Masut

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Muruska
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
"Kun sulla on tollanen paita, niin et sä näytä edes siltä, et sä oot raskaana. Näytät enemmänkin läskiltä."
:Heartbluemiehet:Heartblue

Tämmönen täällä. Vielä viikko sitten mä iloitsin, että maha sentään kasvaa etuvetoisesti, joten edestä/takaa katsottuna mulla on yhä vyötärö... no ei ole enää!

pDKvOol.jpg

ihana massu! Ja tyylikäs mamakin! :) Toisinku täällä tyyli on kaaukana..

Ekat äitiysvaatteet alkaa jäädä pieniksi... toi harmaa paita ei enää kohta mahdu millään päälle. Vikat kaksi kuukautta kuljen toogassa!

No miulla ei edelleenkää oo äitiyspaitoja, et tavallisissa s-koon topeissa oon kulkenu koko raskauden ja näyttävästi menee loppuaikaki. Eivät vielä näytä törkeiltä :D

Mä painelin liian isossa vaaleanruskeassa tuulitakissa ja ruhjuisissa collareissa tuolla kyllillä ja mietin että eipä kyllä meitsikään tässä asussa näytä pätkääkään raskaana olevalta, ainoastaan läskiltä :grin

Ois kiva, kun jos ois ollu ylimäärästä kukkarossa ni ostellakin kaiken maailman äitiysvaatteita, jotta näyttäs takki päällä raskaana olevalta eikä vaan pullealta! :)

Hah mulla on kotipaitana (nytkin siis päällä) semmoinen superiso ja vielä vaakaraidallinen teltta, että todellakin näytån enemmän läskiltä kuin raskaana olevalta :D kun laittaa istuvammat vaatteet nii mahakin näyttää söpömmältä :)

Mä en oo pahemmin panostanut noihin äitiysvaatteisiin, käytän pokkana vanhoja toppeja ja villatakkeja. Ja topithan kieltämättä alkaa olemaan aikamoisia nakinkuoria, mut mielummin näytän siltä et mun mahassa rehellisesti majailee joku tyyppi eikä vaan laardia...

Sama, tiukkoja entisiä perustoppeja vedän mielelläni päälle just sen takia, et massu tulee oikeuksiinsa ja sit siihe jokin avonainen neuletakki tai swetari.

mammafarkut ostin jo hyvissä ajoin ku tiesin ettei tavan housuihin mahu mahan kanssa, muuten omilla paidoilla pärjänny-yka huppari ei meinaa kunnolla mahtuu kiinni...

Munkin oli pakko hommata mammahousut aikaisin, kun normihousujen vyötärö painoi istuessa vaikka olisi ollut matalampikin malli.

Äitiyspaitoja en oo juuri käyttäny vaan meen noilla pidemmän mallisilla tavallisilla. Joko tiukempi pitkähihainen trikoopaita tai sitten väljempi malli. Yhden paidan ostin HM:n mammamallistosta ja se on ihan kauhee teltta. Kirpparilta olen sitten ostanu pari mamma-t-paitaa lisäksi mut niitä ei oo tullu käytettyä.

Takkeja ei oo onneksi tarvinnut päivittää kun löytyy noita vanhoja isompikokoisia vielä. Toi vanha tuulitakki tosin oli mulle isoimmillaankin tosi iso ja näyttää nyt ihan järkyltä päällä kun pussittaa kaikkialta muualta paitsi masusta. Ostin alkukesästä hienon keltaisen tuulitakin, mutta se on niin timmiä mallia ettei enää joulun jälkeen oo menny päälle, sitä mun on vähän ikävä :)

Siis mullaki yhet mammalegginsit! Mut melkein paremmat on tavikset Soaked in Luxuryn leggarit, asettuu vyötärökin kivemmin tiukan topin alle, kuin mamaleggarit :)

Mä oon kyllä ostanut mammapaitojakin, tosin kaikki taitaa olla myös imetyspaitoja, joten ei ole ihan niin lyhyt käyttöaika... Vähän kyllä ihmetyttää, miten huonolaatuisia ja ankeita osa niistä on. Kun eivät todellakaan ole halpoja. Omat paidat on vaan jotenkin kummallisesti muuttuneet napapaidoiksi.

Täällä ei äitiysvaatteita oo kuin H&M:lla ne on ihan hirveitä ja sen myötä yli hintasia....

Joo, H&M:n valikoimasta en oo yhtään innostunut... Noi muutkin mallistot, mitä täältä saa, on aika tylsiä mun makuun. En oo tottunut pukeutumaan vaan laivastonsiniseen ja mustaan. Onneksi alennusmyynnit osui hyvään hetkeen raskauden kannalta ja sain Bebesistä pari ihan kivaa vaatetta ilman huonoa omaatuntoa ja/tai vararikkoa. On silti jo ikävä mun oikeita vaatteita, just eilen järjestelin haikeana mekkojani. Toivottavasti mahdun niihin pian!

Takaisin