Masut

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Muruska
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä oon harkinnu et jospa tätä naamaa ei otettais kuvaan ollenkaan mukaan. No otetaan vähän kaikenlaisia ja tehään sit vaikka sarja. Miehenkin ajattelin ottaa kuvaan jos vaan saan ylipuhuttua :)

mä kans karsastan tätä naamaa :confused: eikä kyllä kroppakaan mikään edustuskuntoinen ole, niin sais kyllä olla todella ammattitaitoinen kuvaaja meillä...... kattelin vaan ku neuvolan seinällä oli ilmoitus, et joku ottais ilmasiks rullallisen raskaus-kuvia ja maksais sit vaan niistä teetetyistä tai joku sellanen......

Käyn ihailemassa teidän massuja tuolta kesäkuun puolelta :) Mulla on rv 28 ja vatsa tuntuu jo valtavalta, osin varmaan johtuu myös siitä, että olen vain 160 cm pitkä. Just aamulla mittasin ympäryksiä ensimmäisen kerran. Hupaisaa, mutta rintojenympärys huikeet 98 cm, vyötärö 80 cm ja vatsa 88 cm. Täytyy kyllä myöntää, että on tuo rintavarustus lisääntynyt aika huikeesti sitten raskauden alusta. Mulla on varmasti huikeet melonit, kun alkaa maito nousta... kauhulla sitä jo ajattelen.

Mullakin on aika arpinen masu jo, vaikka oonkin yrittänyt parhaan muistini mukaan rasvailla. Mut ovat onneksi vielä tosi haaleita vaaleita. Yllättävää kyllä, harmitus asiasta ei vielä ole suuri. Mieskin viime viikolla katteli "Onko nää viivat nyt niitä arpia?no ei nää nyt niin järkkyjä ole mitä kaikki puheet antaa ymmärtää" :)

minttu85: aika hauska ku ton sun masukuvan avaa isommaks niin ekana lukee "Miltä ensimmäinen suomalainen Aku Ankka näyttää?" :grin

jos selaa taaksepäin nii löytää esimerkin hyvin arpisesta masusta :/ mies kyllä on ihana ja sanoo ettei häntä ollenkaan häirihe arvet ja haalistuuhan ne sit pois, mies tosin löytää uusia arpia ku ei ite nää mahan "alle"...

Kyfi7706530, Ootko kokeillu arpiin Bio Oilia ? :) Mulla lähti nopeesti ne muutamat arvet mitä tuli esikoisen kans siitä turvotuksesta ni reisistä :) Vaaleni tosi hyvin. Ja en ees montaa kertaa hinkannu et aina sillon tällön ku muisti :) Mulla ainakin toimi :)

cranberry: ootko seurannu hintahaitaria? et onko selkeetä eroa hinnassa? pitäis iteki kokeilla :)
mä ostin sitä suihkussa levitettävää nivean body milkkiä.... se on aivan ihanaa, oon ihan koukussa siihen <3 se tuoksuu niiiiin hyvältä ja jättää ihon ihanan pehmeeks.... ja auttaa myös kutinaan, niin ei tarvii heti ekana olla rasvan kans lutraamassa.... :rolleyes:

Hmm apteekissa taitaa maksaa sen 11-13 euroo. Sieltä ostin itelleni ekan purkin. Nyt näin et meidän tarjoustalos oli tarjoukses 9.90 ja kävin hakee heti toisen :) Ja en nyt muista mitä se meitin ässäs tarkallee makso mut kans varmaa 11-13 euroo :) Et muutaman euron heittoo on kaupois :) Mä kyllä totesin sen hyväks ja vaik on pieni purkki ni se on riittosaa ! :) Hitsi munki on pitäny kokeilla sitä suihkus levitettävää. Täytyyki käydä ostaa kokeeks jos oot hyväks todennu :)

On meikäläisen maha meleko pieni verrattuna noihin teijän mahoihin..ja ku maha "roikkuu" jo aika alhaalla ku vauvaki on jo laskeutunu..

Ja tolla mahalla sä liii-saaa vielä poljet pyörää joka päivä! Nostan hattua sulle :) on kyllä komea massu!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Takaisin