Masut

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Muruska
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Huihuihui eipä sullakaan oo mikään megamaha vaan tollanen aika kompakti pakkaus!

Eiku mä en oikein tajua mikä on vialla kun on se oikeesti aika iso. Kuva varmaa jotenki imartelee...:grin +17kg kuiteski.

Ei se ole iso! Mihin sä oot sen 17 kg saanu... Ei näytä suurelta vaan oikein kauniilta!

...ja ihanat pikkarit sulla!!!!! mä ahdistun jo ajatuksesta et pitäis jotain pitsiä pukea :eek: ukon bokserit ollu jo pitkään käytössä :oops:

Ei mulla mitään pitsiä ole ollutkaan, kun kävi kaikki alkkarit pieneks ni Gina tricotsista(miten se kirjotetaankaan) kuule ostin kolmet pöksyt 15e, oikein venyy ja paukkuu-mallia(suosittelen!). Ja 17kg on käsivarsissa, selässä ja reisissä. Kiitos teille kuiteski, puss :)

Musta tuntuu että mulla on kyllä kaikki paino mikä ei oo mahassa ja tisseissä niin tullu reisiin. Missään muualla ei oikein huomaa eroa ja reisistäkin mietin että näkyykö vaan salitreenin puute vai oonko keränny sinne ihan kunnolla läskiä. Kuitenkin ihan samat farkut menee edelleen päälle mitkä meni alkuraskaudessakin... Ihmeellinen on tää oma vartalo raskauden aikana!

Mulle joka kerta lääkäris sanotaan et ohhoh vieläkin sulle menee tavalliset farkut :grin Tulee sellanen nolo olo aina välillä :p Nyt tosin nuo prkleen pohkeet nii turvoksissa et jos enemmä turpoo ni sit ei mee housut jalkaa :mad:

Mun masu on paljon pienempi mitä esikoisesta, pakko vaan todeta että ei hemmetti..
Sf-mitan mukaan sekä kuvien mukaan mulla oli rv 33 samaa koko maha mitä nyt rv 36!!!!
Nyt kun tää mun masu on tippunut, niin tää tuntuu ihan erilaiselta mitä esikoisesta ja on ihan erinäköinenkin kuin esikoisesta, kun se esikoisen maha oli jo rv 37-38 ihan jätti!
Mitenköhän sitä on pärjännyt sellaisen masun kanssa :D

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Mullakin on mielestäni pienempi maha kuin esikoisesta. Painoa tullut vähemmän mutta sf sama. Esikoinen oli 3310g kun syntyi, toivotaan et tämä on jotain samaa luokkaa (vaikka parisataa enemmänkin) mutta ei lähemmäs neljää...

Mäkin yritän loppuun asti kulkee omissa vaatteissa :) vieläkin tässä s-kokoinen paita päällä ja hyvin peittää mahan :)

Se tullu huomattua että sfmitalla ei oo mitää tekemistä vauvan koon kanssa. Mulla ne on ainakin ihan ristiriidassa keskenään :-D

Aijaa, mulla meni esikoinen yläkäyrällä ja oli yli 4 kg, tää nätisti keskikäyrällä.. Onkohan tää sit 6 kg ;D

Neuvolantäti myös sanoi että tää tuntuu käteen pienemmältä..
Esikoisesta varoiteltiin jo rv 32 että tuntuu isolta jo nyt..

Mulla on sfmitta alakäyrällä ja poitsun paino huitoo yläkäyrällä :-D

Joo viimeks miulle neukkutäti sano, et se sf-mitta on iha eriasia kuin vauvan koko. Tosin ei se miullakaa mee yks yhtee et ajattelis, et yläkäyrän yläpuolella huidellaa ja vauva kuiteki keskikäyrällä. :)

Mulla oli lähtöpaino molemmissa raskauksissa prikulleen sama. Sf on ollu kans koko ajan sama tässä kuin ekassakin, mut tää on ollu joka paino arviossa vähä isompi ja mun oma paino on ottanu kiriä. Painan nyt sen mitä sillon ku ekaa synnytin ja siis rv 34+3... tää mukelo menee pääosin keskikäyrää, paitsi vyötärön ympärys on hieman keskikäyrän yläpuolella.. eka oli syntyissään 3180g rv 38+5 ja nyt pelotellaan sillä mega vauvalla :confused: mut rv 32+? paino arviossa oli pikkusen paino 1970g eli saa nähä mitä tulee.... reilu parin viikon päästä on uus paino arvio......

..... ja siis mun oma vyötärönymp. ei ole noussu ku 3cm kolmen viime kuukauden aikana......

Mulla oli painoarvio sillon rv29 sen 1640g. Ja 25.4 katotaan uusiks jollon on tasan viikot 36+0. Äääk! :) lähteekö ne sit käynnistelee jos ei laskettuun mennessä ilmaannu ja on jättivauva :o

Mulla painoa on nyt enemmän mitä esikoisesta ja siskollani oli sama vikan poikansa kanssa - ite painoi melkein 100 kg kun meni synnärille ja poika oli alle 3 kg, pienin lapsi mitä on saanut!

Muokattu viimeksi:
Takaisin