Menkat

IceCream pitäskö sun vaik puhuu tost lääkärille?
 
no jaa,ne sanoo kuitenkii et johtuu synnytyksestä ja hormooneista.mä nyt katon viel yhen pilleriliuskan verran ja sit otan yhteyttä terkkarille.
 
vauva nyt 2kk, ja menkat alko tänää. Yleensä oon nälkänen ja kiukkunen niiden alkaessa, mutta viimeaikoina olen ollut sitä muutenkin, niin ihan puskista tulivat.
 
Mul ei oo vielä tullu eikä varmaan tulekaan, kun syön noita cerazetteja. Joillainhan ne aiheuttaa tiputtelua, mutta mulla ei onneks...
 
Mirabella: Täältä löytyy 4kk vanhan pojan äiti, jonka menkat ei oo vielä alkanu.
Eikä oo ikäväkään niitä. Uskon et alkaavat sitten aikanaan taas.
 
Ei näy menkkoja, eikä tartte vielä tullakaan. Ei pillereitä eikä muutakaan hörmööniehkäsyä.. täysimetyksellä ollaan ja toivottavasti pysyyvät poissa vielä.
 
Mulla edelliset alko 23.10 eli koht kuukaus sitte. Täl välillä on jo kahdesti ollu kaikki maholliset menkkaoireet, ja mahaki ollu niin kipee et on särkylääkkeitä pitäny popsia, ja ei niitä oo vieläkä tullu. Ekan kerran oireili isänpäiväviikonloppuna, ja silloin tuliki pari tippaa rusehtavaa vuotoakii. Ja tokan kerran oireili maanantaina. Ärsyttää tällänen sompailu :angry
 
mä soitin tänään ehkäsyneuvolaa ja siellä täti sanoo et Jooooo ihan normaalia että kestää 24päivää ja voi kestää vielä seuraavan pilleriliuskan puolellekkii.että näin.:signs017
 
No hienoa, että noinkin moni ilmoittautui, kun tuntui, että melkein kaikki jo "kärsivät".:gen045
Itsellä kans on noi cerazette-pillerit ja poika ens viikolla 3kk. Ja ei ole ikävä. Sitä en tietenkään tiedä ja tietääkö teistä joku pitääkö olla menkat alkaneet, kun hormonikierukkaa laitetaan? :think005
 
ei oo menkkoja, eikä mitää ehkäsyy. en nyt tiiä ees että haluunko sitä kierukkaakaa ottaa. Ku mistä voin tietää jos vuoden päästä haluunki toisen lapsen ja eikä sitä kierukkaa oo välttis järkee sen vuoden takia ottaa sit....:angry1
 
ei kai menkkojen tarvi olla alkanu jos ottaa kierukkaa? ei lääkäri ainakaa mulle sanonu et pitäs alkaa ennen ku voi laittaa sen...
 
No kaippa varmistan senkin sitten samalla, kun varailen laitto aikaa. Ja minä tiedän, etten vuoden päästä vielä haluaisi neljättä lasta :laughing021
Toivon mukaan vaan kyseinen asia sopii mulle, kun sillä säästäisi NIIIIIN paljon rahaa.. "Köyhänä" oleminen on :taunt005
 
Minä en paljon tätä ketjua edes viitsi vielä lukea, kun en menkkoja odottele alkaviksi ennen ensi kesää. :) Ei ole kuulunut, eikä tarvitse kiitos kuuluakaan vielä moneen kuukauteen! Ainakin imetys pelittää edelleen, joten jospa se täti pysyisi poissa. Ei ole hormonaalista ehkäisyä täällä käytössä, imetys pitää menkat poissa, kuten viimeksikin. :)
 
Tossa oli aiemmin puhetta menkkojen pitkittymisestä. Mun äidillä on nyt pari vuotias lapsi, mutta sen syntymän jälkeen sillä kesti menkat putkeen 3kk :eek: Ei kyllä käy kateeksi. Ite kauhistelen jos itellä lähemmäs viikon kestää :D
 
Takaisin
Top