Masut

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja elmiina
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä niin tykkään näista masukuvista! Tulee sellanen tosi iso yhteenkuuluvaisuuden tunne kun muistan etten oo ainoo jonka masunahka venyy ja paukkuu! Dulullakin on ihan hirveen kivan näkönen maha. Toivottavasti täällä olis muutama joka uskaltais sit poksahtamisen jälkeenkin jakaa kuvan siitä lopullisesta tuotoksesta :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Masukuvat on kyllä ihania! Ja kiitti hymis! En ite osaa sanoa tosta after-kuvasta että kehtaanko julkasta mutta enköhän :). Mun maha on jotenki levinny nyt sivuille päin, veikkaan että vauva on poikittain. Liikkeistä ja pyllistelyistä päätellen. Alkaa jo vähän vaivaamaan ku ei oo raivotarjonnassa vielä.
 
No niin, pitkästä aikaa mahakuvia-peilin edessä näyttää pienemmältä ja kamera ikäänkuin pyöristää :) Tai sitten vaan haluan kuvitella niin. Rv32+4.
 

Liitteet

  • Rv32+4.jpg
    Rv32+4.jpg
    302.7 KB · Katsottu: 73
  • Rv32+4pallomaha.jpg
    Rv32+4pallomaha.jpg
    293.5 KB · Katsottu: 69
Ameeba sullakin on kyllä aika sopusuhtasen näkönen maha! Tai siis et näytä miltään masuhirviöltö vaan se on sellanen kiva raskauspallo vaan. Voi tietenkin olla että oon oppinu suhtautumaan raskausmahoihin paremmin kun melkeen kaikki mahat näyttää nykyään mun silmään kivoilta :D


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Tuhinamurmeli, eikä muuten pelota yhtään! ;) Näyttää vaan kivalta! Mun mielestä masut näyttää kaikkein kivoimmilta just vaakaraidoissa :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mä en ainakaan ite huomais koko kasvua ilman vertailukuvia. Taas tuntuu siltä, ettei oo yhtään kasvanut :) ...siis oma maha
 
MammaMaria munkin on vaikee huomata kasvua ite ilman kuvia. Nytkin mulla on noin kuukaudessa kasvanu mahan ympärys vaan sentin, mutta kuvasta huomaa että maha onkin kasvanu selkeesti tosta yläosasta eikä niinkään pullistunu isoimmasta kohasta!
 
Tänään rv 36 ja maha vaan kasvaa, kasvaa ja kasvaa.. :D
923508_10203344640800437_853814983_n.jpg
 
Ihania masukuvia kaikilla! :love7 Munkin on ollut tarkoitus päivittää tänne jo monesti, mutta jotenki kummasti ne kuvat on jääny tonne kameraan, enkä oo saanu aikaiseksi siirtää niitä koneelle.. :grin No pian on pakko ku muisti alkaa olla täpötäysi..
 
elmiina mun mielestä sun maha näyttää pienemmältä ku jossain aiemmassa kuvassa :grin
 
Se on pienempi, ja nyt ekaa kertaa silti näyttää ihan rehellisesti raskausmahalta eikä tynnyriltä. Vauva on varmaan kiinnittynyt. Ainakin se on matalalla ja aiempi rantapallo/kaljamaha on muuttunu tuollaiseksi laivankeulaksi mahan alaosassa. Kohdunkaulaa meinasin tunnustella ni en yllä siihen enää mutta pää tuntuu emättimen seinämän läpi selvästi :)
 
Takaisin
Top