Kyfi3236340
Vauhtiin päässyt keskustelija
Täälläki hurja salmiakinhimo!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Minä oon syöny muutamia salmiakkeja per päivä jos on mieli tehny. Onhan tuota ennen rajoitustakin syntyny normaaleja lapsia, mm. minä itse. Oon vetäny rajan 4 salmiakkia per päivä, ja hyvin on onnistunu. Makuaisti on niin tarkka väkevästä karkista ettei pysty monesti kahta enempää syömään.
Meillä oli 3 esikoisen aikaan vielä 50g päivässä salmiakki rajoitus. Joten ihan huolletta söisin himoon muutaman!
Syön huoletta sillon tällön lakuu ja salmiakkii. Ei kai ne yx kax täysin kieltolistalle oo laitettu normiraskaudessa! Kaikki rajoitukset ja kiellot on laitettu yläkanttiin.
Tekstissäkin puhutaan yhteydestä suuriin määriin käytössä, joten en usko jos sen muutaman salmiakin vaikka päivässä ottaa niin että se olisi se suuri määrä, kun ei salmiakki sitä pelkkää glykyrritsiiniä ole.
minäpä sitten nau'uin mieheltä, että eiköhän käydä paikallisessa ravintolassa sipulileikkeellä.. :angelic:Aika yllättävä tieto!Ihan noin niikun informaationa että Subwayn juustot ei oo pastöroituja![]()
Ihan noin niikun informaationa että Subwayn juustot ei oo pastöroituja![]()
En ois uskonu! Sieltä niitä melted subeja sitte vaan...
Siis kun itse tein eilen kanasoppaa ja mun vanhemmat oli lastenvahtina tänään meillä niin tlivat hekin ruokaa... Niin nyt on samoja ruokia monta päivääMä en edes tee ruokaa enää! Oon luovuttanut koko homman kanssa kun ei mikään järkevä mene alas kuitenkaan. Helppo tietenkin kun mies ruokkii itse itsensä ja lapsia ei vielä ole.
Toissapäivästä asti paras asia maailmassa: lihapullat.
Oon syönyt valmislihapullia nyt kolmena päivänä sellanen 5 kpl kerralla, sitten tulee aina ähky ja lopetan.
Töissä ihmettelevät vähän että onpa laihat eväät. Ihmetelköön..
Nykyään ei noi valmis lihapullat harmi kyllä maistukaan....