Matkustus

Keskustelun 'Laskettu aika toukokuussa 2014' aloitti Kyfi5421630, 16 joulu 2013.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. Rimpsukka Asioista perillä oleva Toukokuunmammat 2014

Kotiseudulle Pohjois-Karjalaan pitäis lähtee käymään heinäkuussa. :)

Sent from my GT-I9305 using Vau Foorumi mobile app
    • Tykkään Tykkään x 3
  2. Jonsson Vieras

Meillä on iso kysymysmerkki lähdetäänkö miehen työkomennuksen perässä syksyllä Arabiemiraatteihin. Jos se ei toteudu, niin reissut jää mökkeilyyn. Toivottavasti se ensi talvi selviää pian, osaa sitten tosiaan kysellä sitä rokotusta synnärillä..
  3. Kyfi7706530 Näppärä viestien naputtelija

Pikkusen kanssa on matkustettu autossa jo p-karjalasta kainuuseen, tällä viikolla tehdään sama matka. Hyvä automatkustaja on kun nukahtaa heti moottorin käynnistyessä.
    • Tykkään Tykkään x 2
  4. Muruska Kommentoinnin ninja Toukokuunmammat 2014

Mies kysyi eilen et mitä jos kokeilisi mennä mökiltä veneellä töihin. Hän kävis hoitamassa kauppareissut ja mie saisin olla Tontun kanssa saaressa. Aika ihanaa jos onnistuisi! Lasketaan siis pienempi pulpettivene vesille kun päästään Tontun kanssa saareen. Mikäs mökillä ollessa, saan viettää Tontun ja Pyryn kanssa siellä aikaa ja ihmetellä vaan luonnon rauhassa ja mies saa olla rakastamassaan paikassa oman perheen kera. Pitää vähän alkaa suunnitelemaan!
    • Tykkään Tykkään x 5
  5. HKI00550 Varmaotteinen viestittelijä Toukokuunmammat 2014

Meillä on mun perheen mökki (ahdas mutta helppo, hyvät kulkuyhteydet ja mukavuudet) ja miehen perheen mökki (saaressa hankalan matkan päässä, ei vettä eikä sähköjä)... Ois tosi mahtavaa olla tuolla hankalammalla mökillä loppukesästä, mutta en uskalla vielä luvata. Jos sitä vaikka on aivan uupunut vaipparumbaan niin ehkä merivedellä puljaaminen ei innosta. Oman perheen mökillä vaan haittaa se ahtaus, ei huvita pilata muiden lomaa yöitkuilla.
    • Tykkään Tykkään x 1
  6. röppö Asioista perillä oleva Toukokuunmammat 2014

Mummolat on varmaan matkailukohteina. Mies matkailee tuolla vesillä töissään kaiken ajan, enkä itsekseni oikein nauti reissaamisesta, vaikka muksut siis on mukana, mutta ilman aikuista seuraa.

Ois huippua jaksaa käydä tervehtimässä paria kauempana asuvaa kaveria, mut katsotaan.
    • Tykkään Tykkään x 1
  7. Hannastiina12 Sanavalmis juttuseppä Toukokuunmammat 2014

Meillä varmaan kans reissataan lähinnä mummolaan Savoon. Syksyllä olin ajatellu jotain risteilyn tynkää. Ehkä jopa ennen koulujen alkua, jos vaan saadaan ristiäiset järkättyä ennen sitä.
    Eikös Ruotsin puolelle mennessä riitä lapsille pelkkä Kela-kortti?

Sent from my iPhone using Vau Foorumi
    • Tykkään Tykkään x 1
  8. Mrs V Varmaotteinen viestittelijä Toukokuunmammat 2014 Marrasmammat 2016

Joo Ruotsiin riittää kela-kortti :)

9. Kyfi7706530 Näppärä viestien naputtelija

Elokuussa ois tiedossa kesälomareissu, asuntovaunulla viikko tai pari... juhannuksena ois tarkotus kokeilla vaunuilua pikkusen kanssa...
    • Tykkään Tykkään x 1
  10. minttu85 Hyväntuulinen höpöttäjä

Meillä ois suunnitelmissa 2v esikoisen ja tän tulevan vauvan kans lähtee autolla Valtimoon
    mun ukkia kattomaan.
    Ja syyskuulle ollaan suunniteltu Kyproksen tai Kreikan matkaa.. :)
    Niin ja vuoden 2015 alussa Thaimaa tai joku muu kaukokohde, kun isäntä pitää isäkuukauden..
    • Tykkään Tykkään x 3
  11. spiraali Seurustelun sensei Toukokuunmammat 2014

Mökkeilyä kesällä kunhan vuoto lakkaa ja vähän rutinoitunut tämä arki... Syksyllä olis tarkoitus lähteä Turkkiin jos vaan vauvalla menee nyt kaikki hyvin ja lomat natsaa miehellä...

• Tykkään Tykkään x 2
  12. Pallo Jostain jotain jo tietävä

Eilen käytiin hankkimassa vauvalle passi kuva :) , ensimmäisellä kerralla ei jaksettu avata silmiä ni otettiin sit toinen yritys iltapäivällä ja kuvan otto onnistui. vielä ois passin hakeminen kesäkuussa :)
    • Tykkään Tykkään x 1
  13. spiraali Seurustelun sensei Toukokuunmammat 2014

Vauvapassit on ihania! Meillä on esikoisella passi missä on kuva n.6kk ikäisenä ja se on aivan liikuttavan ihana :Heartpink:Heartpink:Heartpink
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 2
    • Tykkään Tykkään x 1
  14. Ameeba Seurustelun sensei Lokakuunmammat 2015 Toukokuunmammat 2014 Huhtikuunmammat 2014

Kotimaan matkailua kesällä ja vois vaikka Virossa tai Ruotsissa käydä. Syksystä haaveilen matkasta Kreikkaan, Italiaan tms!
    • Tykkään Tykkään x 1
  15. hymykuoppa Seurustelun sensei Toukokuunmammat 2014 Huhtikuunmammat 2014

Mekin päästään kohta passia hankkimaan että voidaan sit kuukauden päästä lähteä reissuun. Ens viikolla saadaan nimi rekisteriin niin sit voidaan passiakin hakea :)
    • Tykkään Tykkään x 1
  16. Pallo Jostain jotain jo tietävä

Tytölle passi saatu (kuvassa tyttö 1,5 viikkonen, ja passi voimassa viis vuotta joutuu muutaman vuoden päästä uusimaan passin kun kuvasta ei enää tunnista t. poliisitäti). Juhannukseksi päästään siis tallinnaan :)
    • Tykkään Tykkään x 1
  17. Mimii Asioista perillä oleva Toukokuunmammat 2014

Kauankohan joutuu olemaan varovaisempi sen suhteen että mihin voi matkustaa, tai ylipäätään käydä isoissa kauppakeskuksissa yms? Meillä kun on vasta pariviikkonen tuo, niin en oo uskaltanu ihan kaikkialle vielä lähteä kun pelkään että saa jotain pöpöjä :eek:
  18. Cedju Varmaotteinen viestittelijä Toukokuunmammat 2014 Marrasmammat 2017

Me käytiin Helsinki-Vantaalla, kun tyttö oli pariviikkoinen. Tuli vasta jälkikäteen mieleen, et siellä vasta pöpöjä on! Ei onneksi mitään saanut, aika erikseenhän vauva siellä kopassaan oli.
  19. Hannastiina12 Sanavalmis juttuseppä Toukokuunmammat 2014

Me käytiin eilen ABC:llä syömässä. Tuskinpa sieltä mitään tarttui matkaan, kun poika nukkui koko ajan turvakaukalossaan.
  20. Jomsuli_00 Tietävä tietäjä Toukokuunmammat 2014

Me käytiin ostoskeskuksessa ku tyttö oli pari viikkoa vanha, ja kävin lastenhoitohuoneessa ja sovituskopissa :)D)imettämässä tuolloin. Käsidesi oli mukana etten ihan likasilla käsillä lääppinnyt tyttöä ja tissiä... kaupassa käytiin kanssa reilun viikon vanhasta asti yms. Järjen kanssa voi mun mielestä mennä ja tulla :)

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 1