Masut

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Muruska
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Miekin oon nuit omia vaatteit ihaillu, et millonka sais ne päälle!! :) Ja sit lisää soppailee.. OIKEAN kokoisia vaatteita.

Mä shoppailin itelleni viime perjantaina just pari uutta paitaa. Siis ihan tavallista paitaa, joita aion käyttää raskauden jälkeenkin. Mä en oo mikään suuri kireiden vaatteiden fani niin tällanen järjestely onnistuu ihan mainiosti. Jos joku vielä kaipaa äitiysvaatteita niin kannattaa kattoo asos.com, ainakin omaa silmää miellyttää tuhat kertaa enemmän kun h&m valikoima :)

mäki ostin jonkin verran uusia äitiysvaatteita, mut talvitakkia en raaskinu.... no tuli sillon kumminki kovat pakkaset ja kävin sit tarjoustalosta ostamassa yhen XXXL kokosen takin:grin hyvin istuu ja näytän ihan muumilta kun väriltään viel kirkkaan turkoosi, mut onneks mulla on kirkkaan pinkki pipo, niin oon varsinainen tyylilyyli ku meen ihmistenilmoille :oops::eek::rolleyes:o_O:confused::p:grin

Mikähän siinä onkin, että ne äitiys-/imetysvaatteet on kuoseiltaan monesti tosi mammoja ja hinta-laatusuhteiltaan surkeita?
Esimerkki: pyörin viikonloppuna Kampissa tarkoituksenani ostaa joku mahanvetävä mekkoasia. Bebesillä mikään mekko ei maksanut alta 65€, vaikka materiaalit oli niinkin juhlavia kuin polyesteri tai viskoosi. Lisäksi näyttivät niin ohkaisilta, että nahka paistais läpi jos sellaisen päälleen vetäisi - eli sellainen asuste ois hetkessä piloille venytetty.

Hain sitten Onlysta xl-koon kesätrikoon sopuisaan teinihintaan. Oli kiva kuosi ja kiva hinta.

Mun mielestä ainakin hennesien, onlyjen yms. trikoot on niin lerpsuja että jos paidassa/mekossa on pituutta niin ei helma nouse vaikka vaatteen pingottaa vauvamahan yli. Mulla on yks elloksen trikoomekko mikä menee hyvin päälle mahan kanssa vaikka istui ennenkin päälle ihan hyvin.

Mut sit mulla on yks inwearin napakka toppi, joka pingahtaa aina mahan päältä rullalle tissien alle vaikka just ja just pituus riittäisi mahan yli :grin

Yep, munkin piti tilata nyt sellaisia tosi pitkiä toppeja pari kpl, kun tää maha saa ihan just kasvuspurtin, ei riitä enää näiden tavistoppien pituus!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Mua ihmetyttää noissa äitiyspaidoissa se mahapussi, joka on ihan valtava. Hankin jo alkuraskaudesta kolme äitiys t-paitaa ja myöhemmin vielä pitkähihaisía äitiyspaitoja. Ihan turhia hankintoja! Eihän mulla ole enää kuin 3 kk aikaa käyttää niitä ja se mahapussi on vieläkin aivan liian iso. Ne on varmaan hyvin istuvia just sen viimeisen kuukauden. Enimmäkseen olen mennyt tyylillä pitkä toppi, joita olen hankkinut muutaman normaalia isommassa koossa, ja siihen päälle neuletakki. Äitiyshousut on tulleet tarpeeseen jo ekalta kolmannekselta lähtien, kun normihousut painoi mahaa ikävästi. Mutta tiedänpähän ensi kerralla olla ostamatta yhtään mitään äitiys-nimellä kulkevia paitoja... Huonolaatuisia ja maksaa ihan liikaa.

Mä peitän mahani vaan julkisella paikalla. Mua kutittaa ja ahistaa sekä housut että paidat mahan päällä. Tuntuu kivalta kulkea kotona masu paljaana :)

Miulla voimistuu tuo linea negra! On jo kakan ruskeen värinen... Tosi nätti siis! :oops: Mieluummin peitän masuni myös kotona

Mun linea negra on edelleen tosi ohut ja hennon värinen mutta kyllä sen silti selkeesti näkee ainakin paljaalla silmällä. Musta on vaan niin hassua että mies sano siitä mulle varmaan viikon tai pari ennen kun ite huomasin yhtään mitään!

Sama täällä, emmääkää ollu huomannu koko viivaa ennenkö lääkäri mainihti. Ihan ohut ja hennon värinen mut kyl sen huomaa :)

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

Miulla on tullut haaleakin haaleempi negra navasta ylöspäin puoleen väliin tisseihin asti..... mutta navan alapuolella ei mitään...? mitvit?

Miul on kyl iha häpärist tohon 10cm navan yläpuolelle. Eikös linea negra ollu merkki siitä, et äiti muodostaa hirmusesti raskaushormoonia ja sen runsaudesta johtuu sit tai johtui pahoinvoinnit.. Olihan niitäki mulla kolmisen kuukautta..

Mä oon sit ainakin poikkeus tosta, viiva näkyy selvästi mutta pahoinvointeja ei ollut.

Takaisin