Masut

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja elmiina
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tässä meikäläisen pötsi, viikkoja 32+1. Laitoin viimeksi kuvan kun oli 26+6 ja tuntuu, ettei toi maha ole kasvanut mihinkään siitä... Mutta tommonen se nyt kuitenkin on.
 

Liitteet

  • image.jpg
    image.jpg
    741.3 KB · Katsottu: 94
ImageUploadedByVau Foorumi1393320209.168577.jpg
ImageUploadedByVau Foorumi1393320221.552506.jpg
27+0, 29+0 ja 31+0
Melkein näyttää siltä kun maha olis kutistunu. En tiiä mihin suuntaan se vauva oikein kasvaa?

Pikkutyyppi käänty pää alaspäin muistaakseni 30+0, niin sekin voi selittää loppua kohden tiivistyneen olosta pakettia...
 
Mahat voi ollakin niin erikokoisia! Siis mulla myös esikoinen tulossa ja voin kertoa, et jalkapallo mulla on ollut jo viikosta 25 eteenpäin. Nyt vissii joku rantapallo...ihan järkky iso maha ja sitä ite mietin, et kuin paljo se ees VOI kasvaa...:D
 
Niin no mä oon ihan tyytyväinen siihen että maha on pysyny tossa melko lähellä. Pienen mahan kanssa on niin helppo toimia varsinkin kun vaivoja ja kipuja on vaikka koko suomen tarpeisiin! Kyllä kai se kasvais enemmän jos vauvalla olis liian ahdasta.
 
Oon samaa mieltä. Mul on ollut tos pari kertaa mustelma, ku oon lyöny johku pöydän kulmaan. Pienen mahan kanssa on helpompaa. (ja en usko, et tätä tulee mulle vielä ikävä) Toivon, et tää ei enää ihan hirveesti kasvais, mut kasvaahan se, jos muksu niin päättää. Ja kuulemma seuraavasta sitten vielä isompi -nice...Mut oon aika lyhyt, ni sitten vauvalla ei varmaan tossa ylös-alas-suunnassa oo niin paljo ees tilaa.

Lohduttavaa on se, että moni on sanonut, et "iso maha, mut ei sul kyl oo muualle tullut yhtään mitään ylimäärästä". (vai onkohan toikin joku yleinen odottavaa lohduttava läppä...:) ) Niitä loppuajan nestekertymiä ja naaman turvotuksia venaillessa...
 
Miulla on tullu paljon rasvaa tai nestettä vatsan päälle ni siksikin on iso. En oo ikinä kerryttänyt rasvaa vatsaan mut nyt on ehkä kuukauden alkanut tulla tuohon pintaan. Sitä ennen tuo maha oli ihan kiinteä. Voi ei, roikkuva röllykkä tulossa synnytyksen jälkeen :grin Mitenniin muuttunut hormonitoiminta...
 
Mut jos se on jotain "vauvaa suojaavaa" tms. kerrosta. Mulla on mahan päällä sellasta hienon hentoa valkoista "untuvakarvaa", ni oon sen aatellut lämmittävänä kerroksena...:)
 
Mulla on kyllä sekä rasva että neste kertyny suurimmaks osaks jalkoihin ja tisseihin. Maha on ihan kova ja kiintee, mutta ylävatsasta huomaa että on sitä rasvaa tullu vähän mahaankin. Ihan sama kyllä mihin ne ylimääräset kilot on tullu, imettämällä saa luvan kadota joka tapauksessa!
 
Miten teidän napojen on käynyt :D mulla esikoista odottaessa napa pysyi normaalina ihan koko raskauden ja nyt xD haha!!! Semmonen kaninnenä-napa ollut jo useamman viikon, työntynyt siis ulospäin. Onko aiemmin synnyttäneet huomanneet, onko vauvan sukupuoli vaikuttanut oman navan asentoon? (Täällä siis kovasti odotellaan, josko saisimme tytön, näin esikoispojan jälkeen ;) )
 
Tytöltä ei koskaan pullahtanut napa ulos, mut tältä tais joku pari viikkoo sit pullahtaa :grin Tosin välillä saattaa olla pieni kuoppa, vähän riippuu omasta ja vauvan asennosta...
 
Napa on ulkona hengaillu varmaan 10 viikkoa nyt, normaalisti mulla on "hyvin syvä" napa, ei oo enää. Jännä nähä toi, et mitä siel sisällä on ollutkaan! :D
 
Navat on hassuja! Mua jotenkin aina naurattaa kun ne on kovin omituisen oloisia. Hihi. Mulla on vain tuollainen mitätön reikä mahassa. Mutta sen verti näköjään reikä lyhentynyt, että onkalosta paljastui luomi! Näyttää vähän, että mulla olisi rusina rantapallossa. o_O
 
Mulla on myös luomi navassa, tosin se on kyllä näkynyt koko ajan mulla. Lääkäri kyseli, että tahdonko, että se poistetaan, raskauden aikana olisi ainoa mahdollisuus poistaa sitä koska se on niin syvällä kiinni ja nyt se on enemmän ulkona. Napa ei ole mulla pullahtanut ulos kuitenkaan. Mua inhottaa navat ja varsinkin se, että mun pitäis putsata vauvan napaa ja sitten se irtoaa :sick009
 
Navat, ainakin semmoset syvät kuin mulla normisti, on tosiaan öllöjä. Musta tuntuu että se napa ulottuu jonnekin selkärankaan asti ja pelotti että mitähän siellä sisällä oikeen on :grin Lisäks mun napa on ihnottavan tuntuinen pidellä. Nyt kun se on noussut enemmän pintaan, vaikkei vielä pullahtanut ylöspäin, niin tää on huomattavasti siedettävämpi ja vahemmän pelottava.
 
Mulla on aina ollu ihan samanlainen napa. Ei pullistu eikä oo kuopalla vaan ihan samassa tasossa muun mahan kanssa. Ei oo siis raskausaikakaan vaikuttanu ainakaan vielä mitenkään :)
 
mulla on kans aina ollu onkalonapa, en oo ikinä ylettyny sormella pohjaan asti :D. Nyt vieläkin onkalonapa mutta yletyn sentään sormella pohjaan asti. Ei Se siis ollukkaa pohjaton :D
 
Takaisin
Top