Masut

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja elmiina
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ei lankkuja heti eikä muitakaan punnerrusasennossa tehtäviä, muita staattisia liikkeitä kyllä. Siinä tulee kans painetta vatsaonteloon ja edistää sitä raon jäämistä.
 
Mun masu on nyt virallisesti poissa. Sivulta katsottuna maha on taas littee oma itsensä vaikka lihakset ei vielä kunnossa ookaan! 3 viikkoa siinä siis meni että niin maha kun kilotkin lähti. Tai no kiloja on jäljellä n. 1 mutta en ees laske sitä kun jos haluisin niin se ois jo poissa mutta pidän siitä vikasta kilosta vaikka väkisin kiinni!
 
Tääl ei kyl varmaan pääse masua treenaamaan hetkeen. Toissapäivänä kitkin kukkapenkkiä maksimissaan puoltuntia ja se sisäls ainakin 4 vaunujen hytkytystaukoa, ni aivan sikakipee haava "sisältä". Varsinkin lonkkien lähellä on kyl arkuutta eniten. Olin jo ite lähössä pelaamaan, kun se 6 vkoa tulee täyteen maanantaina, vissiin ei tartte mennä vielä eikä muutenkaan hötkyillä. :(
 
Oot kyllä hyvin palautunu Nappi! Mutta olit kyllä hyvin palautunu jo sillon monta viikkoa sit kun viimeks laitoit kuvan!

Mä päivittelen mun mahan ja muunkin kropan muuttumista aina lauantaisin tonne blogin puolelle. Huomenna ei oo kyllä mitään kerrottavaa kun tilanne on ihan sama kun viikko sit mutta tässä vaiheessa oon kyllä oikein tyytyväinen omaan palautumiseen :)
 
eihän tänne kehtaa omasta raitasesta römpylästä laittaa ollenkaan kuvaa, kun täällä on äitit noin timmissä kunnossa... :confused:
 
Mullakin edelleen roikkuu toi löysä nahka selässä, kyljissä ja mahassa... bikinit juoksee karkuun jos edes kuvittelee niiden päälle laittamista :confused: Ja reenattu on, mutta mitään ei tapahdu.. vatsalihaksetkin vielä erillään niin se tietysti vähän rajoittaa :sad001 Napa jäi mustaksi ja ne kamalat mustat karvat mitkä ilmesty raskausaikana on edelleen tossa navan ympärillä - on meinaan oikein hot olo :sad001
 
Jep! Minäkään en taida tänne masukuvaa laittaa. :) 22 kiloa tuli ja kymmenkunta on edelleen jäljellä. Nyt kun sain viimein jätettyä särkylääkkeet pois, on turvotus hiukan laskenut, mutta muuten olo on niin turpea, ettei mitän rajaa. Hullua on, kun ei tunne itseään 70 kiloiseksi (olen aina ollut alle 60 kg). Lihaksia ei käytännössä ole ollenkaan. Odotan sitä, että tuo haava viimein paranee ja minä pääsen salille ja oikeasti liikkeelle.

Muokattu: Minullakin on löysä vatsanahka ja läskiä selässä. Jaloissakin on hiukan enemmän ylimäääräistä kuin ennen raskautta, mutta eniten rassaa tuo maha. Ei se ihan timmi ollut ennenkään, mutta kuitenkin nätti. Nyt se on tuollainen röllykkä. Mutta tästä ei ole suunta kuin ylöspäin. En aio jäädä itsesääliin makoilemaan. :)
 
Siis mä kävin just puntarilla ja painan 59 eli vähemmän kun ennen raskautta :eek: Miks se ei näy missään?!? :confused:
 
Täälläkin maha oottaa treeniä ja ite jälkitarkastusta. Oon kylläkin jo rohkeemmin tehnyt nostoja ym, sektiosta on nyt maanantaina 7 vkoa.
 
Mä ajattelin YRITTÄÄ tommosta. Maha on aivan kamala, niinkun se kyllä on aina ollutkin, mutta jos vaikka innostuisin? :D

Mä eilen kokeilin kylmiltään: 58sek lankkua :)
 

Liitteet

  • image.jpg
    image.jpg
    227.4 KB · Katsottu: 52
Kuinka kauan noilla vatsalihaksilla voi mennä ennen kun ne on palautunu niin että vois taas treenata? Mä mietin monta kertaa päivässä juoksulenkkejä ja vatsalihaksia...ja KYYKKYJÄ!! Ihme haaveet mulla :D mutta tuntuu niinkun mun lempiasiat ois viety multa! Haluun jo pystyä tekeen mitä huvittaa!
 
mää ootan suosiolla jälkitarkastukseen ennen ku alotan mitään muuta liikuntaa vaunulenkkien/koiralenkkien ja lantiopohjareenien lisäksi. En todellakaan halua mitään kohdun/emättimen laskeumaa tai muitakaan juttuja. Yks tuttu sai kohdun laskeuman ku alotti salireenin 1kk synnytyksestä.. Vaikka oliki kuulemma iisisti alottanu,mutta ilmeisesti liikaa painetta lantiopohjaan silti.

mää muuten testasin Ton vatsalihashomman äsken sormilla painellen ja ihan selkeä rako vatsalihasten välillä vielä! Kauankohan tosiaan kestää että kuroutuu umpeen...
 
Mun serkku sanoi että voi mennä vuosikin. Ei kai !!?
Kyllä täälläkin ootellaan että pääsee reenaamaan ja vähän pelkään että innostun sit liikaa ettei loppuis maidon tulo.. Mä oon vähän semmonen että kunnolla tai ei ollenkaan tyyppi. Täytynee pyytää jostain joku ruoka-reeniohjelma jota sit noudatan.
 
Mulla ei ole enää minkäänlaista rakoa vatsalihasten välissä. Torstaina mulla on jälkitarkastus. Tänään tytön 2kk neuvola. Mä uskallan jo hyvin tehdä, koska en edes pysty tekemään kovaa treeniä, kun on niin huono kunto :D ja ihan kotosalla teen sen mitä jaksan. Ainakin ton 30 päivän haasteen yritän tehdä ja siihen päälle stepperillä minkä jaksan, selkälihaksia ja tommosia perusjuttuja :)
 
Mä kokeilin mun vatsalihaksia ja herrajumala mikä rako, saisin sinne koko käden varmaan jos ilkeisin laittaa! Ei vissiin vatsalihaksia vähään aikaan... Synnytyksestä alkaa olla kuitenkin jo 2kk. Muuten alan olla samoissa mitoissa kuin ennen raskautta, paino ainakin jo sama. Maha vähän turhan löysä vielä kuitenki...
 
Takaisin
Top