Masut

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja elmiina
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kiitos hymykuoppa. :) Mulla on ollu kaikki masut tommosia eteenpäin työntyviä palloja! :wink
 
Oliko sulle Tarris tulossa poika (en jaksa tarkistaa)? Jos on niitä merkkejä uskominen, niin näyttää minusta poikamahalta, kaunis on :) Mulla on ihan levee massu :/
 
Tyttöä ultran mukaan luvattiin. :) Mulla ei oo ollu juurikaan eroa tyttö ja poikamasussa. ;) Kumpikaan ei oo näkyny takaa eikä levinny sivuille. Poikamasu ehkä ollu ihan aavistuksen verran pyöreämpi ku tyttömasut. Niin ja linea negra tuli pojasta (miellän sen poikamasun merkiksi..) vasta synnytyksen jälkeen. :grin
 
Mä ny laitan tämmösen vertailukuvan mun kolmesta ekasta masusta, jonka tein poikaa odottaes. ;)
Kuvat on otettu rv.31-33.. Kuvat menee järjetykses ylhäältä alas.
 
Oli vissiin joku juttu toi, et tyttömasu näkyy taakke. No ei kyl tää ainakaan näy, pelkästään etupallona. Mä en siis usko mihinkään mahanmuotoanalyyseihin ;) Varmaan toi oma ruumiinrakennekin tota määrää, et mihin on tilaa kasvaa.
 
tarris hauska vertailu! ihan selkeesti on profiilista ainakin pyöreemmän muotonen tuo alin masu, mutta huomaa kyllä että aika samanlaisia kivoja pystymasuja on ollu kaikki :)

musta välillä tuntuu että oma maha on niiiin alhaalla. loppuraskaudessa se varmaan roikkuu tuolla jossain reisissä...
 
Joo, en mäkään nuohin usko, varsinkaa ku ei itellä oikeen mikään noista jutuista pidä paikkansa! :p
 
Niin eikös sen vanhan uskomuksen mukaan tyttömahan pitäis olla levee ja pyöree kun taas poikamahan pitäis olla kapee ja terävämpi? Sulla on vissiin menny vähän niinkun toisin päin niin että poikamaha onkin vähän pyöreempi?
 
Joo, tyttömaha leviää joka suuntaan ja poikamaha on vaan edes pötköttävä terävä pallo, mutta näitä uskomuksiahan on yhtä monta kun on kokijaa ja kertojaa. :grin
 
täsä ois tämmönen vertailukuva (en sitte mikää hoikkis oo ollu ennen raskautta), mutta on se massu vähä kasvannu. :)
vasen kuva valakosesa paijasa on syyskuulta rv 6+5 ja oikian puoleinen raitapaita kuva tältä päivältä 28+5.

vertailu.jpg
 
onpa teillä söpön pienet mahat! Tuntuu että oma on ihan jäätävä ulospäin työntyvä pallo ollu jo pidemmän aikaa... Monet onki ihmetelly kun oon sanonu että vielä reilu kaks kuukautta jäljellä, kun näytän siltä ku oisin jo valmiina synnyttämään :P
 
*Poks* ja tänään vierähti käyntiin rv 30+0. Enään tasan 10vkoa laskettuun, hui <3
Tulipa tuossa mieleen että jos kiinnostaa selailla masukuvia, kuunnella tätä kaikkea mun
vaavihömppää,raskauskuulumisia ja kaikkea siltä väliltä ni saa mennä kuluttamaan aikaa
ja lukemaan mun blogia jos kiinnostaa! :) Oon vasta alottanut sen pitämisen, joten kirjoitustyylissä
on varmasti vielä hieman paranneltavaa..Tässä linkki ---> http://onegirl-91.blogspot.fi/

Masukuvia tältä päivältä:
 

Liitteet

  • IMG_2488.JPG
    IMG_2488.JPG
    66.2 KB · Katsottu: 75
  • IMG_2502.JPG
    IMG_2502.JPG
    186.9 KB · Katsottu: 74
  • IMG_2529.JPG
    IMG_2529.JPG
    154.3 KB · Katsottu: 70
Suitsa91, mistä ostit tuon sinisen tähtivalon, josta sulla on kuva blogis?:) mäkin haluan semmosen. :D ja ihana blogi sulla. :)
 
ihania mahoja kaikilla :). Hymykuopalla on kyllä ihan minimasu,mihin päin se oikein kasvaa :D
 
Takaisin
Top