Masut

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Muruska
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Iiihania massuja! :) Itse en edelleen viitsi järkyttää teitä omalla eturepullani, se kun on lähinnä semmonen pötsi eikä tollanen söpö vauvamassukka :D

Mite pieni masu! Et näytä ees lihonneeltakaa! :)

Tässä mie eilis päivänä 23+5
standalone

mimmma sulla on varmasti vauvan mielestä just sopiva masu :) ei mullakaan alkanu maha kasvaa kun vasta puolivälin tienoilla! oon ihan tyytyväinen näin, koska onhan sitä helpompi toimia kun masu ei oo niin kovasti tiellä. ja vaikka maha on ulospäin pieni niin mulla asettu sf-mitta kuitenkin keski- ja yläkäyrän väliin!

Ultrassa kysyin asiaa, että miten se voi olla viä ns. poikamasu, niin tätskä sanoi, ettei kannata olla huolissaan:) ehkä se sieltä vielä tulee!

ihania masuja kaikilla <3 mimmma kyllä ehdit vielä masusta nauttimaan, kyllä se sieltä vielä tulla tupsahtaa paremmin esille :)

Mitenköhän kun mie olen 171 cm pitkä ja normipaino 60-65 kg, taaksepäin kallistunut kohtu ja silti maha menee keskikäyrällä ja sen yläpuolella? :D
Sitä ne kyllä viimeksikin ihmetteli, ku pelkästään toi kohdun asento pitäis vaikuttaa niin, ettei maha ole iso ;) Sit plus pituus - ja kyllä, mulla oli joskus vatsalihaksetkin :D

Varmasti lapsiveden määrä ja mahdollinen turvotuskin vaikuttaa mahan kokoon. Mä oon 169 ja normi paino noin 63kg.

Mä oon kans 170 cm ja normipainoinen n.65kg ja silti on kamala etureppu. Tosin jos lihoan niin sekin kertyy/näkyy ekana mahassa. Kai siinä on sen verran löysää et on mistä venyttää... :grin Kunnianhimoinen tavoitteeni on päästä painoon jolloin tapasin mieheni (59kg). Silloin olin hyvässä kunnossa ja tyytyväinen itseeni. Tosin nykyään treenaan enemmän eli lihaksia on enemmän kuin silloin... NO jos edes omiinsa pääsis raskauden jälkeen ja sais itseään kiinteämmäksi niin ehkä se riittää, ainakin aluksi :wink

En ole kehdannu laittaa tänne mun mahasta kuvia, kun se on jo entuudesta raskausarpia täynnä.

Esikoisesta jäi 5 kg painoa ja kamala lörppä pussi mahalle. Oli mulla sillonkin fundusmitta yläkäyrillä ja nyt yli yläkäyrän kun ekaa kertaa mitattiin. Ultrassa kuitenkin näytti, et lapsivettä olis normaalisti.

Mä epäilen et kohdun muoto jotenkin vaikuttaa ja se, että oon 162 cm pitkä. Vähemmän tilaa mahalla kylkiluiden alla.

Mä oon 160cm lyhyt sulka päässä ja vaikka kaikkien raskauksien aikana on arvioitu lapsivettä olevan normaalisti ni kätilöt on kyllä toisen ja kolmannen kohdalla todenneet sitä olleen reilusti. Ekasta menikin vedet jo kotona, joten sen todellista määrää ei ammattilainen arvioinu. Eka vauva oli vähän päälle 3kg ja kaks seuraavaa himpun alle 4kg. Nouseva trendi tuntuu olevan, joten saa nähä meneekö nyt 4kg rikki.

toivottavasti masu kuva onnstui. vkoja 21 :)

no eipä onnistunu :/

Vitsi ette arvaa et välillä meinaa niiiiiin mennä käpy tän nykyteknologian kanssa!

Muokattu viimeksi:
Takaisin