja. Söin sit esikoisen jämätkin ku ei halunnu syödä :'D ja siis ei ikinä oo tullu mieleenkään vedellä sen jämiä :D mul on ollu nyt varmaan viikon niin, että päivällisellä oon oksentanu kunnolla ekan haarukallisen jälkeen kaiken mitä oon lähitunteina syöny, mut sen jälkeen voisin syödä kolmen ihmisen annoksen helposti :D

Nyt voisin taas kyl vetästä annoksen edellä mainittua, mut ei jaksa enää ruveta perunamuusia kokkailemaan. Pitää ehkä ostaa sellasia valmismuusijauheita varastoon tällasia hätätilanteita varten :D

Mulla on lähtenyt ihan lapasesta salmiakkihimot. Siis mietin salmiakkia varmaan kerran tunnissa. Voikoham se kertoa jostain puutoksesta vai onko mun mieli vasn niin kiero että haluaa sitä mitä ei voi saada?

Takaisin