Masut

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Muruska
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Juu Kyfixfix, silloin tuntui itsestä että nahka repeää! Arpia ei kuitenkaan vielä ole tullut (koputan puuta).

Muokattu viimeksi:
Huihuihui jos et itse luovi hyvää masupainting ideaa, ni täällä on kyllä tullut esille monta varteenotettavaa vaihtoehtoa ;) Ja miksi et tännekin sitten laittaisi luomustasi näytille :rolleyes:

Näin tänään työkavereita kylillä ja kehuivat kuinka valtava maha jo on :cool:...musta tää tuntuu vielä pieneltä, kun viimeks täs vaiheessa olin muutenkin painavampi ja masukin oli isompi. Mut kaikki on niin suhteellista.

Mun maha kuulemma jo roikkuu uhkaavasti, pitäs kai ottaa kuva ja verrata siihen muutaman viikon takaiseen..

Nyt harmittaa ihan sairaasti ku omasta mahasta on vaan se yks kuva. Menenpä nyt nappaamaan!

Mun maha tipahti parissa päivässä alemmas :O Ei enää tehdä alapääpesuja vessanpöntön päällä..

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

muruska, aika samankokosia ollaan täälläkin :) siis katoin heti et "tutunnäkönen" maha :)

ImageUploadedByVau Foorumi1397067406.571959.jpg mä en mahtunut ison pääni kanssa samaan kuvaan ison mahani kanssa! Sori tästä huonosta toteutuksesta mutta kuvassa on sentäs ne korvat mitkä lupasin... :) tänään rv 34+0!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

rv37sivusta.jpg Täsä mää olen rv37+0. Iso ja onnellinen :)

Kävin vähän muokkailemassa pienempään kokoon, ettei hehtaarireidet loista kasvoille... Laitoin samalla myös edestä päin masuseni :)

Liitteet

• rv37+0edestä.jpg
    rv37+0edestä.jpg
    260.7 KB · Katsottu: 30
Muokattu viimeksi:
Takaisin