Masut

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Muruska
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla on tota Bebancarea ja atooppiseen ihoon viel Ceralan Plussaa, mutta eipä oo kumpikaan auttanut. Tosin voi myös johtuu siit et oon tosi LAISKA rasvaamaan muit ku käsiä. :oops:

Mulla tullut pari lyhyttä arpea mahaan,mutta rinnat on sitten ympäriinsä arpea täynnä :eek: no ei ihme kun niin nopeasti turpoivat!

Noi rinnat räjähti mullakin ekassa raskaudessa aika ajoissa, vieläkin haaleat arvet jäljellä.. :/ Nyt ei ole tullut rintoihin, niin komeat pussit mulla onkin!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Mulla on jotenkin niin TÄYSI tämä maha että meinaa tulla kurkusta ulos. Vauva on nyt jotenkin sellaisessa asennossa et painaa johonkin maksaan tms. Kokoajan pala kurkussa, korventaa ruokatorvea eikä tää ummetus helpota tilannetta yhtään! Yöh!

Haha.. Tässä just vertailin omaa äitiysneuvolakorttia mun äidin äitiysneuvolakortteihin. Mun sf-mittahan huitelee ihan jossain pilvissä ja näytänkin tuplasti isommalta ku mun äiti samoil viikoil. :grin

Siullaha menee liivi melkei kiinni! Miulla ei mee ykskään takki/huppari lähellekää kiinni! :grin

Ompa täällä nättejä massuja ja odottavia äitejä! Itsekkin olen mahaa kuvaillut, mutta ei ole julkaisukelpoisia :grin Muistutan valasta ja nyt kun vauveli kääntynyt RT:n niin tuntuu että maha "valahtanut" tosi alas. Mutta hyvä niin, hengittäminen itsellä helpottu ja muutenkin "tukalaolo" katosi tuon myötä..:)

Mannaryyni juu kyllä mulla itseasiassa menikin 2 muuta liiviä kunnolla kiinni mutta valitsin sit kuitenkin päälle sen ainoon joka ei menny kun yhellä napilla :D Lähin myös ihan tavallisissa farkuissa kun ne ei näkyny valkosen paidan alta niin hölmösti kun äitiysfarkut ois näkyny! Hyvin meni jalkaan kunhan ei mitään korkeevyötäröistä mallia valinnu :)

Takaisin