Masut

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Muruska
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
täällä myös toimii Bio Oil, haalistaa hyvin näitä ennen kirkkaan punasia arpia :) naamias-masu-asua ei oo kyllä keksitty vielä :D pääsee mies ainaki masun maalaamaan-auton rengaskoha siitä tulee :D

Saako hennaa käyttää raskausaikana. Eikä mulla oo sitä kauhistuttavaa mustaa vaan sitä turvallisempaa... En oo uskaltanu mut onks joku kuullu siitä?

Muruska, en tiedä mutta en kyllä käyttäisi. Kasvipohjainen väri, eikä sen kaikkia ainesosia tiedä ihan varmuudella! Siis sitä mistä ne on peräisin.
Joku luomuihminen voi olla taas ihan päinvastaista mieltä, luonnosta saatu on "terveellisempää"...
Myrkkyjä siellä kasvaa luonnossakin!
Oon varmaan monien mielestä outo, mutta itse käyn värjäämässä hiukseni 7 viikon välein kampaamossa keinoväreillä ja olen tätä mieltä! Olen entinen kampaaja ja käyttänyt molempia värejä työssä.

736120090.jpg

Mietin hetken "onko kuvan teema tummat ihmiset kun taustalla on mustia makkaroita.." :D

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Laitetaanpa nyt omasta tynnyristäkin päivitystä. Viimeisimmän lasketunajan mukaan 33+2. Mahan ympärys huimat 120,5 cm. Lauantaina kun vasta saunas miehelle totesin, et miust tää maha on viel aika pieni :)
33+2.jpg

Liitteet

• 33+22.jpg
    33+22.jpg
    166.5 KB · Katsottu: 36
Tällä ihonvärillä ei tarvi ku piirtää silmät ja on barbapapa :D

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Tää päivä on kyllä mennyt niin pelastusarmeijalle :confused:. Sain sentään viimeyönä, kun ei kerran nukuttanut, tehtyä mahakuvasarjaa. Harmi ettei ole tullut otettua kuvia järkevästi tasavälein, maha näyttää pomppaavan yhtäkkiä. Ja se nollakuvakin jäi puuttumaan...mahat.jpg

Takaisin