Mielihaluja ja ällötyksiä

Possumunkin nimimerkki on saanut mut jälleen himoitsemaan donitseja ja munkkeja :p ei oo eka kerta! :grin

Haha voi ei :D Nyt munkin tekee mieli! Mutta on tää kyllä, joka päivä tekee mieli eri asioita kun edellisenä, hirveän hankala ennakoida kauppareissuilla että mitähän sitä saisi syötyä taas parina seuraavana päivänä.
 
Noi Turkinpippuri firewoodit on kyllä ihania... tosin ne muutti niitä joskus... oisko ollu 2014? Sitä ennen ne oli vielä parempia. Nyt en ole tainnu muutamaan vuoteen syödäkään niitä... niin en tiiä onko tässä välissä muuttunu.

Mutta EIIIHH saisi haaveilla salmiakki nameista!!!!

Tuli vaan mieleen että mitähän uutuus jäätelöitä tulee ens kesänä?o_O :hungry:

Mutta en silti saa salmiakkeja pois mielestä:shifty:
 
Mie oon jo viikon himoinnu niit Lidlin "bonbon" karkkeja, tai se on sellanen kopio pussi bonbonkarkeist :D ja yks päivä oli pakko ostaa lakritsajäätelöö!
 
Täällä kans mamaxsin kanssa sama tuo vispipuuro! :happy: en ole sitten jälkeen lapsuuden vedellyt ennen kuin nyt. Samoin kun hapankorput on jotain ihan taivaallista :)
 
Nam, nyt munkin tekee mieli niitä Firewoodeja! :hungry: ne oli kyl tosiaan ennen vielä parempia ku oli niitä vähän tulisia pieniä ruskeita, eikä niitä halon näkösiä lakuja...
 
Mulla on vaan järkyttävä himo kaikkeen roskaruokaan ja herkkuihin. Fantasioin päivittäin hampurilaisista ja ravintolapihveistä! :woot: Iltapäivällä ja illalla ällöttää tavallinen ruoka, vaikka varsinaista pahoinvointia ei juuri ole. Just yksi päivä sain nippa nappa syötyä kanaa ja riisiä, mutta sen jälkeen kun mies tuli kotiin ja oli itselleen ostanut grilliltä makkaraperunat, niin olisin himoinnut niitä vaan lisää. Järkyttävää. Miksi ei voisi himoita vaikka tomaattia ja kurkkua...?
 
Mulla on vaan järkyttävä himo kaikkeen roskaruokaan ja herkkuihin. Fantasioin päivittäin hampurilaisista ja ravintolapihveistä! :woot: Iltapäivällä ja illalla ällöttää tavallinen ruoka, vaikka varsinaista pahoinvointia ei juuri ole. Just yksi päivä sain nippa nappa syötyä kanaa ja riisiä, mutta sen jälkeen kun mies tuli kotiin ja oli itselleen ostanut grilliltä makkaraperunat, niin olisin himoinnut niitä vaan lisää. Järkyttävää. Miksi ei voisi himoita vaikka tomaattia ja kurkkua...?

Mun mielestäois järkyttävää jos mies ostais makkaraperunat vaan itselleen:hilarious: Ei kyllä tekis semmoista etenkään kun oon raskaana!

Tänään söin mäkkärin el maco hampurilaisen, limun, oltermanninappeja chilidipillä ja pirtelön:oops: Ne oltermanninapit ei ollu niin hyviä mitä kuvittelin.Mutra muuten maistui:hungry:
 
Suolaista tekee ihan älyttömästi mieli, siis kokoajan!!!! Ja toissa yönä heräsin kaameeseen satsuma-himoon kesken unien ja itkuhan siitä pääsi kun kaapista ei satsumoita löytynyt! Seuraavana pääsi itku onnesta kun ennen töitä kävin ostamassa satsumoita! niin, ja nyt on iskenyt kaurapuuro-himo. Siis kaurapuuro, mitä ennen en oo sietänytkään!
 
Mulla on vaan järkyttävä himo kaikkeen roskaruokaan ja herkkuihin. Fantasioin päivittäin hampurilaisista ja ravintolapihveistä! :woot: Iltapäivällä ja illalla ällöttää tavallinen ruoka, vaikka varsinaista pahoinvointia ei juuri ole. Just yksi päivä sain nippa nappa syötyä kanaa ja riisiä, mutta sen jälkeen kun mies tuli kotiin ja oli itselleen ostanut grilliltä makkaraperunat, niin olisin himoinnut niitä vaan lisää. Järkyttävää. Miksi ei voisi himoita vaikka tomaattia ja kurkkua...?



Miehellä ei ois mitään asiaa kotiin makkaraperunoiden kans jos ei mulle ois omia! :D mut tomaattia tekee kyllä mieli, viimeksi aamulla söin kaks :p nam!
 
Saiko raejuustoa syödä? Tekis mieli kaurapuuroa, raejuustoa, vadelmakeittoa ja tuoreita vadelmii, slurps :)
 
Saiko raejuustoa syödä? Tekis mieli kaurapuuroa, raejuustoa, vadelmakeittoa ja tuoreita vadelmii, slurps :)

Löytyi netistä vähän ristiriitaista tietoa. Kyllä varmaan itse uskaltaisin...huomasin ettei jotkut suosittele leipäjuustoakaan ja oon sitä syöny (lämmitettynä tosin).

Ja suolapähkinät :hungover: luulin että niitä tekis mieli mutta pelkkä (puolityhjän) pussin näkeminenkii sai juoksemaan vessaan :yuck:
 
Nyt on paha paikka. Facebook:ssa tuli vastaan laku-laskiaispullat. Miten voikin tulla kaikkia kiellettyjä houkutuksia nyt vastaan.:smiley-angry017
 
Mulla on 6+4 - 11+4 kestänyt jatkuva oksentaminen (hyperemesis gravidarum). Joten mun syömiset on ollu viikkoja jo mehukeiton ja kuumakuppien varassa. Kaikenlsista ruokaa tekis mieli laidasta laitaan, tekis mieli juoda edes desi maitoa yhteen huikkaan. :hungover: nyt sitten testeissä paljastui kilpirauhasen liikatoimintaa ja lääkäristä lääkkeet pahoinvointiin ja kilpirauhaseen.. Toivottavasti kohta pääsis seilaamaan rauhaisemmilla vesillä. Eniten oon himoinnut porkkanaa ja viinirypäleitä.
 
Eloinen2017, mää syön joka päivä raejuustoa mutta ostan aina Valion versiota. Niiden sivuilla lukee, että sen valmistusprosessin ja pastöroinnin myötä raejuusto katsotaan pieniriskiseksi tuotteeksi. Ennen raskautta söin myös Arlan raejuustoa, mutta nyt haluan Suomessa valmistettua.
 
Mä olen syönyt melkeinpä mitä vain mitä on tehnyt mieli:dance018 myös salmiakkia ja lakua. Raakaa kalaa olen välttänyt ja katsonut, että maitotuotteet ovat pästoroituja. Kun on pitänyt kohtuun kaikessa niin ei ole tullut pahoja himojaan. Appelsiineja voisin kyl syödä vaikka miten paljon, mutta niitä on niin ärsyttävä kuoria :smiley-ashamed008 Alkuun en kestänyt jauhelihan tai kanan paistosta tulevaa hajua niinpä niitä en ole vieläkään oikein pystynyt syömään. Nyt alkaa kaikki ällötyksetkin jo helpottaa (Rv 11+3).
 
Mä löysin semiterveellisen mielihalun:joyful:

Caesar-salaatti! Siis sillain että ihan vaan salaattia, parmesania, krutonkeja ja caesar-kastiketta:hungry: Muutaman päivän tehny mieli ja eilen päätin yrittää tehdä. Ja maistui just siltä kuin olin haaveillu:grin Vaikka valitsin sen kastikkeen ihan vaan purkin perusteella... ja vaikka tein krutongit itse vähän tummemmasta leivästä. Ja salaatinlehtien joukkoon kelpuutin vähän kurkkua ja avokadoa.

Pitää tehdä tänään lisää!!!!

Mäki muuten söin eilen turhankin monta palaa salmiakkia... vaikea lopettaa syömistä kun niitä karkkipussissa on.. :sorry:
 
Täällä meni eilen iltapalaksi iso banaanilettu, päällä nektariiniä ja vadelmia, omsnoms ja slurps !

Nyt on pakkasessa viimein Pirkka mutapiirakka jolle aion antautua jos saan tehtävälistani suoritettua:
- aamupäivä kävely kauppaan (hakemaan valion raejuustoa ja mehukeittoa)
- välipala + suihku
- miehen synttärilahjat pakettiin
- lounas
- eurokankaassa käynti
- kotijooga ja välipala

En päästä itteni helpolla :grin
Btw, söin perjantai-illalla ben&jerrys jäätelöä ja maha oli kipeä koko yön ja meni koko lauantai hukkaan... Nyt boikotoin kyseistä herkkua :shifty:
 
Takaisin
Top