Mielihaluja ja ällötyksiä

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Ruusa#
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla on koko ajan nälkä ja oikeastaan tekee mieli kaikkea. Eilen oli ihan pakko saada wok vihanneksia koska näin mainoksen telkkarissa :D

Mainokset on pahoja! :D
Toinen paha on kun kaverit puhuu että tekis mieli käydä jossain niin sen jälkeen on itse pakko käydä syömässä saman tyyppistä ruokaa :D

Mainokset on pahoja, joskus ihan illal eilee tuli mäkkärinmainos, noh ei siihen aikaa viittin lähtee ni tänää sit käytii, ja käy siel ehkä kerran vuodes ni oli kyl kauhee pettymys, hyvä etten heittän niit ruokii sinne lattialle ku alko kiukuttamaa :D

Mainokset on pahoja, joskus ihan illal eilee tuli mäkkärinmainos, noh ei siihen aikaa viittin lähtee ni tänää sit käytii, ja käy siel ehkä kerran vuodes ni oli kyl kauhee pettymys, hyvä etten heittän niit ruokii sinne lattialle ku alko kiukuttamaa :D

No höh! Mikä niissä oli vikana? Hesen pekonihamppari oli ainaki vähintään yhtä hyvää kuin kuvittelin:hungry:

Tänään teki mieli (ja ostin) pinaattilettuja:hungry:
Ei vaan tehny mieli mitään varsinaista ruokaa, niin en sitte ostanu mitään:oops: Huomiselle on onneksi vielä raaka-aineita muutenki ja perjantai vois olla taas pizzaperjantai:hungry: siihen löytyy melkein aina jotain kaapista tai voi tilata...
Leipä on myös NIIN namia! Harmi ettei Suomessa voi tilata kotiin jotain kiinalaista tai intialaista ruokaa... Tai hampurilaisia. Hesen kotiinkuljetus ois niin parasta! Etenki näillä pakkasilla...
Mutta kamalaa kun nyt on jo alkanu tuntua että meen täyteen ruuasta liian nopeasti ja ähky olo jatkuu pitkään:sorry: En muista että viime raskaudessa ois tätä tullu vielä näin aikaseen... Nyt siis 10+0

No höh! Mikä niissä oli vikana? Hesen pekonihamppari oli ainaki vähintään yhtä hyvää kuin kuvittelin:hungry:

No ilmeisest se oli liian kevyttä :D ku ei siel hampparin välis ollu ku se pihvi, salaatti ja mauton majoneesi.. Ei tomaattii eikä suolakurkkuu eikä sipulii, et ens kerral meen varmast hesee siel ei ainakaa tuu pettymyksiä :D

Mun tekee aivan sairaasti mieli salmiakkia! Koko ajan jo kuukauden päivät Mutta oon yrittänyt sinnitellä.

Kunnon grilli ruokaa.. Ei mitää hese, mäkki yms hamppareita..
Ei kebab. Van kunnon vanhan ajan grilli..
Ps. Miu läheltä ei semmosta löydy :angry9

Pari päivää on tehnyt mieli täytettyjä tomaatteja ja tomaattikeittoa... :banghead:
Huomenna tarkotus mennä kotiin anoppilasta, nii tietää mitä tekee heti huomenna kotia päästyä...:):)

Ihana aviomieheni uhmaa pakkasta ja hakee lounaaksi kotiin nepalilaista :love7 lupasin lämmittää paneer juustot vielä uudelleen kotona +70 asteiseksi, tuplavarmistus ettei tuu listeriaa. Meinasi jo itku tulla kun selailen menuta ja halusin vain kasvisruokaa :laughing001

Ja porkkanakakku paksulla kuorutteella odottaa jääkaapissa kun sain eilen tehty... Ihan paras päivä! :)

Toissapäivänä kävin ystävän kanssa ravintolassa syömässä ja olin jo pitkään himoinnut ranskalaisia, joten tilasin tietenkin niitä. No enhän mä pystyny koko ruoka-annosta todellakaan syömään, ehkä 1/3 ja harmitti kyllä. Ja tänään mun teki mieli spagettia ja jauhelihakastiketta, mutta sitten kun olin saanut tehtyä ruuan ja aloin syömään, niin hyi että, kun tuli taas huono olo. :D

Leipä jossa juustoa tomaattia salaattia ja kaikkea raikasta.. Aah. Ennen en ole niin leivästä välittänyt, mutta nyt kaikenlaiset leivät houkuttaa ja limonadi niiden kanssa... Joka tietää mukavaa turvotusta :shifty::meh:

Mua ällöttää ihan hirveesti kaikki juustot, vaik normaalisti voisin syödä niitä vaik kuinka paljon! Samoin veden haju ja uunissa/pannulla valmistetun ruuan haju. Tai ei oikeestaan sen ruuan, vaan uunipellin ja paistolevyn haju... Aamulla ei voi syödä ku hapankorppua, mikä sekin ällöttää kaikkina muina vuorokauden aikoina.
Paljon nestettä sisältävät hedelmät sen sijaan menee koska vaan. Muuten mielihalut kyl tulee ja menee hirveellä vauhdilla. Saattaa tunnissa muuttua mielihalu kauheeks ällötykseks. Mut pahin oli ku olin ostanu lapselle eineskasvislasagnen siltä varalta etten pysty tekee ruokaa, ni hupsista vaan ja mähän sen sieltä söin. Tuoksu uskomattoman hyvältä. Ja normaalisti inhoan valmiskasvislasagnea :D

Mulla on nyt uutena himona chililohi. Sitä onkin syöty melkosesti. Maito ja normi vesi ällöttää. Jääpaloja voin imeskellä ja mehut pitää juoda jääpalojen kanssa. Näkkileipä <3

Muistatteko super-jäätelöt?! Ne tekee vissiin comebackin kesäks ja mä en saa varmasti syyä sillon enää herkkuja, koska radi, murr. Syökää te niitä mun puolesta jotka saatte herkutella, ne ois niiiiin hyviä. Ja varmaan muitakin hyviä jätski uutuuksia tulee kesällä taas. Nam.

<3: Puolijäiset puolukat ja kiivit. Kurkku. Salaatinlehdet. Subway on mulle taas ihan paras, jos ottaa tarpeeksi simppelit kastikkeet.
Tosi perusmaut kuten valkoinen riisi sellaisenaan ja hapankorput ilman mitään päällä (paitsi ehkä kurkkua) menee alas.

Kaikki monimutkaiset, rasvaiset, supermaustetut ym. ruoat on täysin ällötyslistalla, samoin kahvi (vaikka olin vielä kuukausi sitten älytön kofeiiniaddikti). Kaikki proteiini- ja rasvapitoinen ylipäätään - paitsi iltaisin jolloin tekee mieli ihan kauheasti ranskalaisia. Eilen oltiin myöhään keskustassa miehen kanssa ja oli pakko saada ranskalaisia - jaksoin ehkä 1/3 syödä niistä. Mutta hyviä oli :D

Nektariinit jooooh kanssa. Ja mango pilttiä (kylmänä).. Kiivit ja luonnonjogurttia ananaksella. Nam. Sitte taas kun ei ällötä ja tekee mieli syödä jtn tosissaan niin se leipä missä paljon täytettä. :smiley-angelic003

Mulla on sillee et mikä vaan ruoka mitä syön alkaa jossai vaiheessa ällöttää :o alussa maistuu mut sit ei pysty enää syödä eikä tee yhtään mieli...

Takaisin