Masut

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Muruska
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
joo, mä en ekan kohdalla mitannu kertaakaan... täytyykin nyt seurailla et voinko oikeesti sit lopussa sanoa olevani yhtä pitkä ku leveeki :grin

No mä oon sen vaatimattomat 180cm pitkä niin vauvalla on hyvin tilaa oleilla tuolla lähempänä selkärankaa :D Ehkä sillä voi olla osuutta asiaan?

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

No mutta silti! Ihanan treenattu kroppa. Mulla oli tuollainen joskus 20 vuotta sitten. :p

No kiitos :)
Mä kiitän tässä asiassa äitiä ja isää kun hyvien geenien lisäks oon periny tavan olla koko ajan liikkeellä :) Paitsi nyt kun musta on tullu sohvaperuna :D

mä oon kans kuolannu tuota hymykuopan vuötäröä :p mut kyllä kun alusta asti on seurannut, niin mun mielestä sulla on jo "iso" maha, kun vertaa mikä on lähtökohta :) ja tietty kun on ton verran pituutta niin onhan se selvää että tuo selkäkohtakin on astetta tilavampi ku meikäläisellä :grin mä vaan kateellisena mietin miltä sä näytät kun pääset laitokselta kotio.... LAITAT SIT HETI MEILLE KUVAA!!!!!!!! :grin:grin:grin:grin:grin:grin:grin:grin:grin:grin:grin:grin:grin:grin:grin:grin:grin

Mä saan koko ajan kuulla kyselyitä, että onko kaksoset tulossa. Siksi oletin että oisin täälläkin isoimmasta päästä... mutta mun mahahan on vaan 105 senttiä! Onhan se näyttävä kun se on kerännyt mittaa suoraan eteenpäin, mutta silti, eikö ne taivastelijat ole ennen nähneet raskausmahaa? KAI SE NYT ON ISO KUN SIELLÄ ON IHMINEN SISÄLLÄ.

Ai hymis oot nii pitkä! No se selittääki. :) Mut kuvia JOO sit heti laitokselta lähettyyn! Mieki haluun nähä mite upeen lähet sielt! :D Pitäsköhä kaikkie ottaa selfiet sillon? :P

Tämmönen töppö ko mie 165cm niin näkyy kaikki helposti! Maha niinkui kaikki muukin.. :grin

Joo kaikista kuva laitokselta lähtiessä ja vauvasta tietty kans! ! :)

Sä oot sit hymykuoppa ihan missin mitoissa. :) itsellä kans pituutta 175/6cm. Löytykö siis selitys miksi maha näyttää niin pieneltä? Tosin muuten mulla on jlon perse ja levee lantio :-D en oo noin siro! :)

Vaatteet päällä näyttää masu joskus tosi isolta. Mutta paljaana tuntuu välillä siltä, että onko siellä mitään? Katoaa tyystin :-D

Kyfixfix lupaan jakaa tänne kuvan mun roikkuvasta vatsanahasta heti kun pääsen synnäriltä kotiin, voidaan sit porukalla naureskella miten näytin itseasiassa pallona paremmalta :D

Okei, oli munki pakko mennä sen mittanauhan äärelle. Ja iloinen yllätys, että alle 120cm on vielä vyötärö..

Mutta yhtä paljon on ympärysmittaa kuin esikoisella pituutta... hämmentävää.

Mun ei tarvi ottaa kuvaa - viimeksikin meni 9 kk että vatsa oli edes vähän "sisällä", näytin siis vielä raskauden jälkeen 9 kk että oisin ollut raskaana.. Jotenkin kai repesi noi vatsalihakset kun ne eivät raskauden jälkeen ikinä palautuneet kiinni :/
Oletan siis myös tällä kerralla että en ole missään mallikunnossa.. :)
Pääasia että peruskunto säilyy hyvänä ja koko perhe voi hyvin <3
Mulle tuli postiin eilen uudet Adidaksen juoksushortsit, niillä sit mennään kun saa luvan hölkötellä ;)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Pakkohan sitä oli kans mitata, kun te muutkin :) ihmeekseni edellisestä mittauksesta kasvanut "vain" 14 cm, ja nyt oli tasan 100! Metrijuhlat siis :D

lisätään tännekin, rv 32+5 arpinen maha (taian olla ainut kenen maha on enemmän punanen ku ihonvärinen :S )tmp_20140311_134142-857933687.jpg tmp_20140311_133631-1587802743.jpg

Muokattu viimeksi:
Mulla on navalla ylähuuli.. mies sanoo noin ja siltähä se näyttääki :)

Mulla on aina ollut pieni,todella syvä napa,enkä ole koskaan nähnyt sen pohjaa,mutta nyt se pohja on vähän turhankin lähellä. Tuskin se pulpahtaa ulos. :)

Takaisin