Masut

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Muruska
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Musta kans tuntuu et iho navan ympärillä on ohutta ja pehmeetä, jotenkin heikompaa kun muualla. Mut mulla on muutenkin napa sellanen mahan kans samassa tasossa oleva littana eikä mikään kuoppa. En oo kuitenkaan huomannu aikasemmin et iho olis siitä jotenkin erilaista. No, nyt on.

I8JxleP.jpg

Tossa oikein lähäri mun navanympäryksestä. Tummat alueet on olleet siinä jo pari kuukautta, tummuvat samaa tahtia linea negran kanssa. Outo mutka muuten tossa viivassa!

Niin on täälläkin. Tais tehdä liian nopean esille tulon ku vasta pari viikkoo sitten ilmesty ja mutkallehan se piirtyi. Se on onneks hyvin navan alapuolella ni enpä mä sitä itse edes nää :grin

Täällä ei ole viivoista tietoakaan. Muualle kyllä väriä pukkaa. Huomasin että naamaankin on tullut nyt auringossa ruskeita pisamia vaikkei mulla ole sellaisia ikinä ennen ollut. Tai mitä maksaläiskiä lienevät sitten.

Mullakin tullut pisamia yllättävän paljon ja vaikka en oo edes ulkoillu niin paljon kun aikasempina vuosina. Johtuiskohan seki jotenki raskaudesta?
mitään linea negraa ei ole.

Ai niin mullakin näkyy jo vaaleista vaalein linea negra. Navasta ylöspäin vaan. Ja sen aurinkoihottuman sain mahaan alkuviikosta vaikka oli paita päällä. Iholla huomasin eilen jotain ihme verenpurkaumia käsivarsissa ja naama kukkii jälleen! Ah ihanuutta, saa vauvakuviin taas kunnon finnit!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Sovituskopissa ähistessä huomasin ettei peili meinaa enää sivusuunnassa riittää. Viikot 37+3. Kaveri on nyt päättänyt asetella pyllynsä tuohon etualalle, pikkuisen enemmän vasemmalle, niinkuin ylhäältäpäin otetusta kuvasta huomaa. Mullakin tuntuu toinen pinkeä kohta myös oikealla puolella, onkohan se sitten istukka.

Laskeutunut tää ei ole... :rolleyes:

WP_20140422_0122014042215543420140422155849 (1).jpg

Muokattu viimeksi:
Täällä myös linea negra mutkalla :p Se on muute alamassussa tummunu entisestään! Miul on linea häpäristä tissien alle asti.

Nipsumuki: joo sama hormooni se tummentaa nännikät yms :)

Mullakin linea negra tekee kunnon mutkan navan kohdalla. Täl viikol voisin ottaa kuvaa.

Ei tää synny ikinä :(
Eilen illalla olin hetken taas toiveikas, mutta tuntemukset katos yhtä nopeesti kun tulikin, joten oon luovuttanu. Oon ihan varma että tää käynnistetään sit äitienpäivän tietämillä...

Samat tuntemukset täälläkin hymis.

Ei tää taho tulla. Sais tulla jo todellakin! Miun polvet poksahtaa invaksi kohta, jos ei paino kevene mistään (mahasta). En pysty yhtää alamäkee kävelee. Ihan varmasti kohta oon polvivammanen.

Ja tää mahan koko! Nyt varmaa sf-mitta jotai 40 :( Käyrän yläpuolella huidellaan jokatapauksessa..

Neuvolassa sano eiln et kyl tää vähän laskeutunut on, ylhäällä sen verran tilaa. Eilen iltakävelyllä vatsa kyllä roikku ku kunnon kaljamaha, sai toppia vetää polvia kohti vähän väliä

Takaisin