Hah voin sanoa, et koiran juoksutus ja nostamiset pöydälle ja monta kehää putkeen sai kaikki mehut irti. Tällä +10 kg massalla en lupaa enää edes yrittää mitään vastaavaa! :
Mie en varmasti oo ottaamas mitää kuvaa enää tästä komistuksesta. Miulle riitti, kiitti vaa Seuraavan kerran otan enne ja jälkeen kuvia treenien merkeissä.. Eli mahaton elämä täält tullaan ja innolla!
Mä en ole antanut kenenkään muun ottaa musta kuvia raskausaikana... Oon ehkä vähän hölmö, mutta mulla on ruma valas -olo ja haluan katsoa ettei mun kuvat päädy mihinkään jakeluun, esimerkiksi Faceen... Kaikilla muilla raskausmaha on söpö tai sopusuhtainen edes, mulle tää ei vaan sovi.
Mun maha sai tänään aurinkoihottuman! Oltiin pihalla pari tuntia ja mulla oli tällainen ohut äitiyspaita vaan päällä. Kyllähän mahaa poltti mut ajattelin et se vaan "kuumenee"... Kävin sit kotona vessassa ja kun mahani näin niin Huh! Ihan täynnä punaista laikkua ja kutisee ja kirvelee!! Nyt valelin sen valkoiseksi hydrocortisonilla ja toivon et auttaa! Aurinko on kyllä vaarallinen kapistus... Poskipäätkin vähän punoittaa....
Viime kuvasta aikaa noin puolitoista viikkoa, mutta tässä kuva 34+3 (+16,1kg) Ei tuo paljoa (jos yhtään) siitä ole kasvanut, mutta kiloja on tullut kaksi lisää.
Mies kokeili tänään mun supistavaa masua "se on kuule 2 päivää ja ollaan synnyttämässä", katsotaan ti-ke oliko oikeassa ;---)
Mie oon niin väsynyt etten jaksais mitään, en edes siivota. Jos huomenna?!?
voi ei Cedju!!! ota ees yks muistoks!!!! mäki oon mun mielestä hirveen lihava ja ruma jne jne..... ja siks mä pääosin otanki kuvia ilman päätä niin kukaan ei tajuu kovin helposti kuinka epäsopusuhtanen mä oon..... ja muutenki ku mun naamalla on aina joku ongelma ku on kamera esillä
Mun on pakko laittaa tänne yks kuva mun mahasta paita päällä kun mua nauratti itteenikin se miten hyvin toi maha katoo mustassa paidassa!
Eipä ehkä heti ensisilmäyksellä uskois että kohta on 39 viikkoa täynnä :D
Rv38+5. Enpä tiedä oisko vatsa hieman laskeutunut aikaisemmista. Mustassa paidassa hymykuopan innoittamana ei keskikuvassa kovin paljoa erota vatsaa, mutta sivukuvissa enemmän. Synnytys lähenee, saas nähdä ehtiikö sitä ennen täysiä viikkoja enää kuvaamaan. Sitten lupaan kuvia jos tulee 40 täyteen. :)
Laitan nyt ihan kunnon mahakuvankin kun edellisessä se oli maastoutuneena ja piilossa :)
Rv39 masukuva siis päivän etuajassa koska huomenna on neuvola ja kaikkea muuta menoa heti aamusta!
Toivottavasti seuraava masukuva on roikkuva kotiutumismaha :)
Kuinkahan paljo tää maha tästä viel laskee..? Mieski jo vitsaili et mun maha näyttää samalta ku naapurustossa asuvan yhden ukon kaljamaha..erona vaan et mää en kulje ulkona napapaidassa niin ku tää naapurin ukko.. Tää maha roikkuu kohta polvis jos jatkaa viel laskeutumistaan..
Mun navanympärysiho tuntuu ihan pehmoiselta ja ohuelta. Lisäksi se on aika tummaa, ihan kuin olisi pysyvästi mustelmilla. Ihmettelin sitä aikani kunnes tajusin, että normaalisti se alue on mun navan uumenissa suojassa – nyt se joutuu ekaa kertaa kohtaamaan maailman!