Mielihaluja ja ällötyksiä

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Ruusa#
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
On näköjään muitakin, joille ei kasvikset uppoa :) Oon ihmetelly että mikä on kun ei saata syödä. Kaikki hedelmät ja kasvikset pilaantuu kaappiin kun ei tule syötyä. Toivottavasti ne alkais taas maistua jossain vaiheessa!

Possumunkki ootko kokeillut sitä vuohelan herkun tummaa leipäjauhoseosta? Mä oon sitä miettiny et saisko sillä tehtyä vähän sinne päin ees.

Kyllä nää tarttuu! Nyt kolmena päivänä ollu pakko saada mozzarellatikkuja ja tänään lisäks vispipuuroa, vaan kun näistä on täällä mainittu! Ja vispipuurosta en ees normaalisti pidä :sorry:

Kyllä nää tarttuu! Nyt kolmena päivänä ollu pakko saada mozzarellatikkuja ja tänään lisäks vispipuuroa, vaan kun näistä on täällä mainittu! Ja vispipuurosta en ees normaalisti pidä :sorry:

Mistä sä hankit mozzarellatikut?
Mä en ole vielä maistanu niitä ostamiani tikkuja, kun haluun oottaa sopivaa hetkeä että katotaan miehen kanssa rauhassa leffaa tms:rolleyes: Niin en tiedä täyttääkö ne mun odotukset... ja eikös Mäkkärissäkin myydä jotain mozzarella renkaita?? Vaiko vaan sipuli??? Hassua kun ei ole aiemmin näihin ollu himoa niin en ees tiedä mistä saa parhaita :hilarious: Tekis myös mieli kaikkia uppopaistettuja taikina palleroisia joita kiinalaisissa ravintoloissa on:oops:
Tänään ostin kyllä pakastepizzan päivälliseksi
!:hungry:
Oon kyllä kattellu kaupan valmisruokahyllyssä niitä vispipuuroja ja kiisseleitä... vois olla ihanan kylmää ja kirpakkaa.
Mutta hitsin salmiakki:mad: Ois niin parasta!:arghh: Ja kiinnitän myös huomiota nyt telkkarissa jos nään jonku juovan viiniä... tuntuu että sitä juodaan siellä hirveän usein:shifty:

Entisenä mozzarellatikku hirmuna suosittelen ostamaan 2 laatikkoa koska 1 laatikko (8kpl) hupenee liian nopeasti! Sopii syötäväksi jonkun hyvän tv sarjan kanssa :)

Ja itse suosittelen esim raguletto kastiketta dippikastikkeeksi, mielestäni chilikastike sopii taas jalopeno poppersien kanssa.

Ja aikoinaan Pirkka paksteena hankin mozzarella tikut :)

Mun mielest lidlissäki tais olla myynnis noit mozarellatikkui pakasteena, jos ei oo poistun valikoimast :) ja nam se lidlin snaxboxi on kans sikke hyvä, siin on ainaki mozzarellatikkui :)

Kiitos mozzarellatikku vinkeistä :D
Harmi kun en ostanu kahta pakkausta...

Onko niissä jalapenoissa muuta taikinan sisällä? Kuulostaa tosi tulisilta...

Jalapenoissa on yleensä cheddarjuustoa tai ranskankermaa lisänä. Ei oo kovin tulisia musta. Mozzat oon ostanu ihan kaupasta, mut en raaski ostaa kun yhden paketin, kun on niin tyyriitä.

Mä oon himoinnu kiinalaista ruokaa jo vaikka kuinka kauan. Ei vaan oo pystytty lähtee ulos syömään tän mun huonon olon takia. Toivottavasti uskaltaisin pikkuhiljaa ihmisten ilmoille (eikä tarviis rynnätä vessaan kesken ruokailun :hungover:)

Arvaa rupesiko tekemää mieli kiinalaiseen ja kevätkääryleitä.. :hungry::hungry:

Possumunkki ootko kokeillut sitä vuohelan herkun tummaa leipäjauhoseosta? Mä oon sitä miettiny et saisko sillä tehtyä vähän sinne päin ees.

En oo kokeillut, hirvittävän laiska olen testailemaan uusia gluteenittomia reseptejä. Ja usein tummissa leivissä on joku tattari tai joku mukana mistä en yhtään tykkää :D

Tuosta raa'asta kananmunasta.. mulle neuvolassa sanottiin, että kyllä Suomessa voi syödä aika huoletta raakana niitä ja oon kyllä pari kertaa itsetehtyä majoneesia syönytkin.
Ja mulla tekee mieli salmiakkia, ihan hulluna.... :bored: Pari pastillia sillon tällön syöny, mut paha mielihän semmosesta vaan tulee.. :grin

Tuosta raa'asta kananmunasta.. mulle neuvolassa sanottiin, että kyllä Suomessa voi syödä aika huoletta raakana niitä ja oon kyllä pari kertaa itsetehtyä majoneesia syönytkin.
Ja mulla tekee mieli salmiakkia, ihan hulluna.... :bored: Pari pastillia sillon tällön syöny, mut paha mielihän semmosesta vaan tulee.. :grin

Joku ihana salmiakkisekoituspussi varmaan pakko ostaa sitte sairaalakassiin synnytyksen jälkeen mutustettavaksi! :D

Oi oi mozzatikkuja! Pakko hakea huomenna, Prismassa on parhaat mut onhan ne kalliita :bored: Sit menee ruispalat ohut herkku-leipää melkein pussi päivässä :hilarious:

Täytyi nyt oikein Mäkkärin sivuilta katsoa niin niillä on jotain Oltermanni-nappeja:woot: Onkohan ne hyviä??? Ja totta että mozzarellatikut on oudon kalliita... onkohan ne Pirkan myös? Pitäis itse opetella tekeen...

Parhaat mozzarellatikut saa s-ryhmästä ja sit pirkan! Valintatalosta ostin kerran, ne oli sit taas tosi pahoja, muistaakseni lidlissä sama juttu.
T. Mozzarella sticks 4-evah :p

Eih!! Mä alan boikotoida tätä keskustelua, käy liian rankaksi mieliteot! :smiley-angry017

Mun mielestä on vaan ihanaa syödä kun jotain oikein tekee mieli! :D Ainakin jos se vastaa mielikuvia...
Mutta musta ei ehkä kannatakaan ottaa esimerkkiä kun oon jo 6kg saanu "raskauskiloja":oops:

Takaisin