Menkat

Plääh, täälläkin jo 8. puolukkapäivä eikä loppua näy. Alkuun piti koko ajan pitää yösidettä eikä sekään oikeen pitänyt.
 
Joo ei ne mullakaa sitte loppunu,oli vaa joku ihme välipäivä,no jospa nää nyt sit vetelis viimesiää..
 
Joo ja mulla ei näköjään alkanukkaan, ku tiputteli toissasunnuntaina et nyt alkaa, nyt alkaa..mut leikinkii sitten siteitten kanssa koko seuraavan viikon ilman mitään ja sit luovutin. Kun ei tule niin ei. Jännä, kun yhdet menkat mulla olevinaan jo oli. Ei se vuoto varmaan nyt niin paljoo muutu et katoaa kokonaan? :wink
 
No täältä kyllä sais jo kadota,ei ne perkeleet lopu mitenkää..niin nättiä punasta vuotoo...*huooooooooh*:smiley-angry019
 
Tättärää...mie tos pari apöyt taisin kirjotella et taitaa olla menkat alkamas kun tuli ihme ruskehtavaa vuotoo...nooh..eipä sitä kestäny kun seuraavaan päivään..MUT nyt mulla taas sellasta ruskehtavaa vuotoa ja aamulla ehkä vähän vertakin paperissa...Tiiä taas että mitä nää on.Suoraan sanottuna tekis itteesä mieli potkia persuksille jos vaan sais potkittua :D
 
mulla toi vuoto on ihan samanlaista ku se jälkivuotokii....kuuluukohan sen olla?nää nyt on kumminkii jo toiset menkat synnytyksen jälkee,ekat kesti normi viikon mut nää jo sen 15 päivää...:wtf
 
Nää mun kolmannet menkat on oireista päätellen jo viikon tehny tulojaan, mut eipä näy vieläkään... Lauantaina tuli ekan kerran jotai rusehtavaa tippa, sunnuntaina ja eilenki sama juttu. Hermosärkyjä on kans esiintyny vaihtelevasti useempana päivänä. La-su yönä oli alavatsa niin kipee et piti otaa särkylääkettä et sai nukuttua. Koko kroppa turvoksis ja kiukuttaa+ teen runsaasti ikkunaostoksia netissä(mieheni mukaan se on kans yks menkkaoire mulla). Nyt kp21. Edellinen kierto kesti 10vrk, saa nähä meneekö tää sit jo normaalin rajoille vai alkaako jo oikeesti kohta.
 
Minkälaiset teillä oli ekat menkat?

Mulla on nyt pari päivää ollu alavatsa kipeä ja ihan kosketusarka välillä, esim vauvan makoillessa päällä on tuntunu kipeältä. Nyt äskön pyyhkiessä oli paljon ruskeaa vuotoa ja sitten mustia (!?!) klönttejä ja haju oli tooooosi paha. Aikasemmin menkkakipu on ollu ihan erilaista eikä myöskään noin pahan hajuista vuotoa oo ollu koskaan. Tietysti raskauden ja synnytyksen jälkeen voi menkat ja kivut muuttua mut lähinnä mietityttää et onko toi normaalin rajoissa??


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mulla ei oo ainaskaan minkäänlaista turvotusta tai särkyä ollut..huomaa vaan vessassa käydes et JAHAS..ruskehtavaa vuotoa. Tulis rehelliset menkat vaik ihan kipujen kans ni tietäs että ne on sit menkat eikä tällästä tiputtelua mistä ei ota selvää..
 
mulla koski ihan ihan vähän mahaa ja sit alko suoraa punasella vuodolla,ja s oli eka kerta ku alko punasella vuodolla,muuten aina alkanu sillä rusehtavalla.
 
Huiiijjj..Mie en halua 2vkon menkkoja!!! 4-5pvää jaksaa nippanappa näitä päiviä.....miul sit vissiin on menkat alkaneet tänään kun vuoto on vaan lisääntynyt.PLAAH!!pitänee toivoa parasta ja pelätä pahinta että olis 5:n menkat ja vuoto "sopivaa ettei pursuis jotta tartteis itellekki laittaa vaippaa :D
 
no ei nää onneks oo runsaat,ennemminkii niukat(mistäs sitä verta ees riittäis?) mut nyt siis alkaa jo 16 päivä..:signs017
 
Ei näy menkkoja vieläkään, ja oireita sen suuntaa ei eilen ees olluo_O Oonkoha mä kuvitellu kokojutun :think005
 
Siis miä en käsitä et mikä on tän homman nimi - mulla olevinaan oli yhet normi menkat jo ajat sitten, mut nyt pitäis olla jo kolmannet menossa laskujen mukaan eikä oo paljoo näkyny?? Olikohan ne ekat menkat kuitenki sit vielä sitä jälkivuotoo jotenki, kummallista vaan et jälkivuoto loppu yli viikko ennen ku noi "menkat" alko.. o_O
 
Ihhanat nämä menkat..Viime tiistaina alkoivat ja vieläkin pientä vuotoa...Terveisin... täysin kyllästynyt/tympääntynyt menkkoihin...:/
 
No kukapa niistä tykkäis... Tai on kyl joitai jotkaa niitä kaipaa, ku ei oikee ilmankaan voi lisääntyä :sad001
 
Jehna,mun menkat kesti 21 päivää :excited001 , nyt sit alko se taukoviikko ni ne loppu.pitäs kyl kopauttaa puuta,vielä ne kerkee tänään uudestaa alkamaa.o_O
 
Takaisin
Top